бензин трябва да се връща и то доста повече от този който изразходва... иначе при екстрмни обороти ще ти беднее сместа....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Защо не върви "двувалката" (преименувана)
Collapse
X
-
Re: Регулатор на налягането GM SPI.
Май играете на зарчета като я правите тая кола.Аз строших едно Уно от ей такова разглобяване.Защо го разглобявате тоя клапан без да сте мерили налягане в горивната система.Единственото което може да направите е ако е здрав да го счупите.Имал съм проблем с Типо същия тор от този клапан но тогава колата не палеще изобщо.Както и да е по мои спомени налягането с горивната система трябва да е някаде около 1.3 - 1.5 или 0.9 - 1.3. Не си спомням точно но мога да проверя в Аутодата. Там има инфо.Моят личен съвет е да не бъзикате нещта които не сте поне проверили защото по тая логика да напомпим резервната гума на 2.5 атмосфери пък може и да се оправи колата.Аре дано станеdeqnak__ написа:Момчета както знаете на Митко му побеля косата с нашата колица. Все се оплаква, че няма мощност и трудно се ускорява. Последната седмица проблема беше станал непоносим. Колата направо гаснеше на празен ход. Ядосахме се и тои взе да разглобява инжектора. Откачил маркуча за връщане на бензин и от там непрекъснато си плискало бензинче. Нормално би трябвало споед нас при включено запалване да качи бензин и да не го връща. Отворили сме регулатора за налягането на горивото и си мислим да сменим гумената диафрагма. Може ли проблема да е и в отслабнала пружина? Само дето в тялото на регулатора има и едно друго клапанче което прилича на тези които се слагат при тенжерите под налягане за да не гръмнат а да избие то. Като запушим всички други отвори от там пропуска. Дали е нормално това? Струва ми се, че не ни е запушен инжектора а просто не стига налягане до него. Ето го и самия регулатор http://www.fiat-bg.org/images/GM%20SPI/PICT0186.JPG
-
Re: Регулатор на налягането GM SPI.
Между другото на Типото реших проблена със смяна на клапана със втора употреба и заспаJONY написа:Май играете на зарчета като я правите тая кола.Аз строших едно Уно от ей такова разглобяване.Защо го разглобявате тоя клапан без да сте мерили налягане в горивната система.Единственото което може да направите е ако е здрав да го счупите.Имал съм проблем с Типо същия тор от този клапан но тогава колата не палеще изобщо.Както и да е по мои спомени налягането с горивната система трябва да е някаде около 1.3 - 1.5 или 0.9 - 1.3. Не си спомням точно но мога да проверя в Аутодата. Там има инфо.Моят личен съвет е да не бъзикате нещта които не сте поне проверили защото по тая логика да напомпим резервната гума на 2.5 атмосфери пък може и да се оправи колата.Аре дано станеdeqnak__ написа:Момчета както знаете на Митко му побеля косата с нашата колица. Все се оплаква, че няма мощност и трудно се ускорява. Последната седмица проблема беше станал непоносим. Колата направо гаснеше на празен ход. Ядосахме се и тои взе да разглобява инжектора. Откачил маркуча за връщане на бензин и от там непрекъснато си плискало бензинче. Нормално би трябвало споед нас при включено запалване да качи бензин и да не го връща. Отворили сме регулатора за налягането на горивото и си мислим да сменим гумената диафрагма. Може ли проблема да е и в отслабнала пружина? Само дето в тялото на регулатора има и едно друго клапанче което прилича на тези които се слагат при тенжерите под налягане за да не гръмнат а да избие то. Като запушим всички други отвори от там пропуска. Дали е нормално това? Струва ми се, че не ни е запушен инжектора а просто не стига налягане до него. Ето го и самия регулатор http://www.fiat-bg.org/images/GM%20SPI/PICT0186.JPG
Коментар
-
Re:GM-горивен регулатор....
Здравей Митко!Не коментирам кой какво казал...направил и пр...По проблема ти -както препоръчва колегата,най-добре е първо да се измери налягането в системата, за моно инжекцион GM-около 1 бар.-над тази стойност е нормално да връща гориво-под нея-не,колкото до манометъра аз съм си направил такъв-нищо особено,купуваш манометр,щуцер,тройник и бензиноустойчив маркуч +скоби нищо работа като пари-виж ако е комплект,може и да е кораво като сума /сигурно се таксува като професионален инструмент/Успех!
Ex. Grande Punto Driver
Коментар
-
Re:Ел...
Не разбрах измервал ли си компресията...Освен това опитвал ли си да смениш за проба МАР-сензора-освен от ФИАТ-става от "Опел-Кадет"-1.6-системата е същата-GM-Spi-за Астра-не зная...Сетих се за още нещо-съвсем баламско:проверявал ли си да не смуче въздух някъде по всмукателния тракт?Успех!
Ex. Grande Punto Driver
Коментар
-
Не съм съгласен за това,че не върви "швеицарката",тя би могла да се сравнява с коли по 110-115 коня.Не бих искал да не ги посочвам,но садо болка познати.Mitko написа:.............Точно там съм чул приказката "ами тя швейцарката така си върви. тоя двигател за нищо не става".Обичта е по - силна от омразата. Сърцето е по - силно от огорчението. Усмивката на душата е по - силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.
Трезвен ТУК не пиша!
Un Italiano Vero
Коментар
-
вървят и то яко швейцарките
Предната ми кола беше швейцарка и беще много яка и не ми даваше никакъв проблем до момента който не ме блъснаха.Двигателя й беше приказка и никакъв проблем никога не съм имал.kilar написа:Не съм съгласен за това,че не върви "швеицарката",тя би могла да се сравнява с коли по 110-115 коня.Не бих искал да не ги посочвам,но садо болка познати.Mitko написа:.............Точно там съм чул приказката "ами тя швейцарката така си върви. тоя двигател за нищо не става".Mit®
Коментар
-
re
Кабелите ги провери на съпротивление трябва да показват от 3 до 8-10 кило ома.Всички свещи ли са черни или бели. Дюзата на празен ход малко подпиква но на 2 3 и нагоре трябва да прави мъгла.Оправянето на работенето при изключен мап се дължи на влизане в авариен режин. Провери изцяло въздуховодните системи. Имал съм много такива случаи.Какъв е разхода на колата градско и извънградско.За какви швейцарки става въпрос
Коментар
-
Re: Още нещо интересно
Според мен ако след откачането има подобрение провери всички датчици който дават информация на компютъра.Аз го правя като взимам данни от Аутодата.Ако я нямаш кажи мейл и ще ти пратя данни.Проверката става с мултицет като мериш всички датчици на съпротивление.Mitko написа:По съвети от тук днес откачих отново О2 сондата. Колата не стана много по-пъргава (все пак ЕКУ-то е в Open Loop), но детонациите изчезнаха. И....о чудо - свещите отново са с керемидения цвят.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар