Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поредната сага digiplex2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Поредната сага digiplex2

    Колеги, видехме се в приключение с мойто мило типо. Ведньж умре, смених датчика и трьгна, след около година време пак сьщото. Пак ново кабелче и пак сме на път!!!! Е да ама след нема и 3(три)месеца се спомина пак-мамка му и прасе. Отдавна го бех нарочил да шунтирам електрониката-160А2000, карбуратор-та на блока си има напълно работеща система за механично делко. Бях ремонтирал Уно 1.1 и веднага ми светна, че нема начин да не стане. Сетих се за една прогнила Застава GT55 с мотор на уно. И ето ме с делко и бобина в ръка и мерак да го "скъсам" веднъж за винаги. Имам стробоскоп и мерак, друго не трябва. Запали от раз-даже ми се струва, че работи по-добре от преди, сега вече мога да променям ъгъла на запалването. Само дето уреда показва 30 град. предварение, малко множко, вместо10-12, но засега така ще остане. Работи на газ, даже и при включен климатик работи по-устойчиво от преди. Някой правил ли е подобно нещо и как да оправя предварението? Ще ми се да сложа и некакво електронно, за да огранича тока през чукчето и как да стане свързването, за да работи оборотомера(дигитално табло)???
    Punto 176A9000-бялата точка на вселената

    #2
    :D

    Коментар


      #3
      значи имаш ли вакум на делкото?ако имаш, трябва да е разкачен, да намалиш оборотите под 800 (на слух най-ниските стабилни)тогава нагласяш ъгъла на празен ход на около 13-14 градусадругия вариант е с леко отхлабено делко и по една милимунда напред или назад да го нагласиш в движениесега ако използваш старата бобина риска да ти нагори чукчето е въпрос на време.отиваш в магазин за лада и взимаш един комутатор за 20 лв. и си готов.а, забравих, разтоянието м/у чука и наковалнята когато е на гърбица трябва да е 0.4ммза оборотомера не мога да се сетя сега, ама ако се прегледа схемата, няма начин да няма начиндано съм помогнал.
      типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
      хюндай акцент 1.5 CNG
      киа каренс +метан

      Коментар


        #4
        Благодаря,колега-малко се "лигавих"докато пишех,защото честно ми беше много криво-да се чудиш как да се прибереш,някой да те тегли и то посред нощ-не е за завиждане.Бобината взех от заставата,това делко е без вакуум.И изпълнихме всичко,за което и ти съветваш(спомних си с умиление времето,когато карах фиат125р).Чукчето го настройвам в динамичен режим и е като по учебник-50град.И аз мислех да ползвам нещо руско за комутация,тъй че ще давам смело напред.
        Punto 176A9000-бялата точка на вселената

        Коментар

        Working...
        X