Здравейте колеги. Както всички преди зимата и аз реших да сменя антифриза.Прилежно прочетох писаното във форума ни по въпроса,но попаднах на следния парадокс. На моята кола има двигател 1.6, а радиатор от 1.4...Първо ми бяха казали,че трябва да откача долния маркуч на радиатора, да източа, каквото изтече и след като го закача, да налея антифриз и вода. Направих го и след като запалих , се оказва, че колата много бързо загрява.Горния маркуч е топъл, а долния не. Отляво, горе на радиатора имампробка, но на маркучите от и към термостата няма никакви, винтчета, пробки и тн.Термостата е малко вероятно да е издухал, поне е на 4-5 месеца, а и работеше до последно.Като се вземе впредвид,че и парното не духа топло, мисля,че има въздух пред термостата и той не може да отвори. Кажете своето мнение, и дайте идея как да се оправям,че с тая кола нещо почна само назад да ми върви 

п.п перката на охлаждането не включва..дори,когато дам на късо датчика върху радиатора. Открих един висящ кабел с оребрена изолация, който идва отляво, под акумулатора и завършва с букса в син цвят. Така и неможах да видя откъде се е откачил..Ще съм много благодарен за помощ, защото почти нямам свободно време и съм се наканил, да оправя нещата утре.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с обезвъвдушаването на Браво 1.6
Collapse
X
-
Re: Проблем с обезвъвдушаването на Браво 1.6
Виж тази тема: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...1%F2%E0%F2Не може да нямаш пробка към радиатора на парното!Ето и copy/paste от друга тема /не мога да я намеря в моментаmixifixi написа:Отляво, горе на радиатора имам пробка, но на маркучите от и към термостата няма никакви, винтчета, пробки и тн.Термостата е малко вероятно да е издухал, поне е на 4-5 месеца, а и работеше до последно.Като се вземе впредвид,че и парното не духа топло, мисля,че има въздух пред термостата и той не може да отвори.
/ - миналата година го направих точно така и нямам проблеми :D :"Скоро бях в сервиз и сменях антифриза.В горния край на радиатора от страната на казанчето има пробка за обезвъздушаване с пластмасова врътка,на тръбите за парното които водят към купето също има пластмасова пробка.Майстора разви и двете и започна да сипва антифриз докато протече от двете места.След това ги зави и запалих колата докато стигне 90 градуса и пак разви леко и двете пробки за да излезе въздуха затегна ги и аиде чао.Само ме предупреди като се прибера и колата изстине да затегна добре пробките отново защото са пластмасови и горещи не могат да се стегнат както трябва."
Коментар
-
Амиййй, все си мисля, че не си обезвъздушил системата!!!За да ти загрява толкова бързо и да не ти работи парното...Някъде бях чел, че имало клапанче за обезвъздушаване на термостатаmixifixi написа:Чел съм и двете теми, но опипах маркуча и няма такава пробка..може да е сменян..нямам представа.
- аз такова не съм виждал...
Коментар
-
След 14ч. Ето ти едно тел.0886605065 и земи дай твойто ...ако зема да се освободя по рано да мога да ти кажа че идвам ...mixifixi написа:Колата е синя перла, а утре..ако се наложи няма да ходя на работа ,за да я свърша тая
Кажи към колко ти си свободен утре ще се чуем ако искаш да се разберем..а после ще има черпене
Коментар
-
Re: Проблем с обезвъвдушаването на Браво 1.6
За твоя модел, който е с радиатор като на 1.4/12 трябва да има две пробки - на радиатора и на маркуча за парното!Ако на маркуча липсва, тогава намери наклон, така, че предната част на колата да е на по-високо от задната и наливай в казанчето докато изтече през пробката на радиатора!mixifixi написа:Здравейте колеги. Както всички преди зимата и аз реших да сменя антифриза.Прилежно прочетох писаното във форума ни по въпроса,но попаднах на следния парадокс. На моята кола има двигател 1.6, а радиатор от 1.4...Първо ми бяха казали,че трябва да откача долния маркуч на радиатора, да източа, каквото изтече и след като го закача, да налея антифриз и вода. Направих го и след като запалих , се оказва, че колата много бързо загрява.Горния маркуч е топъл, а долния не. Отляво, горе на радиатора имампробка, но на маркучите от и към термостата няма никакви, винтчета, пробки и тн.Термостата е малко вероятно да е издухал, поне е на 4-5 месеца, а и работеше до последно.Като се вземе впредвид,че и парното не духа топло, мисля,че има въздух пред термостата и той не може да отвори. Кажете своето мнение, и дайте идея как да се оправям,че с тая кола нещо почна само назад да ми върви

п.п перката на охлаждането не включва..дори,когато дам на късо датчика върху радиатора. Открих един висящ кабел с оребрена изолация, който идва отляво, под акумулатора и завършва с букса в син цвят. Така и неможах да видя откъде се е откачил..Ще съм много благодарен за помощ, защото почти нямам свободно време и съм се наканил, да оправя нещата утре.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар