Колеги сега по празниците съм решил ако ми остане малко свободно време да си направя скрити пръскалки за фаровете, там където е гуменото уплатнение на капака което уплатнява фара, от външната му страна по форма на капака да прекарам едно тънко маркуче(от система) и в областа на 1 (където е секцията за къси светлини) да направя три малки отвора и в областа където е 2, да направя два отвора и да го свържа към системата за пръскалките на прозореца, тогава при задеистване на пръскалките ще се задеиства и тази на фара, дали ще има успех незнам, но ще пробвам !!!! Очаквам и вашето мнение ?!?!?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пръскалки за фарове
Collapse
X
-
Струята трябва да бъде много силна за да ти се мият фаровете.При мен е направено така ,че когато са включени фаровете и започна да мия стъклото пръска и на тях.Системата изразходва много вода и затова в момента съм я разкачил.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Re: Пръскалки за фарове
Колега, защо не пробваш да сложиш пръскалки на бронята както си е заводскоJO_666 написа:Колеги сега по празниците съм решил ако ми остане малко свободно време да си направя скрити пръскалки за фаровете, там където е гуменото уплатнение на капака което уплатнява фара, от външната му страна по форма на капака да прекарам едно тънко маркуче(от система) и в областа на 1 (където е секцията за къси светлини) да направя три малки отвора и в областа където е 2, да направя два отвора и да го свържа към системата за пръскалките на прозореца, тогава при задеистване на пръскалките ще се задеиства и тази на фара, дали ще има успех незнам, но ще пробвам !!!! Очаквам и вашето мнение ?!?!?
Според мен ще стане, ако не с оригинални като на Мареата на Торнадо с някакви други!Пробиваш бронята, монтираш пръскалките, теглиш маркучетата до тях, свързваш ги с тройник към главния маркуч и си готов! Мога да се опитам да ти го нарисувам
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
Re: Пръскалки за фарове
Това ми беше идеята да не е като заводското, но сега като се замисля това дето го написах беше пълна глупост направо се засрамих от написанотоblagun написа:Колега, защо не пробваш да сложиш пръскалки на бронята както си е заводскоJO_666 написа:Колеги сега по празниците съм решил ако ми остане малко свободно време да си направя скрити пръскалки за фаровете, там където е гуменото уплатнение на капака което уплатнява фара, от външната му страна по форма на капака да прекарам едно тънко маркуче(от система) и в областа на 1 (където е секцията за къси светлини) да направя три малки отвора и в областа където е 2, да направя два отвора и да го свържа към системата за пръскалките на прозореца, тогава при задеистване на пръскалките ще се задеиства и тази на фара, дали ще има успех незнам, но ще пробвам !!!! Очаквам и вашето мнение ?!?!?
Според мен ще стане, ако не с оригинални като на Мареата на Торнадо с някакви други!Пробиваш бронята, монтираш пръскалките, теглиш маркучетата до тях, свързваш ги с тройник към главния маркуч и си готов! Мога да се опитам да ти го нарисувам 
, защото по този начин при скорост на 80км/ч нищо няма да става, дори няма да имам "мокри фарове" :D :D :D
Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter
Коментар
-
Re: Пръскалки за фарове
Бих казал, че идеята ти за пръскалки е чудеснаJO_666 написа:Това ми беше идеята да не е като заводското, но сега като се замисля това дето го написах беше пълна глупост направо се засрамих от написанотоblagun написа:Колега, защо не пробваш да сложиш пръскалки на бронята както си е заводскоJO_666 написа:Колеги сега по празниците съм решил ако ми остане малко свободно време да си направя скрити пръскалки за фаровете, там където е гуменото уплатнение на капака което уплатнява фара, от външната му страна по форма на капака да прекарам едно тънко маркуче(от система) и в областа на 1 (където е секцията за къси светлини) да направя три малки отвора и в областа където е 2, да направя два отвора и да го свържа към системата за пръскалките на прозореца, тогава при задеистване на пръскалките ще се задеиства и тази на фара, дали ще има успех незнам, но ще пробвам !!!! Очаквам и вашето мнение ?!?!?
Според мен ще стане, ако не с оригинални като на Мареата на Торнадо с някакви други!Пробиваш бронята, монтираш пръскалките, теглиш маркучетата до тях, свързваш ги с тройник към главния маркуч и си готов! Мога да се опитам да ти го нарисувам 
, защото по този начин при скорост на 80км/ч нищо няма да става, дори няма да имам "мокри фарове" :D :D :D
Само изпълнението куца малко, но с наша помощ ще стане!В момента се боря с чертежа
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
аз мога да ви дам една идея, която ми се върти в главата. със стара помпа бензиова може да се вдигне сериозно налягане, недостатъчно да работи колата на бензин, ама за миене на фаровете ще е достатъчно. вече пръскалките са въпрос на вкус, има едни с метални дюзички, които са по принцип за стуклото де, но ще свършат работа и тук. ше бъдат много по-малки от оригиналните, но какво от това? с налягането от помпата ще е супер- на който му се занимаваLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Ето тази схемичка успях да скалъпя с мойте скромни възможности
Но мисля, че се получи разбираемо
Не ти трябват много пари: 1-2 тройничета, 2 пръскалки - може да провериш в "Аутомания", и да пробваш така. Ако не създава голямо налягане, може да пробваш с помпата на колегата pakumba! Цялата инвестиция оценявам на 10 лева.Така нарисувано и изпълнено, новите пръскалки ще пръскат заедно с тези на стъклото, ако пък не искаш може да ги вържеш към задната пръскалка и тогава само когато пръскаш отзад ще пръска и на фаровете! Според мен първия начин е по-добър
Eто схемата
http://bgphoto.net/photos/13035/o633...25000.bmpП.С. щом с термостата успя и тук ще успееш
П.С.Защо не мога да кача схемата - казва ми, че bmp файлове не мога ?! Нека който успее да я качи във темата!
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
И аз постъпих по същия начин. Системата за миене на стъклата и фаровете съдържа 7 л. вода и свършва доста бързо благодарение точно на фаровете. А и сега при това задължително каране на пуснати фарове, при всяко миене на стъклото се излива вода и върху фаровете.Tornado написа:Струята трябва да бъде много силна за да ти се мият фаровете.При мен е направено така ,че когато са включени фаровете и започна да мия стъклото пръска и на тях.Системата изразходва много вода и затова в момента съм я разкачил.Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
-
и на дедрата мисля че си има съвсем отделен мотор за тази цел, който създава по-високо налягане. Но да се замислим - пръскалките на стъклото са 2 с по 4 дупки и пръскат добре, може би ако за фаровете са с по 2 дупки , моторчето би създало достатъчна сила. а и все пак идеята е да размрази евентуалния лед, заради ксенона, нали? и задължително трябва да има реле, свързано през сигнала на фаровете, иначе е чиста загуба да се мият фаровете ако не светят.
Коментар
-
ето това е мнението което според мен е най близко до истината със ориг пръскалки обаче ще е най добре и на мен ми е минавало през главата да си правя тази екстра, проста сметка показва помпа втора употреба 50 лв две пръскалки от БМВ 2бр х35лв =70лв отделно казанче щях да слагам 10лв още 10-15лв други разходи мъркучи кабел и според мен на отделно копче е най добре за пускане на измиването за да може да се пести водаpakumba написа:аз мога да ви дам една идея, която ми се върти в главата. със стара помпа бензиова може да се вдигне сериозно налягане, недостатъчно да работи колата на бензин, ама за миене на фаровете ще е достатъчно. вече пръскалките са въпрос на вкус, има едни с метални дюзички, които са по принцип за стуклото де, но ще свършат работа и тук. ше бъдат много по-малки от оригиналните, но какво от това? с налягането от помпата ще е супер- на който му се занимаваTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар