Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане за обезъздушаване на Типо 2.0?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Питане за обезъздушаване на Типо 2.0?

    След като смених водната помпа днес, налях антифриза и оставих колата с отворена капачка на казанчето да загрее!Изкара въздух , течност, пак въздух..... докато спря да изкарва въздух!Отворих и парното преди да запаля мотора, отначало духаше студено, след няколко минути топло и като я покарах парното беше 6!Температурата се държа между 90-95 градуса!После като се прибрах отворих беше дръпнала малко течност и пак на място долях и форсирах!От маркуча за обезвъздушаване и отвора в казанчето влизаше охл.течност.Освен ,че има система за самообезвъздушаване Видях и една пропка на радиатора горе в ляво като застана пред колата ама нещо не ми вдъхва доверие да я пипам да не ми остане в ръцете!Мисълта ми е като е отворена капачката на казанчето и форсирам леко друго трябвали да правя???Изпитвам страх да не би да не съм я обезвъздушил както трябва, че да няма последствия п.с.Събра 4 литра концентрат и 3 литра дестилирана вода, по Auto Data я дават 6.9 л!
    now. BMW E39 523i '98 170hp
    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

    #2
    Re: Питане за обезъздушаване на Типо 2.0?

    Идеално ти е събрала.Даже не е трябвало да я държиш толкова време с отворена капачка.Само отначало докато поработи 5-7 минути,после затваряш,караш(доливаш ако трябва),загрява нормално,оставяш я да работи на място за да си вдигне температурата сама,да си отвори термостата и после да си включи и перките,след това гасиш и я оставяш.Връщаш се примерно след 1-2 часа(или чак на другия ден примерно) и тогава отваряш казанчето да провериш нивото,защото когато е загряла и току що си я изгасил ,винаги излиза течност и по тоя начин губиш течност.Не е зле следващите няколко дена първо преди да я запилш сутрин да и поглеждаш нивото.Така поне правя аз,че вече доста пъти стана,поради различни причини
    Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

    Коментар


      #3
      Не дай боже да се случи някой проблем!Когато е загряла, напълно течността стои до дупката вътре в казанчето(отвора за самообезвъздушаване)!Утре като е истинала ще я погледна отново!От опит знам , че не трябва да е пълно казанчето до горе в смисал да покрива отвора на самообезвъздушаването, ч е като загрее става една, не знам дали си съгласен с менКогато е загряла напълно и си направи налягане отворих капачката но не протече, течността е до нивото както описах в втория ред!Някой вика пълниш до горе и затваряш ама на едно Ауди А4 вчера, направиха така и пръсна едно съединение!п.с.Тенкю колега
      now. BMW E39 523i '98 170hp
      ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
      ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

      Коментар


        #4
        Нямаш проблеми Прав си ,нивото на течността трябва да е до там до където трябва,а именно оразмеряването на казанчето или по-точно "livelo max",но на студена течност.Ако е до нивото,даже се вижда малко течност като отвориш капачката,т.е. е далеко от гърловината или от преливане.
        Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

        Коментар


          #5
          Мда, май пак ще оставям течноста леко да покрива дъното като отворя капачкатаА иначе и да има въздух вътре ще го изтикали самообезвъздушаването?п.с. Ай кат мини тая лоша зима ще скоча до Русе, да видя родата и да се видиме на по пиеене
          now. BMW E39 523i '98 170hp
          ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
          ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

          Коментар


            #6
            Само да ти напомня ,че казанчето отпред си пише до къде трябва да бъде.А като дойдеш
            Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

            Коментар


              #7
              Направо ми иде да ревнаСлед като вчера смених антифриза радиатора ми протече и започна да прави петно отдоло!Пробива е точно до долния ляв ъгал стоейки под колата(до маркуча!Май тея не подлежат на лепене и сега съм болен.Останах и без пари и няма пари за нов пък втора ръка здрав трудно се намира!Сложих една добавка немска WURTH SEBESTO-KUHLER-DICHT 11 лв(за 10 л охл.система) опаковката е 300мл аз сипах половината, загрях я хубаво да включи и перка ама дали ще спре един господ знаеПък възможност за нов сега нямам! Дано се закърпи малко докато събера пари
              now. BMW E39 523i '98 170hp
              ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
              ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

              Коментар

              Working...
              X