Та въпроса е ясен. Ако може да споделите ще съм благодарен. И също така на колко км. се сменя. Защото май при смяната на маслото тея некадърници не са ми го сменили
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво става, ако дълго време не се смени горивния филтър
Collapse
X
-
Ако не е сменян в него се отлагат утайки и всякви гнусотии(които има в бензина), които запушват и движението на горивото през него се затруднява!Когато сменях моя от него течеше бензин но не с характерния му цвят а черен наподобяващо тиня!Та филтъра е един от консумативите влиаещи на вървежа на колата
Аз лично го сменям на 20 хил.км!
now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
-
Зависи каква кола караш.Повечето Фиати след 98 година въобще намат горивен филтър."Простите" инжинери от Ториноне виждат смисъл от него?????(защо ли), а някои "умни" хора от форума мислят обратното.(защо ли).И спрете с тези глупости -лош бензин. Лош значи като химичен състав и там филтъра не помага.На колонката има цетка,а резервоарите отдавна ги правят пластмасови така че няма от къде да се яви твърд примес.Ние които нямаме горивен филтър как си караме колите ? Зареждам от където и вие.Защо си карам колата и не само аз, след като в бензина плуват (според някой) кораби, подводници,и т. н.?
Коментар
-
Добре колега според теб от къде иде тая чернилка, частици ...... които остават в филтъра, да не би да си ги слагаме като екстра!?Как ли ще се отлагат такива мизерии в филтъра, щом колонката има цедка? http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=21144 - това според теб как се озовава в резервоара, е***и цедката, тая колонка е трябвала да спре според мен с тая каша!п.с Сори за спама!
now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Не знам от къде идва и не ме интересува.Факт е какво става когато твърд примес иде в инжекцеона.Факт е че новите бензинови Фиати фабрично нямат горивен филтър.Факт е че много такива се карат в България.И още един факт за чистене на дюзи (имам приятел който ги чисти) ходят предимно коли които карат на газ-и там ли говорим за твъди примеси? При фактите и боговете мълчат-нали си чувал тази поговорка.Явно е намерено решение и на този въпрос просто някои от нас по-трудно се адаптират към новостите и решения от времето на твоето Типо сега са отживелица. :D
Коментар
-
Колега,ако си отварял бензиновата помпа ще си отговориш.Вътре има два гумени(бензиноустойчиви) детайла-един маншон и един амортисьор.Ако не са били сменяни никога,започват да стареят и да се разлагат в бензина,оттам и тази мръсотия в резарвоара.Това,което го сипваме,си е отделноdimmX написа:
Добре колега според теб от къде иде тая чернилка, частици ......
.
Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
Коментар
-
Да сменял съм бензинова помпа и повярвай ми тампона и всичко друго вътре е като ново, така че не ми се обеснява кое как що!Виждал съм разложен тампон и знам кво става......но при мен такова разлагане липсваше!!!Брат ми кара Дедра 2.0 и неговия филтър беше пълен с гадости.....всичко в бидончето си беше в ред.Няма разлагане няма нищо!Не случайно постнах и темата на колегата НСО, няма да я коментирам там всичко си личи, кое е скапано кое не е и т.н.lu40 написа:Колега,ако си отварял бензиновата помпа ще си отговориш.Вътре има два гумени(бензиноустойчиви) детайла-един маншон и един амортисьор.Ако не са били сменяни никога,започват да стареят и да се разлагат в бензина,оттам и тази мръсотия в резарвоара.Това,което го сипваме,си е отделноdimmX написа:
Добре колега според теб от къде иде тая чернилка, частици ......
.now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Абе питам защото наблюдавам нещо странно. При другата ни кола не е така, та не знам дали е нормално. Като дам рязко газ, се получава едно закъснено, мудно отреагирване на двигателя - натискам педала рязко и силно а двигателя се изфорсирва със закъснение от около секунда. Получава се някакво забавяне. Та се чудя да не е позапушена дюзата вследствие на затлачен филтър? Също така на ниски обороти се получава една вибрация и притрисане. Само на ниски обороти, при по-високи обороти е ОК, та за това се чудя да не би да не му достига гориво на двигателя (колкото и ламерски да звучи)Fiat Brava 1.4 97
Коментар
-
Горивен филтър се сменява, когато се замърси. Ако някои твърди, че описаното в наръчниците по подръжка е записано 20000 или 50000 и се ръководи от това, то в нашата държава тези закони не важат. Преди няколко дни в същия раздел четох за "затлачена" с мръсотия помпа. Е при вида и казвам: смяна и на филтър. При едно нормално качество на горивата може и да се допитваме до книгите, но когато липсва такова...!?А ефекта за който говориш е характерен за моно-инжекцион.Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996
Коментар
-
Колега, катализатора махнат ли е?Ако не е има вероятност да е запушен - и двата симптома могат да се получат в следствие на запушен катализатор.Също така засичал ли си разхода?Не изключвам и проблем по горивната система. Може да пробваш с RedEx и да видиш дали ще се промени нещо...lunafiatik написа:Абе питам защото наблюдавам нещо странно. При другата ни кола не е така, та не знам дали е нормално. Като дам рязко газ, се получава едно закъснено, мудно отреагирване на двигателя - натискам педала рязко и силно а двигателя се изфорсирва със закъснение от около секунда. Получава се някакво забавяне. Та се чудя да не е позапушена дюзата вследствие на затлачен филтър? Също така на ниски обороти се получава една вибрация и притрисане. Само на ниски обороти, при по-високи обороти е ОК, та за това се чудя да не би да не му достига гориво на двигателя (колкото и ламерски да звучи)FIAT Brava 1.6 16v '97
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар