Колеги здравейте.Моля за малко помощ.Тъй като ще трябва да пътувам взех от местният магазин за авточасти термостат марка Vernet, а и той беше единственият.Днес като тръгнах да свалям стария се зачудих дали е същия като новия. На снимката където съм показал със синята стрелка, на термостата който се намира на колата влиза маркуч. Аз предположих дали тук не трябва да се завива болт и това ме спря да сваля стария термостат. (тъй като ако не съм уцелил термостата, магазинера каза че ще го подмени). Моля ако знаете дали е за маркуч или за болт да кажете, тъй като ще пътувам и ще трябва да сменя стария термостат. Ако дупката е за маркуч, значи на термостата ми остават две дупки за болтове с които се стяга термостата.А на втората снимка да попитам това ли са местата за двата датчика?Благодаря за всички отговори.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дали съм избрал правилният термостат за Брава
Collapse
X
-
В този отвор, който до синята срелка не е за маркуч. На термостата от горе има два отвора и този до стрелката са за прехващане на термостата към двигатела. Фактически той влиза във три шпилки(те са на мотора) и се затяга със три гайки( на всяка гайка си има шайба). Този термостат ,който си купил е с два температурни датчика и е за моделите до 01.04.1998 г. Ако нещо не ти е ясно- питай. Аз сменях моя преди 3 дена.SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
-
Здравей колега. Значи моят модел е 1996 г. На сегашният който е на колата, точно там където е синята стрелка, има маркуч. Даже сте пробвам да го снимам и ще го кача ако става нещо от снимката.VooDoo написа:В този отвор, който до синята срелка не е за маркуч. На термостата от горе има два отвора и този до стрелката са за прехващане на термостата към двигатела. Фактически той влиза във три шпилки(те са на мотора) и се затяга със три гайки( на всяка гайка си има шайба). Този термостат ,който си купил е с два температурни датчика и е за моделите до 01.04.1998 г. Ако нещо не ти е ясно- питай. Аз сменях моя преди 3 дена.
Коментар
-
Сигурен ли си,че в този отвор влиза маркуч? При моята кола( Браво-99г) няма такова нещо. В този отвор влиза шпилка и със гайка се затяга към главата. Просто няма логика термостата да е захванат само с две гайки- и то и двете от горната страна.marto_gp написа:Здравей колега. Значи моят модел е 1996 г. На сегашният който е на колата, точно там където е синята стрелка, има маркуч. Даже сте пробвам да го снимам и ще го кача ако става нещо от снимката.VooDoo написа:В този отвор, който до синята срелка не е за маркуч. На термостата от горе има два отвора и този до стрелката са за прехващане на термостата към двигатела. Фактически той влиза във три шпилки(те са на мотора) и се затяга със три гайки( на всяка гайка си има шайба). Този термостат ,който си купил е с два температурни датчика и е за моделите до 01.04.1998 г. Ако нещо не ти е ясно- питай. Аз сменях моя преди 3 дена.SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
MGP
Моята е Брава 1996 г. Вярно че няма логика да е само с два болта, или пък ако са два, същите да са срещуположни.VooDoo написа:Сигурен ли си,че в този отвор влиза маркуч? При моята кола( Браво-99г) няма такова нещо. В този отвор влиза шпилка и със гайка се затяга към главата. Просто няма логика термостата да е захванат само с две гайки- и то и двете от горната страна.marto_gp написа:Здравей колега. Значи моят модел е 1996 г. На сегашният който е на колата, точно там където е синята стрелка, има маркуч. Даже сте пробвам да го снимам и ще го кача ако става нещо от снимката.VooDoo написа:В този отвор, който до синята срелка не е за маркуч. На термостата от горе има два отвора и този до стрелката са за прехващане на термостата към двигатела. Фактически той влиза във три шпилки(те са на мотора) и се затяга със три гайки( на всяка гайка си има шайба). Този термостат ,който си купил е с два температурни датчика и е за моделите до 01.04.1998 г. Ако нещо не ти е ясно- питай. Аз сменях моя преди 3 дена.
Коментар
-
Докато не го свалиш този термостат няма да разбереш дали е същия като този който си купил.От тези снимки изобщо няма ориентация.Сваляй го току виж се оказал същия като закупения.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
MGP
Проблема е, че ако не е същият и трябва да поръчам друг няма да мога да ползвам колата, а тя ми трябва. Никой ли не е сменял термостат на Brava 1.6 16V?Tornado написа:Докато не го свалиш този термостат няма да разбереш дали е същия като този който си купил.От тези снимки изобщо няма ориентация.Сваляй го току виж се оказал същия като закупения.
Коментар
-
Не знам дали няма значение дали колата е с клима или без. Ето ти един цитат от хит-ко от далечното минало:"Не са 2-3 вида различни термостата, а са само два вида в зависимост от това дали е с клима или без, но са с избор на три различни производителя, включително и на BEHR !"http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=107418#107418Аз съм сменял лично на 1.4, но там е доста по-просто. Очаквах при толкова много собственици на 1.6 поне един да го е сменял сам и да каже...Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
MGP
Ето отговора на въпроса ми:Ясно се вижда разликата на новия със стария термостат. Разликата е единствено в това, че на новия (първата снимка) там където е червената стрелка трябва да вкарам маркуча. А на сегашният термостат който се намира на колата, извода за маркуча се намира на положението на зелената стрелка. Само трябва да скъся маркуча. Иначе други разлики няма. И новият и старият термостат са с два температурни датчика.spark написа:Не знам дали няма значение дали колата е с клима или без. Ето ти един цитат от хит-ко от далечното минало:"Не са 2-3 вида различни термостата, а са само два вида в зависимост от това дали е с клима или без, но са с избор на три различни производителя, включително и на BEHR !"http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=107418#107418Аз съм сменял лично на 1.4, но там е доста по-просто. Очаквах при толкова много собственици на 1.6 поне един да го е сменял сам и да каже...
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар