Здравейте, значи машината е типо 1.4 моноинжекция, хем върви като за световно, страхотна тяга и пъргавина, хем от време на време заглъхва, губи мощност и работи само на празен ход, с кандърма и придърпване и на малко по-високи обороти.Смених въздушен и горивен филтър, същата работа, няма промяна. Почистих свещи, капачка дистрибуторна, отстраних теч от капачката със смяна на семеринг, пак няма промяна.Някаква идея накъде да копая? Ъъъъ... Даже като я измих не се оправи
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Типо 1.4 i.e, заглъхва, периодично губи мощност.
Collapse
X
-
При мен точно това се получи от кофти бензин, бях заредил пълен!!! резервоар от една бензиностанция в Свиленград и после едва се добрах до София. Не върви, не мога един Икарус да изпреваря, точно като подам газ, забива и край! И един черен пушек отзад, срам голям...Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150hp
Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm 95hp
Alfa Romeo ARNA 1.2 63hp
-
Re: Типо 1.4 ie, заглъхва, периодично губи мощност
Plastex написа:Здравейте, значи машината е типо 1.4 моноинжекция, хем върви като за световно, страхотна тяга и пъргавина, хем от време на време заглъхва, губи мощност и работи само на празен ход, с кандърма и придърпване и на малко по-високи обороти.Смених въздушен и горивен филтър, същата работа, няма промяна. Почистих свещи, капачка дистрибуторна, отстраних теч от капачката със смяна на семеринг, пак няма промяна.Някаква идея накъде да копая? Ъъъъ... Даже като я измих не се оправи
можеби трябва да правиш RESET на DİGİPLEX, a горе писаното сочи това...не ти трябва никаква техника само добър майстор разбира6т от тази работа...успех
petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .
http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall
Коментар
-
Ами от кофти бензин мисля че само ще се влачи, няма как да се стрелка, а при мен се отпушва яката на моменти неееееговата ... !la squadra azzurra написа:При мен точно това се получи от кофти бензин, бях заредил пълен!!! резервоар от една бензиностанция в Свиленград и после едва се добрах до София. Не върви, не мога един Икарус да изпреваря, точно като подам газ, забива и край! И един черен пушек отзад, срам голям...Ами мисля че и това мина, като му разкараш акумулатора не се ли рестартира компа, беше без акумулатор поне 2 часа, слагах го да се зарежда. А за добър майстор... Питам патило, то повече знае, добрите майстори са кът и са на моменти силни, абе кат типото сега...bahricin написа:можеби трябва да правиш RESET на DİGİPLEX, a горе писаното сочи това...не ти трябва никаква техника само добър майстор разбиращ от тази работа...успехAlfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
aaa не не ...доколкото знам (аз също притежавах типо 1.4 и.е. 97 г) и видях как го прави майсторът не беше така само акумулатор и свърши...има си процедура...пишеше я в наръчника на колата, но вече от 5 години не съм се занимавал с типо...
но все пак съм двг. техник от запаса чаткам от някои работи
:D а майсторът да ти кажа ...няма такъв, ни в бг, ни в средния изток...направо професор...кадър на фиат-тофаş завода
petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .
http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall
Коментар
-
Re: Типо 1.4 i.e, заглъхва, периодично губи мощност.
Никой ли не е имал подобен проблем? Още малко наблюдения- Като я паля сутрин, мога да запаля само без никаква газ, докато не загрее на ниски обороти, загасва само ако опитам да подам газ, докато не загрее, не е възможно да се форсира, след около 4-5 мин, вече е загряла и може да се форсира и потегли.Plastex написа:Здравейте, значи машината е типо 1.4 моноинжекция, хем върви като за световно, страхотна тяга и пъргавина, хем от време на време заглъхва, губи мощност и работи само на празен ход, с кандърма и придърпване и на малко по-високи обороти.Смених въздушен и горивен филтър, същата работа, няма промяна. Почистих свещи, капачка дистрибуторна, отстраних теч от капачката със смяна на семеринг, пак няма промяна.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
ъъъ... стъпково моторче? моята като я задавя сутрин със смукача и така прави, точно като теб, докато не загрее поне на 80гр. супер неравномерно работи, и на моменти литва, на моменти аха и да загасне. Ама моят смукач е ръчен и това май е защото немога да работя с него. При теб това моторче доколкото знам заменя моят смукач."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Колега, Типо се произвежда до 95г. Диждиплекса не е ли запалителната система само...защо да се ресетва.Аз също имам тоя проблем, мисля че е от кабели, свещите ми са супер..Може и при теб да е едното от двете. При мен се проявява щото кабелите не хващат добре свещите. Опитвах се да ги направя на няколко пъти но не с кой знае какъв ефект. Може би и ти трябва да се насочиш натам.bahricin написа:
aaa не не ...доколкото знам (аз също притежавах типо 1.4 и.е. 97 г) и видях как го прави майсторът не беше така само акумулатор и свърши...има си процедура...пишеше я в наръчника на колата, но вече от 5 години не съм се занимавал с типо...
но все пак съм двг. техник от запаса чаткам от някои работи
:D а майсторът да ти кажа ...няма такъв, ни в бг, ни в средния изток...направо професор...кадър на фиат-тофаş завода
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
GTipo написа:Колега, Типо се произвежда до 95г. Диждиплекса не е ли запалителната система само...защо да се ресетва..
TİPO се произведе до 2000г от фиат-тофас а й дигиплекс не e caMo запалителна система а е i ECU на двигателя...(electronic control unit) комп на мотора и може и ако трябва се ресетва...моят проблем бе6е прекъсване м/у 100-110 км/н до 100 и след 110 няма6е никакъв проблем ...майсторът каза 4е има гре6ка свързана с инжекцйята и за около 10 минути тест драйв и труд свър6и работата цената на вси4ко това пък бе6е само едно кафе...
petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .
http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall
Коментар
-
Re: Типо 1.4 i.e, заглъхва, периодично губи мощност.
След смяна на свещи нещата се пооправиха дотам, че след като загрее се кара почти нормално, е малко по-тежка ми се види от това което трябва да е , предполагам че е електрически проблема , капачка, кабели и дявол знае какво още.Plastex написа:Никой ли не е имал подобен проблем? Още малко наблюдения- Като я паля сутрин, мога да запаля само без никаква газ, докато не загрее на ниски обороти, загасва само ако опитам да подам газ, докато не загрее, не е възможно да се форсира, след около 4-5 мин, вече е загряла и може да се форсира и потегли.Plastex написа:Здравейте, значи машината е типо 1.4 моноинжекция, хем върви като за световно, страхотна тяга и пъргавина, хем от време на време заглъхва, губи мощност и работи само на празен ход, с кандърма и придърпване и на малко по-високи обороти.Смених въздушен и горивен филтър, същата работа, няма промяна. Почистих свещи, капачка дистрибуторна, отстраних теч от капачката със смяна на семеринг, пак няма промяна.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар