Един пич с Аскона бил сложил, дигнала му се мощността, но пък взела да гори масло след 2-3 дена и се чудя, ако сложа на Бравата тия джаджи дали няма да стане същия номер ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да сложа ли бензин Еко 100 октана + добавка за мощност?
Collapse
X
-
MartoModev написа:Ако сложиш 100 октанов бензин мотора става 2000куб.моментално.И грагско почва да гори по 3.5/100
И аз доста се зачудих на поста на колегата... ама после видях, че е от Люлин, пък те там почват запоите по повод такива празници като Коледа и Нова година горе-долу една седмица предварително...
п.п.Е те т’ва моето вече си е пълен офф... да ме прощава автора!
Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
По-голямото октаново число не ти дава автоматично повече мощност. Двигателя трябва да е с по-голяма степен на сгъстяване за да се възползва от октановото число. Ако той е правен за 98, а го караш с 95 със сигурност ще има разлика между 95 и 98, може дори и със 100. Обаче жигула правена за 86 например и да и сложиш 100 не вярвам да има разлика.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
stanleyhacker написа:По-голямото октаново число не ти дава автоматично повече мощност. Двигателя трябва да е с по-голяма степен на сгъстяване за да се възползва от октановото число. Ако той е правен за 98, а го караш с 95 със сигурност ще има разлика между 95 и 98, може дори и със 100. Обаче жигула правена за 86 например и да и сложиш 100 не вярвам да има разлика.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Здравейте, преди време когато правих диагностика на двигателя, майстора ме посъветва да зареждам по-възможност на ОМВ или в краен случай на Лукойл. За 100 октановия бензин, не знам дали ще имам някакъв проблем с него, но засега карам само с такав, особено през студените месеци, като сипя 95 колата започва да мени оборотите и да гасне веднъж два пъти докато е судена. Със 100 октановия работи идеално.Bravo 1.6 16V
Коментар
-
ilio82 написа:Здравейте, преди време когато правих диагностика на двигателя, майстора ме посъветва да зареждам по-възможност на ОМВ или в краен случай на Лукойл. За 100 октановия бензин, не знам дали ще имам някакъв проблем с него, но засега карам само с такав, особено през студените месеци, като сипя 95 колата започва да мени оборотите и да гасне веднъж два пъти докато е судена. Със 100 октановия работи идеално.Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
stanleyhacker написа:По-голямото октаново число не ти дава автоматично повече мощност. Двигателя трябва да е с по-голяма степен на сгъстяване за да се възползва от октановото число. Ако той е правен за 98, а го караш с 95 със сигурност ще има разлика между 95 и 98, може дори и със 100. Обаче жигула правена за 86 например и да и сложиш 100 не вярвам да има разлика.Към колегата пуснал темата
Октановото число няма никакво отношение с калоричността на горивото!!!!!Просто при по-ниско октаново число има повече детонации, и по голямо разбиване. С 100 откана в горивната камера ще има по малко детонации, по-малко разбиване от където идва и факта че повечето хора пробвали с високоотканов бензин споределят, че колата работи по тихо и по равномерно
Това е факт и при мен е така а карам мотор 1.4.С по- малко натискане на педала колата поема по добре и от там идва по-малкия разход защото сме доволни как върви колата с по малко натискане на педала спрямо по ниско октановия бензин
При натиснат докрай педал на газта обаче разлика в ускурението не би трябвало да има и все пак за мен разликата на 98-100 спрямо А95 (10-15 стотинки)си заслужава !!
VTS 16V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар