След много ходене по мъките с моето тропане в предницата си мисля, че е от тях. Ходих в няколко сервиза и всички ми казваха: "Колата е 6", а тропа като за световно. Някой сменял ли е? Трябва ли да падне моста за да се сменят? Благодаря Ви.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тампони на стабилизираща щанга MAREA TD 100
Collapse
X
-
Re: Тампони на стабилизираща щанга MAREA TD 100
моста се сваля. абе общо взето неприятен ремонтitkvdpro написа:След много ходене по мъките с моето тропане в предницата си мисля, че е от тях. Ходих в няколко сервиза и всички ми казваха: "Колата е 6", а тропа като за световно. Някой сменял ли е? Трябва ли да падне моста за да се сменят? Благодаря Ви.FIAT Marea 1.9TD/100
-
Re: Тампони на стабилизираща щанга MAREA TD 100
Вариантите са два, единият е скобите, затварящи тампоните да не са заварени, тогава няма нужда от сваляне на моста. Втория, заварени черупки, не може без сваляне. Попадал съм и на двата варианта. Защо е така, идея си нямам.itkvdpro написа:След много ходене по мъките с моето тропане в предницата си мисля, че е от тях. Ходих в няколко сервиза и всички ми казваха: "Колата е 6", а тропа като за световно. Някой сменял ли е? Трябва ли да падне моста за да се сменят? Благодаря Ви.
И в двата случая тези тампони бяха оригинални.
Коментар
-
Re: Тампони на стабилизираща щанга MAREA TD 100
Преди да се спуснеш в това начинание по смяна на тези тампони те съветвам да се убедиш ,че е от тях.Демонтирай биалетките от двете страни за да останеш без стабилизираща щанга и покарай автомобила така.Ако тропането престане тогава ясно тампоните са за смяна.Не се увличай със скороста и вземането рязко на завои ако решиш да управляваш известно време без стабилизираща щанга.Успех.itkvdpro написа:След много ходене по мъките с моето тропане в предницата си мисля, че е от тях. Ходих в няколко сервиза и всички ми казваха: "Колата е 6", а тропа като за световно. Някой сменял ли е? Трябва ли да падне моста за да се сменят? Благодаря Ви.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Много пъти съм го споменавал тук (във форума) и пак ще го кажа, 2 години след като взех колата предницата почна да потропва и така бързо се разтропа като за световно, повечето майстори май не се и сещат че ги има тея тампони на стаб. щанга, повечето ми викаха биалетки, но едни момчета в едни сервиз във Враца ми казаха тампони на стаб. щанга. Смених ги (всъщност моя майстов ми все по-малко от 10лв за смяната) и всичкото тропане изчезна, а преди това дори ми се струваше че тропа дори и отзад. Много неразбрано го написах ама все пак става ясно сменяй, това е.ex. Fiat Marea 1.6 16 - 1999
Mazda 6 2.0 Petrol GY 2006
Коментар
-
Тези тампони, за какво точно служат? Казаха ми, че не е фатално да се кара с разтропани такива, но да се внимава в завоите, защото може да поднесе много лошо. Какво точно правят?"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Няма нищо опасно да караш с разбити тампони, просто е малко неприятно тропането. От тях не може да ти поднесе. Има коли при които няма такава щанга заводски.Synthy написа:Тези тампони, за какво точно служат? Казаха ми, че не е фатално да се кара с разтропани такива, но да се внимава в завоите, защото може да поднесе много лошо. Какво точно правят?FIAT Marea 1.9TD/100
Коментар
-
Днес ходих при едни приятели във Варна /Милен и Сашо/. Прегледахме основно колата /сигурно за 10-ти път/. Абсолютно нищо не е разбито. Най-странното е, че го тропането го има само в дясното колело. Вече си мисля да сменя и кормилните накрайници и тампоните на щангата. Писнааааааааааааааааааааааа ми.FIAT MAREA 1.9 TD 100 HLX
Коментар
-
Колега, аз го ям същия. При минаването през дупка колата притропва. При мен не може да се разбере от къде точно идва. Отначало се чуваше отзад и аз смених двата задни амортисьора.Притропването обае остана. Досега съм ходил при петима майстори и всички казват, че по окачването всичко е наред и никъде няма луфтове. В последния сервиз, в който ходих, майсторите даже започнаха да се карат от къде точно може да е хлопането. Смениха ми единия тампон на стабилизиращата щанга без пари (платих си само тампона), защото им казах, че няма да им платя, ако не спре да хлопа. Е, не спря. Според последната диагноза са износени някакви втулки, които захващат горната част на амортисьора/макферсона. Така и не можах да разбера за какво точно говорят и... продължавам да си хлопам
Като се постопли ще пробвам номера на Tornado. Ще сваля биалетките, та да видим (чуем) какво ще стане.
Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
Това май е тампона на макферсон, който държи амортисьора. Като отвориш предния капак, в двата вътр. края имаш едни дебели тумбести неща, захванати за купето, точно над амортисьорите. За тези неща най-вероятно са говорели. Вътре има едни втулки (или лагерчета бяха...), който като се разбият и потропва. Смяната им не е скъпа, самите тампони също (но купувай такива тампони само нови, втора употреба си имаш вече в колата).gamma написа:Според последната диагноза са износени някакви втулки, които захващат горната част на амортисьора/макферсона. Така и не можах да разбера за какво точно говорят и... продължавам да си хлопам
"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Ако потропва отзад може да пробвате това - http://www.bravo-guide.co.uk/fix-a-bravo.htm#interiorFiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Възможно е да има хлопане от позиция 3.Това е така наречения лагер-тампон който осигурява въртенето на амортисьора да става лесно.gamma написа:Колега, аз го ям същия. При минаването през дупка колата притропва. При мен не може да се разбере от къде точно идва. Отначало се чуваше отзад и аз смених двата задни амортисьора.Притропването обае остана. Досега съм ходил при петима майстори и всички казват, че по окачването всичко е наред и никъде няма луфтове. В последния сервиз, в който ходих, майсторите даже започнаха да се карат от къде точно може да е хлопането. Смениха ми единия тампон на стабилизиращата щанга без пари (платих си само тампона), защото им казах, че няма да им платя, ако не спре да хлопа. Е, не спря. Според последната диагноза са износени някакви втулки, които захващат горната част на амортисьора/макферсона. Така и не можах да разбера за какво точно говорят и... продължавам да си хлопам
Като се постопли ще пробвам номера на Tornado. Ще сваля биалетките, та да видим (чуем) какво ще стане.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
по-скоро от позиция 4 и 5.Tornado написа:Възможно е да има хлопане от позиция 3.Това е така наречения лагер-тампон който осигурява въртенето на амортисьора да става лесно.gamma написа:Колега, аз го ям същия. При минаването през дупка колата притропва. При мен не може да се разбере от къде точно идва. Отначало се чуваше отзад и аз смених двата задни амортисьора.Притропването обае остана. Досега съм ходил при петима майстори и всички казват, че по окачването всичко е наред и никъде няма луфтове. В последния сервиз, в който ходих, майсторите даже започнаха да се карат от къде точно може да е хлопането. Смениха ми единия тампон на стабилизиращата щанга без пари (платих си само тампона), защото им казах, че няма да им платя, ако не спре да хлопа. Е, не спря. Според последната диагноза са износени някакви втулки, които захващат горната част на амортисьора/макферсона. Така и не можах да разбера за какво точно говорят и... продължавам да си хлопам
Като се постопли ще пробвам номера на Tornado. Ще сваля биалетките, та да видим (чуем) какво ще стане.FIAT Marea 1.9TD/100
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар