Имам Fiat Tempra 1.8 i.e.Доскоро го карах с изключен стъпков двг.,защото при включването му оборотите на празен ход скачаха много.Пробвах още два при италианеца-същата работа.Скоро бях във Вантотрейд и там хората разбраха проблема-скъсан проводник на управлението на дроселовата клапа.Всичко О.К. и си тръгнах доволен.Но вчера сутринта като запалих-както и преди държи около 600 об. на студено и не можеш да пипнеш педала-веднага дави.На газ нещата са малко по добре.Кофти е да трябва да чакаш двигателя да загрее и тогава да тръгваш
.Та ако някой е имал такъв проблем моля да сподели опита си.Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Зимни неволи
Collapse
X
-
На газ нямам давене.Има го само на бензин когато колата е студена.Тогава и об. на празен ход са ниски-около 600.Като мина на газ на студен двигател няма давене, ускорява добре,а когато загрее,и на бензин работи добре.Даже доста по-добре от служебната Вектра 1.8i,която от време на време карам.Обаче досега съм имал само руски щайги и инжекционът за мен е Terra incognita/засега/.Може би за това не мога да дам точна оценка на нещата.Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
Коментар
-
Радвай се, че толкова са ти го написали - данъка ще ти е 3 пъти по-нисък от реалния. Всъщност колата е 78 kW. Имам абсолютно същия автомобил, със същия двигател и данъка му е (беше) за 2004 година 112 лв. Ако са ти я писали 66 kW (90 кс) ще е някъде около 40 лв (с катализатора).А проблем имам подобен, но все още не знам откъде е. Когато колата е студена (под 60 градуса), на празен ход гаснеше и на бензин, и на газ. Вдигнах малко оборотите и сега гасне само на газ. Като загрее всичко се оправя. И аз като теб досега не съм карал инжекцион, та не съм в час. Предния собственик ми каза че е изключил електронния смукач щото като загреела вдигала много оборотите - това ли е всъщност стъпковия двигател?
Коментар
-
Re: Зимни неволи
Здравейте !Аз имам подобен проблем (и не само аз...). Като чета редовете, които си написал, имам чувството, че говориш за моя фиатlu40 написа:Имам Fiat Tempra 1.8 i.e.Но вчера сутринта като запалих-както и преди държи около 600 об. на студено и не можеш да пипнеш педала-веднага дави.Кофти е да трябва да чакаш двигателя да загрее и тогава да тръгваш
.Та ако някой е имал такъв проблем моля да сподели опита си.Благодаря предварително!
) Можеш да прегледаш темата http://www.alfaromeo-bg.com/forum/viewtopic.php?t=741 (когато я открих настоящият сайт все още не съществуваше) ...Можеш да опиташ да рестартираш ЕКУ-то (машах МИНУСА на акумулатора, подаваш контакт за 7-10 секунди и връщаш клемата). Възможно е да е моментен проблем с натрупана грешка в ЕКУ-то. След тази операция при мен ВРЕМЕННО се решава проблема.Температурният датчик при мен е СИН на цвят и се намира във горната задна част на двигателя (сваляш въздушният филтър, за да ти е по-лесно да го замериш).Според AutoData-та стойностите са следните:0 градуса - 6000 ома10 градуса - 3500 ома20 градуса - 2500 ома40 градуса - 1200 ома60 градуса - 600 ома80 градуса - 300 ома100 градуса - 180 омаКато локализираш проблема - пиши моля те, ще си полезен не само на мен ...Поздрави
Fiat Tipo 1.6 AGT
Коментар
-
Здр.За ЕКУ-то: само махането на кабела изисква повече време за нулирането му ... С контактният ключ рестартирането е принудително и на моментаlu40 написа:В един сервиз ми "нулираха" ECU-то като само махаха минусовия кабел без да ме карат да включвам на контакт.Утре ще пробвам и с включване на контактния ключ и ще напиша какъв е резултата.Между другото,какъв е този регистрационен код,който AUTODATA-та ми иска?
) (като бутона reset на компютъра)Регистрационният код, който ти иска AUTODATA-та е необходим, защото това е платен софтуер. Прегледай папките, който си изтеглил. При мен имам папка CRACK, и вътре в нея модифициран стартов файл Adbcd.exe. Копираш този файл на мястото на оригиналния, който при инсталация по подразбиране се намира в C:ADCD.Ако при теб липсва папката/файла - дай мейл адрес, за да ти го изпратя. Пиши коя версия на Аутодата-та използваш
)Поздрави
Fiat Tipo 1.6 AGT
Коментар
-
Здравейте всички и ЧНГ.Благодаря Ви за съветите.Най-после ми остана време да обърна внимание и на моя Фиат.Премерих съпротивлението на температурния датчик/синия/.При температура около 0-та стойността му е 3.7 Ком.Вероятно проблема е от него,та като се позатопли съм решил да го сменя.Ще напиша за резултата.Айде безаварийно и никога почерпени зад волана
Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
Коментар
-
Здравейтеаз имам същия проблем с Tempra 1.6i.e cat и след конслутация в този форум и "сцепеуист" от Autoitalia реших проблема си по-просто настройх си газовата у-ба да ми пали на доста ниски теператури(-6C) :D . Тука ме съветваха за този и онзи дачик и аз си ги мерих и т.н. и не виждах логика
Този температурен датчик подава данни на компютъра за температурата на ДВГ и той от свойя страна управлява стъпковия мотор и при студен двигател ти държи по-високи обороти.След като си споделих проблема тука и уточних,че на газ нямам проблем с паленето-двама или трима ме посъветваха да сменя този датчик
Според мен ако палиш на газ и ти държи по-високи обороти на студен ДВГ и падат постепено с загряването му- не е този датчик.Този температурен датчик работи и на газ и на бензин както и компютъра както и стъпковия мотор.Не може при едно да ти работи а при друго да не работи
Brava 1.8 16V
Коментар
-
Здравей,ogi!Не съм споменавал,че на газ на студено оборотите са ми добри.Около 600 са докато загрее.Но аз никога не паля на газ на студено/заради мембраните на АГУ-то/.Когато паля на бензин на студено все едно паля карбураторен двг. без смукач.Все едно,че не му стига гориво.Но вече се двоумя.След като ми оправиха проводника към потенциометъра на дроселовата клапа и включиха стъпковия двг.,всичко бе добре,но мотора бе топъл.Проблемът се появи на студено.Дали пък не е стъпковия двг???Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар