Здвавейте колеги.Днес без малко да се запаля в колата когато почна да ми мирише на изгоряло и след около 5-10 минути почна да пуши отдолу под жабката и локализирах от каде нагаря.Проблема е показан на снимките по-надолу.Та въпроса ми по-точно е за какво служи тоя кабел забелязах че е свързан към голяма букса която влиза в конектор който е показан на снимката със осветения участък.Някой ако знае за какво служи това нещо моля да каже защото може да е нещо важно.Между другото изолирах поотделно всяко от кабелчетата за да не укъсява повече
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За какво служи това...
Collapse
X
-
Баш кабела за централата на еърбега, целия е окичен с етикети за ВНИМАНИЕ! как не те е лепнал по муцуната еърбега, ако го е заляла вода от радиаторчето на парното не знам. Но до колкото разбрах от табелките тея кабели се разкачат само на откачен акумулатор, не съм сигурен дали не пишеше че трябва само в сервиз да се пипат тея букси, ако се налага да се свалят.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
е да и аз видях какво пише но незнаех че е за еър бега.Ама и вие да гледате как ви гори отдолу под жабката и вие ще го извадите щото то направо си гореше.И мейжу другото наистина беше мокро там около куплунга.Как се отстранява теч от парното.Колата е Браво 1.4 12в края на 1995Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
Няма начин. Пиропатрона гърми (буквално) и се отделя газ, който надува торбата. Всичко става за част от секундата.Ако тръгне да се надува ще разбереш вЕрвай миmitkosoft написа:...да не да се е надувал ама да не мой да изкочи
Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
Това червеното и по горе постовете с муцуната ме разсмяха.mitkosoft написа:а и още нещо но точно след като махнах кабела не светеше нищо но сега свети лампата на еар бега.а и преди да го махна като давам на контакт се чуваше нещо като "фъъъъъъссссс" и спира да не да се е надувал ама да не мой да изкочи
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Това мисля, че е или проверка на инжекторите, или подкачване на гориво. Същия звук се чува при първо подаване на контакт (и светва на таблото една пипета) на Бравото на брата, пък на него в завода забравили да му сложат еърбега.mitkosoft написа:... а и преди да го махна като давам на контакт се чуваше нещо като "фъъъъъъссссс" и спира да не да се е надувал ама да не мой да изкочи
Fiat Bravo 1.6 16V 103 hp каталожни.
0-100 = 9.2 сек. Ами като дойде турбото ?
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар