Здравейте, колеги. Май ми изгоря една от бобините и сега колата работи на 3 цилиндъра. Попитах за цените им и се оказа, че освен че са много скъпи, ги няма. Някой знае ли дали може да се ремонтира такава бобина?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бобина на свещ - Мареа 1.8
Collapse
X
-
В Александър Ауто ми искат 190 лв. за доставка до 1-2 дни, или 160 лв. но не знаят за след колко седмици ще я получат.А не е ли много рисковано да се купува втора употреба бобина, щото тя може да изгори много скоро след като я взема, а цената й едва ли ще е с повече от 20-30 лв. по-ниска.Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
-
Re: Бобина на свещ - Мареа 1.8
Да, има по една бобина върху всяка свещ.Mitko написа:Бобината ти е върху лулата на свещта ли?IvoMarea написа:Здравейте, колеги. Май ми изгоря една от бобините и сега колата работи на 3 цилиндъра. Попитах за цените им и се оказа, че освен че са много скъпи, ги няма. Някой знае ли дали може да се ремонтира такава бобина?Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
-
цената сигурно ще е поне наполовина и мисля че си струва щото ако вземеш нова не оригинална сигурно ще те изкара по малко от втората употреба важното е когато я взимаш да я пробваш дали работиIvoMarea написа:В Александър Ауто ми искат 190 лв. за доставка до 1-2 дни, или 160 лв. но не знаят за след колко седмици ще я получат.А не е ли много рисковано да се купува втора употреба бобина, щото тя може да изгори много скоро след като я взема, а цената й едва ли ще е с повече от 20-30 лв. по-ниска.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Един колега (virusalfa) във форума на Алфа Ромео - БГ е писал нещо интересно:http://www.alfaromeo-bg.com/forum/vi...=1330&start=42Аз му писах ЛС дали това е сериозно, от любопитство, засега нямам проблеми с тези бобини (да чукна на дървоvirusalfa написа:БОБИНИ ЗА ФИАТ/ЛАНЧА 1,8/16В С ИНЖЕКЦИОН "ХИТАЧИ" - ЕВТИНИЯТ ВАРИАНТ ЗА ПОДМЯНАТА Е 2 БР. ОТ ТРАБАНТ!!!!!ФУНКЦИОНИРАТ БЕЗПРОБЛЕМНО!!!! Оригиналните са 4 на брой и пресметнете колко пари са
), но от повече инфо глава не боли, и получих този отговор:Не че разбрах всичко от това, което е написал, но поне се убедих че става дума за същия двигател и прилежащата му японска електроника. Всъщност исках да разбера дали - ако се стигне до смяна - мога спокойно да развия оригиналните, с надпис HITACHI, и да завия тези с надпис TRABANT. Т.е. че ще паснат като размери, ом-ажи и др. ел. величини, но от отговора не можах да разбера.Ами с една дума - освен да разпиташ virusalfa за подробности.Надявам се да съм бил полезен.virusalfa отговори:сериозно е-една Делта-97г-1,8-16в -мотор ФИАТ -182А2.Има един екземпляр-Иво алармата,той рови нещо и я направи,от ECU-то на колата е намерил крачетата и от там е хванал токовете.Сега си работи....даже инж.помпа не работи и пак пали...на газ
ПС. Сега забелязах в Autodata 2005, че Fiat Marea се дели на 2 групи - от 1996 до 1999 и от 1999 до 2003. Въпреки, че модела на двигателя е все 182А2.000 (като при Ланчия Делта/Дедра), при по-новите варианти (1999-2003) Ignition Coil Type е G215492, докато при по-старата модификация (1996-1999) е като при Ланчиите - CM14-301. Може би virusalfa визира тези с Ignition Coil Type: CM14-301
Lancia Dedra '96 / 1.8 LS (16V 113 hp 182А2000)
Коментар
-
Благодаря за идеята. Ще разпитам в магазините за Трабант и да погледна дали наистина ще паснат.abyser написа:Един колега (virusalfa) във форума на Алфа Ромео - БГ е писал нещо интересно:http://www.alfaromeo-bg.com/forum/vi...=1330&start=42Аз му писах ЛС дали това е сериозно, от любопитство, засега нямам проблеми с тези бобини (да чукна на дървоvirusalfa написа:БОБИНИ ЗА ФИАТ/ЛАНЧА 1,8/16В С ИНЖЕКЦИОН "ХИТАЧИ" - ЕВТИНИЯТ ВАРИАНТ ЗА ПОДМЯНАТА Е 2 БР. ОТ ТРАБАНТ!!!!!ФУНКЦИОНИРАТ БЕЗПРОБЛЕМНО!!!! Оригиналните са 4 на брой и пресметнете колко пари са
), но от повече инфо глава не боли, и получих този отговор:Не че разбрах всичко от това, което е написал, но поне се убедих че става дума за същия двигател и прилежащата му японска електроника. Всъщност исках да разбера дали - ако се стигне до смяна - мога спокойно да развия оригиналните, с надпис HITACHI, и да завия тези с надпис TRABANT. Т.е. че ще паснат като размери, ом-ажи и др. ел. величини, но от отговора не можах да разбера.Ами с една дума - освен да разпиташ virusalfa за подробности.Надявам се да съм бил полезен.virusalfa отговори:сериозно е-една Делта-97г-1,8-16в -мотор ФИАТ -182А2.Има един екземпляр-Иво алармата,той рови нещо и я направи,от ECU-то на колата е намерил крачетата и от там е хванал токовете.Сега си работи....даже инж.помпа не работи и пак пали...на газ
ПС. Сега забелязах в Autodata 2005, че Fiat Marea се дели на 2 групи - от 1996 до 1999 и от 1999 до 2003. Въпреки, че модела на двигателя е все 182А2.000 (като при Ланчия Делта/Дедра), при по-новите варианти (1999-2003) Ignition Coil Type е G215492, докато при по-старата модификация (1996-1999) е като при Ланчиите - CM14-301. Може би virusalfa визира тези с Ignition Coil Type: CM14-301Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
-
Дано да стане, тези цени иначе са нечовешкиIvoMarea написа:Благодаря за идеята. Ще разпитам в магазините за Трабант и да погледна дали наистина ще паснат.
Да им имаме заплатите/стандарта на западняците - тогава no problem - 100, 200 евро, колкото трябва за една бобинка с 200-5000 м медна жичка за 5 лв. Ама сме далеч от тях и трябва да "побългаряваме" нещата.Само сега FIAT-феновете да не изкупите трабантите и резервните им части, оставете и за нас!!! :D
Lancia Dedra '96 / 1.8 LS (16V 113 hp 182А2000)
Коментар
-
Последния пост в темата е от 2005г. колега!ti6o_georgiev написа:даи цена на бобините и телефон
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар