Знам ли на 1-2 месеца гледам, няма и 500 мл. най-много и това лятото беше.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
На колко време доливате вода в охладителната система
Collapse
X
-
От години чета форума... Много теми се изписаха за загуба на антифриз... и всички свеждаха нещата до следните няколко възможности, подредени по степен на сериозност:1) Лоша връзка в някой от гумените маркучи по охладителната система.2) Кранче за спиране на охл.течност към парното или пробка за обезвъздушаване.3) Спукан радиатор на двигателя (слагам го на 3-то място, защото май е по-добре от колкото т.4, че там е голямо разглабяне, пък цената май не се различава особено).4) Спукан радиатор на парното.5) Водна помпа.6) Издухана гарнитура на двигателя.Но! Искам да се допитам до хората, които са разглабяли двигател за следния вариант: при изходящия колектор за изгорелите газове има ли една гарнитура, която ако не се лъжа трябва да има някаква връзка с охладителната система в двигателя (или поне на Типо)? Просто така се случи, че веднъж видях полу-разглобен двигател и там ми се стори, че е направен канал (магистрала) за водата(антифриза), който обикаля точно около дупките за изгорелите газове към изходящия колектор и фактически тези водни магистрали се изолират от гарнитура притисната с изходящия колектор към двигателя.И така... ако съм прав... има голяма вероятност тази гарнитура да се сдухва, но понеже изгорелите газове там са с доста по-ниско налягане спрямо гарнитура на двигателя, не се получава ефекта на мехурчетата в разширителния съд.... и така налице имаме загуба на охл.течност, но няма мехурчета и масло в антифриза, а въпреки това буха пара през ауспуха зимно време... Ами сега?!Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
Мдам.... може и аз да бъркам нещо, затова питам... но поне при мен като ми сменяха изходящия колектор, когато дойдох в уречения час да си взема колата тя беше тъкмо разпердушинена и майстора "я работеше"... та т’ва което успях да видя (защото на 1,4 колекторите са от задната страна на двигателя, към купето и беше "много ши&^%о място" както се изрази майстора) се виждаше нещо като магистрали обикалящи 4-те дупки за изх.колектор... а и майстора каза да си купя 1л антифриз за доливане, че при отварянето се изляло част.pakumba написа:колега, няма такова нещо. поне при 1,6 едновалка. там няма никакви водни магистрали. да не би да не съм разбрал аз, но ги сменях тези гарнитури и не видях никъде водна маг-ла
Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
аз само 1.6 съм разглобявал, там също са отзад колекторите, но за да се свалят изходящите трябва да се махнат входящите, а те са с охлаждане. затва се излива малко антифриз. иначе дупките са си за монтажните болтове според мен. а и няма смисъл реално да има охлаждане на изходящите колектори, никакъв смиLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
ОК, казах, че изобщо не съм убеден дали съм прав... А "сми" може би има в аспект по-скоро за по-бързо затопляне на охл. течност след стартиране на двигателя...?pakumba написа:.... а и няма смисъл реално да има охлаждане на изходящите колектори, никакъв смиAlfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
Входящия колектор по принцип е със затопляне а не с охлаждане целта е да се затопли горивната смес за по-добро изгаряне.pakumba написа:аз само 1.6 съм разглобявал, там също са отзад колекторите, но за да се свалят изходящите трябва да се махнат входящите, а те са с охлаждане. затва се излива малко антифриз. иначе дупките са си за монтажните болтове според мен. а и няма смисъл реално да има охлаждане на изходящите колектори, никакъв смиFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
аз също не съм 100% убеден в думите си, мина известно време и може да съм позабравил как е точно. а за затоплянето на колектора не съм съгласен, по-скоро е за охлаждане особенно при газта се усеща може да има самовъзпламеняване от високата темп. също не съм убеден в думите си деSandeto написа:ОК, казах, че изобщо не съм убеден дали съм прав... А "сми" може би има в аспект по-скоро за по-бързо затопляне на охл. течност след стартиране на двигателя...?pakumba написа:.... а и няма смисъл реално да има охлаждане на изходящите колектори, никакъв сми
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Да не е гарнитурата? По нагоре питах как може да се разбере ако проблемът е в нея, но още нямам отговор.Marea Bipower написа:Аз доливам на седмица по литър ;( и не мога да разбера от къде е само ме излъгаха за нов радиатор
"Obviously you don't know, who are you fucking with!" /Blade/
Fiat Tempra 1.9 TDs
Subaru Legacy 2.0i
Коментар
-
ПОМОЩ!!!
Колеги, помагайте...смених антифриза и ден след това се появи проблема - теч в купето под педалите (стелката), прозорците ми са потни сутрин (или вечер като си търгвам от работа). Изчетох доста по темата и май намирисва на радиаторче на парното...някой може ли дами каже колко пари струва нов радиатор на парното и евентуално колко еработата по него. Наистина ли тре ада се сваля цялото табло заради едно радиатор4е.Ex - Fiat BRAVA 1,6 16V 103ph
Now - Fiat PALIO 1,9 JTD 80ph
Коментар
-
Това, за което питаш, виждаш ли го на снимките?Sandeto написа:...Но! Искам да се допитам до хората, които са разглабяли двигател за следния вариант: при изходящия колектор за изгорелите газове има ли една гарнитура, която ако не се лъжа трябва да има някаква връзка с охладителната система в двигателя (или поне на Типо)? Просто така се случи, че веднъж видях полу-разглобен двигател и там ми се стори, че е направен канал (магистрала) за водата(антифриза), който обикаля точно около дупките за изгорелите газове към изходящия колектор и фактически тези водни магистрали се изолират от гарнитура притисната с изходящия колектор към двигателя.И така... ако съм прав... има голяма вероятност тази гарнитура да се сдухва, но понеже изгорелите газове там са с доста по-ниско налягане спрямо гарнитура на двигателя, не се получава ефекта на мехурчетата в разширителния съд.... и така налице имаме загуба на охл.течност, но няма мехурчета и масло в антифриза, а въпреки това буха пара през ауспуха зимно време... Ами сега?!
Коментар
-
Re: ПОМОЩ!!!
Приятели, помагайте и по моя въпрос, дали става дума за радиатор или нещо друго....това което искам да допълня, е че сутрин има локва около лявата гума и много малко вътре в купето....трудно за определяне...но все пак дайте някакви насоки!Благодаря виkoleff написа:Колеги, помагайте...смених антифриза и ден след това се появи проблема - теч в купето под педалите (стелката), прозорците ми са потни сутрин (или вечер като си търгвам от работа). Изчетох доста по темата и май намирисва на радиаторче на парното...някой може ли дами каже колко пари струва нов радиатор на парното и евентуално колко еработата по него. Наистина ли тре ада се сваля цялото табло заради едно радиатор4е.Ex - Fiat BRAVA 1,6 16V 103ph
Now - Fiat PALIO 1,9 JTD 80ph
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар