Вчера отказа алтернаторът на Темпрата / колата е на 17 години/ и днес предпразнично се наложи да правя ремонт. Тъй като нямаше друг начин , купих от Италианеца един втора употреба, естествено без да се знае работи ли добре. След поставянето , лампата на акумулатора не загасна изобщо, само че светлината е доста по слаба в сравнение с тази при даване само на контакт. При измерване с волтметър при включени фарове напрежението беше 14,1 волта, докато преди не мърдаше от 12 волта. Тъй като се налага да пътувам по празниците, моля ако някой е имал същия проблем да сподели дали няма опасност да остана някъде по пътя с изтощен акумулатор - все пак ще пътувам 350 км.След празниците смятам да дам двата в някой сервиз, та дано се събере един работещ както трябва. Бихте ли ми препоръчали някой сервиз.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с алтернатора
Collapse
X
-
да има голяма вероятностnikolay nikolov написа:Тъй като се налага да пътувам по празниците, моля ако някой е имал същия проблем да сподели дали няма опасност да остана някъде по пътя с изтощен акумулаторзадължително си намери свестен майстор, който да ти дава някаква гаранция за това което прави, аз имах невероятни проблеми с едни боклуци на ломско шосе срещу автогарата....1-я път уж го оправих, но не съвсем .... http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=20988 2-я път като отидох ми казаха че проблема си е мой или по-точно "ако днес си сложиш нови гуми и утре ги спукаш гумаджията ли ще ти е виновен"Marea Bipower написа:Много съвестно работи и дава гаранция
та след последвалия скандал се съгласиха да видят какво е ( просто не си бяха свършили работата като хората...) пак ми разглобяваха колата и пак ремонтираха алтернатора и пак си оставиха ръцете
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар