Снощи като излизах и колата си запали нормално, после след спирането престоя около 2 часа и като се качихме пак не искаше да запали. Въртеше с мъка-едвам едвам (врътне леко леко и спре). Имаше едни момчета до нас и понеже нямахме кабели дадоха акумулатор. Откачехме клемите, но не можахме да махнем моя акумулатор понеже го бях затегнал здраво. Та поразтеглихме каквото можахме,но не можаха да стигнат клемите до другия акумулатр върху този и пак свързахме моя. Намерихме кабели, свързваме, пробвам да запаля и пак едвам едвам върти, но с еднаква интензивност и пак не иска да запали. След доста бутане запали, но светеше лампичката на акумулатора,а и от време на време и тази с ключа (code). Светлини по таблото, вентилатор-всичко едвам едвам свети. Стигнах до нас и лампичката на акумулатара още светеше и си викам да направя още едно кръгче, та дано да се зареди. Не само че не се зареди ами всичко отслабваше с всеки метър-чистачките, мигачите отказаха, фаровете и те сигурно. Видях че става по-зле тръгнах обратно и тамън стигнах пред входа и се нагласих да паркирам и колата изгасна. Пробвах пак да запаля и се разпищя алармата и не можеше да се спре. Отворих капака и откачих клемите, а колата на улицата. Дали не събудих майка в 1 часа през ноща да помага да бутаме, за да я паркираме
. Та сега стоя и се чудя какво стана така изведнъж. Дали акумулатора е за боклука (от 3 години я имам колата, а и преди това не знам от кога е акумулаора), или алтернатора , или може би стартера. А самия стартер от доста време ми дава проблеми и като е топла колата рядко иска да развърти от първия опит. Идва ми на ум дали като мъчихме да свържем другия акумулатор, не сме изтеглили някоя жичка,може би от алтернатора. Та сега незнам какво да правя- да купувам ли нов акумулатор ако е само от него или няма да мина толкова лесно и ще трябва да ме дърпат до сервиз?! Кажете имате ли някаква идея какво се е случило?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с акумулатора, може би!
Collapse
X
-
от първите ти думи става ясно, че като си тръгнал е имало доста консуматори на ток - фарове, вентилатор и т.н. според мен не може отведнъж да ти се скапе акумулатора... за мен е динамото или някоя жица от динамото - не зарежда според мен или масата не добра... преди години с 1 Типо тъй щяхме да си останем на пътя... оказа се че няма добра маса и не зарежда акумулатора...Снощи като излизах и колата си запали нормалноFiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
-
Възможно е да е това. Сега като премисля на спокойствие и уликите ме насочват към стартера: При пробване да запаля при подаване на ток с кабели не въртеше нормално, а пак едвам едвам. След опитите да свържа другия акумулатор, може да сме разкачили нещо, я маса я друго....Тогава след запалването с бутане всички консуматори са черпили ток то акумулатора и нормално накрая всичко да изгасна, при положение че не се е зареждал. Така че всичко води към стартера. Сега ще ходя да взема едно зардно за акумулатори, за да пробвам пак да запаля като се постопли-и без това за теглене в такова време и дума не може да става.donnna написа:за мен е динамото или някоя жица от динамото - не зарежда според мен или масата не добра... преди години с 1 Типо тъй щяхме да си останем на пътя... оказа се че няма добра маса и не зарежда акумулатора...Ми снощи си светна за доста време. Алармата се включи и не мfжах да я спра с динтанционното, а трябваше да откача клемите. Сега ще отида да проверя как са нещата и дали ще мога да я спра с дистанционното.kluchar написа:/да не светне лампичката CODE че прави проблеми понякогаFiat Punto 1.7 TD
Коментар
-
Къв стартер бре колега, под вола теле търсиш. Сваляй да заредиш акумулатора че ако седи така празен ша се скапе и бягай да си правиш алтернатора, да сменяш четки метки и тем подобни че не ти зарежда и за тва си се издокарал така. А тва че сте подали ток с кабели от друг акумулатор нищо не значи! Като се има предвид кви кабели се продават за по лев не могат крушка да захранят камоли ток да дадат за палене. Хубавите кабели са скъпи, дебели колкото кутрето ти с яко щипки, с тях става ма с тея боклуци нищо не става. Достатъчно добри симптоми имаш за алтернатора за да се занимаваш с другите неща.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
deadairplane
Реклама
Collapse

Коментар