На пръв поглед колата си е добре, но тази вечер вдигам капака и гледам, че кабелите за свещите светя, без да дават отечки.Направо се вижда как се движи искрата по тях.Свещите с кабелите с капачка и палец са сменени преди няма и 2000км. Чудя се дали проблема може да идва от бобината, едно леко "цъкане" се чува от нея от година насам, но странно ми е че кабелите до сега за тези километри откакто съм ги сложил нямаха проблеми. Другото което ме съмнява е дали съм сложил правилните свещи, може ли от тях да се получава този ефект?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
От какво може да "светят" кабелите за свещите?
Collapse
X
-
Ако не беше казал че си ги сменял щях да те посъветвам да го сториш. При мен беше така и ги смених с комплект CHAMPION и вече 3 години нямам грижи. Правилни свещи взимаи по каталог , това че са скъпи не значи че са добри. Аз карам с ДЕНСО. Някои колега ше ти даде точен отговор. УспехFiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/
-
Как свещите светят? Буквално ли?Rokambol написа:Това "светене" хич не ми харесва. И при 5-та кабела ли се наблюдава или само при определени цилиндри? Аз бих ги сменил, при всички случаи.http://www.pljuvalnik.com
Форумът за политически дискусии и теми. Изкажи свойто недоволство.
Фиат Брава 1.6 16 клапана 1998
Коментар
-
deadairplane -
Между другото, пробива в бобината може и да е от кабели и свещи с по-високо от нужното съпротивление. Това вдига много напрежението на бобината и на най-слабото място пробива. Най-добре измери със омметър съпротивлението на кабелите и на свещите.Друга причина за такова вдигане на напрежението е прекъсване на съпротивлението (или някакво друго прекъсване) на палеца на дистрибутора или увеличаване на междината заради износване. Въобще, по цялата верига на високото напрежение може да има прекъсвания и системата да си работи горе долу нормално.Изобщо ти трябва цялостна проверка на системата.Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
Бобината и преди смяната на кабели, свещи, капачка и палец издаваше шум. Всъщност не знам дали е от бобината или от кондензатора, той е закачен към нея. Но всичко е др. е сменено и сега изведнъж светна. Не съм сигурен и свещите доколко са подходящи, в Techdoc дават 3-4 варианта и те доста се разминават като разснояние между електрода,нали е "Швейцарка" и всичко и се различава с другите модели, утре ще пробвам да сложа старите свещи да видя дали пак ще е така, че не ми се дават 40лв. за кабели пак.johnfound написа:Между другото, пробива в бобината може и да е от кабели и свещи с по-високо от нужното съпротивление. Това вдига много напрежението на бобината и на най-слабото място пробива. Най-добре измери със омметър съпротивлението на кабелите и на свещите.Друга причина за такова вдигане на напрежението е прекъсване на съпротивлението (или някакво друго прекъсване) на палеца на дистрибутора или увеличаване на междината заради износване. Въобще, по цялата верига на високото напрежение може да има прекъсвания и системата да си работи горе долу нормално.Изобщо ти трябва цялостна проверка на системата.In Tipo Veritas
Фиат Типо 1.6 DOHC
Фиат Стило 1.6
Коментар
-
То и на мене не ми паснаха, ладовите дойдоха по-дълги, ама ги купувах в неделя и магазини за италиански коли нямаше отворени и побългарявахме малко, ама важното е, че работата стана.А точно ти да ми кажеш, че не можеш да си намериш читави кабели и свещи не го вярвам...вие ко прайте там в него Евро07 беrinsuind написа:Не ми пасват на дължина ладовитеsachma написа:Колега сто процента утечка, при мене даже не само светкаше, ами и биеше ток :D .Зимаш си едни ладови за 10лв. и си копче.
, то не е една беля.
N.Y. State of Mind
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар