здрастиимам мареа weekend 1.6 16vкак мога дали са ми зацепени добре стабилизиращитеваловекогато ми сменяха ангренажа майсторите имаха проблем в смисал трябваше втори път да зацепват си4кощото не работеше дорбе колатагубеше мощностсега като чели сичко си е наред ама имам чувството че преди да сменя ангренажа колата вървеше по бързовсе пак ако има някакав начин 100%да разбера дали сичко е наред нека някой колега да споделимерси
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да разбера дали са ми зацепени добре стаб. валове!
Collapse
X
-
Ако майсторите са ти зацепвали ремъка без необходимият инструмент ,с помощта на който се фиксират валовете,то вероятноста да не е зацепен правилно ремъка е много голяма.За целта отиваш в сервиз,където имат такъв инструмент и ги караш да ти проверят зацепването на ремъка,като за целта си плащаш.Как може да дадеш да ти зацепват ремък без такъв инструмент?
Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
-
до момента нямам никакав проблем с колата не знам защо реших че имам някакав проблемпросто се консултирам + това майстора е мнгоо мои човек и си разбира добре от работатамен ме интересуваше как може да разбера дали ми не е наред колатабез да ходя на майстор да ми го гледат на ново!dudulia написа:Ако майсторите са ти зацепвали ремъка без необходимият инструмент ,с помощта на който се фиксират валовете,то вероятноста да не е зацепен правилно ремъка е много голяма.За целта отиваш в сервиз,където имат такъв инструмент и ги караш да ти проверят зацепването на ремъка,като за целта си плащаш.Как може да дадеш да ти зацепват ремък без такъв инструмент?
Fiat Marea Weekend ELX 1.6 16v - 98г.
Коментар
-
Бегай бързо в някой свестен сервиз да ти зацепят ремъците както трябва,че изваждането след това е голямо.Преди няколко години такъв самозван майстор ми беше сменявал ремъците и решил,че положението на балансиращите валове при зацепването не е от голямо значение та след това сменявах целия двигател,а "майстора" си сменява няколко предни зъба.
Коментар
-
аз карам така вече 4 месеца и нямам никакав проблем просто се замислих и питамщото чета какво пишетеиначе не мисля да ходя да ми ги презацепватто ако има нещо според мен колата въобще няма да работи както трябва!!!riiid написа:Бегай бързо в някой свестен сервиз да ти зацепят ремъците както трябва,че изваждането след това е голямо.Преди няколко години такъв самозван майстор ми беше сменявал ремъците и решил,че положението на балансиращите валове при зацепването не е от голямо значение та след това сменявах целия двигател,а "майстора" си сменява няколко предни зъба.
Fiat Marea Weekend ELX 1.6 16v - 98г.
Коментар
-
Аз говорим за балансиращи валове и мотор 2000ie,а на 1,6 дали ги има или не нямам представа.Просто казвам на колегата какво се случва при неправилно зацепени БАЛАНСИРАЩИ валове.Мислех,че става въпрос за тях.Но и това,че зацепването на ремъка не са му го направили от първия път,значи,че майсторите са си правили съчинение по картинка.фиксаторчо
Коментар
-
да, 2000 кубиковия предпоагам има балансиращи. но 1.6 няма. а зацепването дори и без фиксатори може да стане много елементарно при 2 условия- 1.майстора има малко мозък и 2. старият ремък да е бил зацепен правилно. ако той не е правилно сложен, няма как без фиксаторите да се направи наистина, но при колегата е бил добре, така че всеки може да направи 2 белеза с маркер на разп. валове и да сложи новия ремък и тва еriiid написа:Аз говорим за балансиращи валове и мотор 2000ie,а на 1,6 дали ги има или не нямам представа.Просто казвам на колегата какво се случва при неправилно зацепени БАЛАНСИРАЩИ валове.Мислех,че става въпрос за тях.Но и това,че зацепването на ремъка не са му го направили от първия път,значи,че майсторите са си правили съчинение по картинка.фиксаторчоLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Как за какво бе колега?То името си показва,те акумулират дисбаланса който се получава при въртенето на коляновия вал.Ако някой реши че му е скъпо да си сменя двойноназъбения ремък за баланс валовете го съветвам да го смени,защото после ще прави ремонт на мотора ако се скъса.Аз имах едно Седичи на което някой беше пропуснал да го сложи този ремък и колата имаше вибрации след 4500 оборота.След поставянето на ремъка просто не се усещаше кога стига до ограничителя,докато самия той не те ритне.Valentin_V написа:Понеже стана дума за тия балансиращи валове дайте ми свесно инфо за какво служат в двигателя 2.0 16VPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Не е баш така бе пич, изместване един зъб напред/назад може да не е осезаемо за някой по-непридирчив. Мотора ще се спъне малко в ниските например, но ще се отпуши при високите. За разпределителните говорим. То за това са измислени вариаторите...faflio написа:аз карам така вече 4 месеца и нямам никакав проблем просто се замислих и питамщото чета какво пишетеиначе не мисля да ходя да ми ги презацепватто ако има нещо според мен колата въобще няма да работи както трябва!!!Fiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
а аз имам чувството че пак от катко ми слагаха новия ангренаж колата върби по не както трябвапреди вървеше по добремайстора ме убеждава че всичко е наРЕД!pakumba написа:аз на темпрата съм местил ангренажа до 3 зъба в 2-те посоки, позволява го без да удари клапани. може би и още да може, но не съм пробвал.Fiat Marea Weekend ELX 1.6 16v - 98г.
Коментар
-
Колеги извинявайте, но може ли някой по-подробно да обясни какво представляват тези стабилизиращи валове и защо е нужно да се стабилизира нещо на ангренажния ремък? Само ФИАТ ли ползват този конструктив? Защо само на по-големите мотори? И да не би да става въпрос за двата разпределителни вала - ако е така какво им е балансиращото?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар