значи проблема е доста досаденпри включване на втората степен на перката за охлаждане, фаровете премигват за моментпреди с нормалните крушки не се забелязваше, но при ксенона си личипървата степен не работи, но не знам дали ако работи проблема ще се решикакво да направя за да отстраня проблема, най-малкото защото това е лошо за крушкитетакаперката я оправихсега е много по-добреобаче докато правих снимка за Оги, забелязах че има много слабо премигванезабелязва се само на тъмно мястоако съм зад друго кола не се усеща нищоусеща се като намаляне/усилване на фаровететова става при включване на консуматори - стопове, ел-стъкла, нагревателстава за части от секундатакакво да правя?ако пусна фаровете през реле ще стане ли работата?и ако отговорът е да - какво реле да търся?1 или 2 - за всеки фар отделно?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Защо фаровете премигват при включване на перката + други...?
Collapse
X
-
При мен също не работи първата степен на вентилатора и когато се включва перката се усеща моментен скок на консумираната мощност, дори мотора претриса на моменти. Значи този "ефект" се дължи на това, че вентилатора(перката) директно се включва на мах. оборотии докато се ускори от 0 консумира много голяма мощност - в електрониката е известно като преходен процес с продължително деиствия. Това води до моментен пад на напрежението и мощността и явно ксенона е по-чувствителен и го усеща. В електрониката това се компенсира с кондензатори,но тук не знам как ще стане това, тъй като консумирания ток е голям.Според мен ако ти проработи първата степен, "ефекта" ще изчезне или поне намалее, защото ще има плавно ускорение на перката и няма да има толкова висока моментна консумация на ел. мощност.FIAT Brava 1.6 16v '97
-
Това е поредната недомислица на Фиат. Като ми боядисваха колата, около нея взеха да се мотат "майстори" от съседни сервизи и без изобщо да става дума за фарове и перки единия човек абсолютно точно си го каза - "никога няма да си взема кола дето като и се включи перката премигват фаровете, това само при фиат може да го видиш". Ако наистина при другите коли от преди 10 години това го няма, малко са се изложили италианците.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Е тук колега не съм съгласен с теб !!!! Мойте не премигват, както и много други колеги , колега sev, направи си една профилактика на инсталацията (проври си масата, вземиси един контактен спрей напръскаи навсякъде където се сетиш и имаш достъп до букси, оправи си първата степен на перката и мисля, че няма да имаш проблем) !!!!spark написа:Това е поредната недомислица на Фиат. Като ми боядисваха колата, около нея взеха да се мотат "майстори" от съседни сервизи и без изобщо да става дума за фарове и перки единия човек абсолютно точно си го каза - "никога няма да си взема кола дето като и се включи перката премигват фаровете, това само при фиат може да го видиш". Ако наистина при другите коли от преди 10 години това го няма, малко са се изложили италианците.Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter
Коментар
-
Да работи, включва ми се и втората и нямам проблем с премигването, а това с къси/дълги го оправих с помоща на колеги от форума веднага след като го забелязах !!!!sev написа:ами и при други колеги е такаако ти бачка първата степен няма как да го забележишно при мен примерно ксенона не мига при пускане на дългитеима разлики в инсталациитеFiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter
Коментар
-
мдааобаче от нищо на втора не е като от първа към втора степенJO_666 написа:Да работи, включва ми се и втората и нямам проблем с премигването, а това с къси/дълги го оправих с помоща на колеги от форума веднага след като го забелязах !!!!sev написа:ами и при други колеги е такаако ти бачка първата степен няма как да го забележишно при мен примерно ксенона не мига при пускане на дългитеима разлики в инсталациите
свалил съм реостата и ще го оправя
Коментар
-
Точно това ми беше мисълта, че всичко ако е изправно няма да имаш проблем :D :Dsev написа:мдааобаче от нищо на втора не е като от първа към втора степенJO_666 написа:Да работи, включва ми се и втората и нямам проблем с премигването, а това с къси/дълги го оправих с помоща на колеги от форума веднага след като го забелязах !!!!sev написа:ами и при други колеги е такаако ти бачка първата степен няма как да го забележишно при мен примерно ксенона не мига при пускане на дългитеима разлики в инсталациите
свалил съм реостата и ще го оправяFiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter
Коментар
-
при мен е една степен - тя на коя от вашите 2 отговаря - щото на мен никога не сам ми примигвали фаровете...?п.п. spark, кои са толкова многото недомислици при фиат, та толкова си се афектирал?"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Така е, но ако е изгорял реостата на първа степен няма как да мине през него и отива директно на втора степен. И тогава пусковия ток да го наречем, който е необходим за да развърти перката от 0 оборота до там колкото е мах.а е много по-голям и има моментен спад в напрежението. Защото едно е мотора да ускори от 0 до скорост Х и после от скорост Х до скорост 2Х друго е от 0 до 2Х; във втория случай има голям и продължителен преходен процес. Просто при включване директно на втора степен, мотора се товари много повече докато достигне устойчиви обороти и съответно консумира повече в този момент. Според мен всичко ще се нормализира с проработването на първа степен на вентилатора.sev написа:знам че при първоначално пускане си минава през двете степени, ама послеFIAT Brava 1.6 16v '97
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар