Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Алтернатора на Уното вие!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Алтернатора на Уното вие!

    Здравйте колеги. От известно време алтернатора на Уното от подписа ми вие. Не е постояно, но в повечето случай като работи мотора се чува виене от към него. Някой свалял ли е такъв за ремонт? Най-вероятно има лагер който е за смяна, но не знам къде е точно. Знаете ли къде мога да намеря схема на глобката за да видя къде точно има лагери.
    O.E.Motorsport

    #2
    Лагерите се намират в предния и задния капак.След като бележиш разположението на капаците спрямо статора,вадиш лагерите и ,както беше казал pakumba,отиваш с тях в магазин за лагери,а не за авточасти.Вземаш лагери ZZ. Не е лошо стругар да престърже колектора.Вземаш едни нови четки и си готов.Преди монтажа може да свариш лагерите в грес,но само ако са с метални капачки на сепараторите.Успех в ремонта.П.П.Лагерите се набиват с дървено трупче.
    Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

    Коментар


      #3
      Задължително ли е да сменям и четките? Ако са добре? До сега не съм имал проблем с тока и зареждането. Дразни ме това виене.И да попитам още нещо: Освен Autodata какъв друг софтуер има със схеми на сглобките на автомобили? В аутодатата няма нищо!?! Само схема на зацепване на ангренажа И това ZZ, марка лагери ли са? Аз мисля от SKF да купя?
      O.E.Motorsport

      Коментар


        #4
        Четките ги сменяй по собствена преценка.Нали в края на краищата обслужването и ремонта са твоя работа ZZ означава двустранно затворени лагери.А SKF не са лоши.
        Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

        Коментар


          #5
          lu40 написа:
          Четките ги сменяй по собствена преценка.Нали в края на краищата обслужването и ремонта са твоя работа ZZ означава двустранно затворени лагери.А SKF не са лоши.
          Аха... да аз такива ще взема, но не знаех какво значи ZZ. Мерси за инфото.
          O.E.Motorsport

          Коментар


            #6
            Колега измери го как зарежда ако е около 14 волта не ти трябва да сменяш четки, поне засега.
            N.Y. State of Mind

            Коментар


              #7
              Между 14.2 ~ 14,5 V се движи, в зависимост колко е натоварено. Имам уредче на таблото което показа постояно. Само лагерите ще сменя.
              O.E.Motorsport

              Коментар


                #8
                четките струват 2 лв и не се преценяват по зареждането, щото може да затвори алтернатора и след 1000 км да се свършат четките и пак да отваря. преценват се на око колко са износени, а най-добре ги смени, няма ли да те е яд ако се свършат скоро след ремонта и е през нощта, вали държ и си на 500 км от вкъщи и останеш на пътя
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  pakumba написа:
                  четките струват 2 лв и не се преценяват по зареждането, щото може да затвори алтернатора и след 1000 км да се свършат четките и пак да отваря. преценват се на око колко са износени, а най-добре ги смени, няма ли да те е яд ако се свършат скоро след ремонта и е през нощта, вали държ и си на 500 км от вкъщи и останеш на пътя
                  Ами не съм запознат. Като го отворя ще видя как е положението. Не знам къде да търся четки да купя
                  O.E.Motorsport

                  Коментар


                    #10
                    Като се прави ремонт на някой възел,то той трябва да е възможно най-пълен.Няма какво да се цигани човек за 5-10 лв,ако риска да останеш на пътя съществува.Но това са неща,които всеки преценява сам.Големи хора сме все пак,трябва да мислим и малко повече.
                    Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

                    Коментар


                      #11
                      Добре де! Къде да търся четки?
                      O.E.Motorsport

                      Коментар


                        #12
                        авточасти. ако питаш в някоя железария или ел. материали и там ще имат, но ще трябва приспособяване
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар

                        Working...
                        X