Привет на всички,проблема не е проблем, по скоро консултациика...
Линеа-та има терометър за външна температура, разположен нейде в колата и извежда показанията на трип-компютъра. Прави ми следното впечатление....паля колата и той сочи -2 /конкретен пример от сутринта /, като тръгнах обаче, веднага се качи на +2. Това го прави абсолютно винаги, да покачва температурата след тръгване и тъй като най-вероятно датчика е нейде из двигателя, се запитвам дали не вдига температурата от загряването на мотора. Въпросът е кое от двете показания да възприемам като чистата и неопетнена истина.......дали сутринта е било -2, или всъщност +2, щото ми развиваха теории, че термометъра се регулирал автоматично и свалял с два-три градуса , когато колата е студена, което някак си ми звучи несериозно. Логично е коректната температура да е при студен двигател, но ако пътувам за София например и колата се движи вече два часа, ако показанието е 2 градуса, да смятам ли че всъщност е -2...което в зимни условия си е същественна разлика, нали....
Иначе ми прави впечатление, че доста често си променя показанията, което би предполагало работа едва ли не до точност........не да си блее там и да ми ги ръси някакви приблизителни температури....Поздрави на всички и поглеждайте често термометрите си, да не подхлъзнете на някоя безобидна локвичка в това мразовито време....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Относно показанията на термометъра...
Collapse
X
-
Явор МитевЕтикети: –
-
На Мареа е на дясното огледало и влияния няма никакви.Стане ли 3 градуса започва да мига на таблото показанието и отзад искача една бухалка готова да бие ако превишавам скоростта
.Като се замисля сега по ниска температура от -10 не ми е отчитал то има ли зима вече в Бг.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Явор Митев
..."ми ко ши стани" ако пуснеш подгряването на огледалата...няма ли да се качи до +18 зимъската при виелиците...Tornado написа:На Мареа е на дясното огледало и влияния няма никакви.Стане ли 3 градуса започва да мига на таблото показанието и отзад искача една бухалка готова да бие ако превишавам скоростта
.Като се замисля сега по ниска температура от -10 не ми е отчитал то има ли зима вече в Бг.
Коментар
-
Моя "СТИЛЬО" , такива грешни данни не дава... Даже вече няколко сутрини ме предупреждава за лед и сняг милия... , а температурата е цял един градус!Много се заобичахме с него , а тоз трип компютър - голяма гъзария ше му се не види...
Таралежът, е птица упорита... не го ли сриташ - не излита!
Коментар
-
Не може да бъде в двигателя.Обикновено е или на страничното огледало, или на предната броня, под номера.Това се прави за да се избегне влиянието на двигателя.Лятото съм забелязал, че когато колата е стояла продължително на място и след това потегля,температурата пада с няколко градуса. Нормално е, цвета е черен и се напича здраво.Зимата не съм обърнал внимание, обаче няма причина да се повишава.Освен ако наистина не са го забили някъде, където до него да достига въздух, загрят от двигателя.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Няма начин да е от двигателя - тъй като Авео казва веднага че се качва темп, то веднага няма как да загрее двигателя че и темп да се повиши. Аз на пунтото съм сложил термометър, чиито датчик съм сложил в десния калник - и наистина температурата на двигателя влияе - но само единствено като изгася топла колата - иначе в движение не тъй като предполагам въздушната струя не позволява да го лъха топлия въздух от двигателя, но спра ли се повишава дори повече от 10 градуса и затова умувам къде да изместя датчика.Punto SX 1.1 55
Коментар
-
Re: Относно показанията на термометъра...
Абсолютно същото е и при Опел Тигра, вчера забелязах това нещо, даже при същите стойности. При даване на контакт показа -2, а при каране +2. Като изгася двигателя постепенно се покачва до +10,+ 11.... както каза колегата Punto SX. Само да допълня, че датчика е зад предната броня на колатаАвео написа:Привет на всички,проблема не е проблем, по скоро консултациика...
Линеа-та има терометър за външна температура, разположен нейде в колата и извежда показанията на трип-компютъра. Прави ми следното впечатление....паля колата и той сочи -2 /конкретен пример от сутринта /, като тръгнах обаче, веднага се качи на +2. Това го прави абсолютно винаги, да покачва температурата след тръгване и тъй като най-вероятно датчика е нейде из двигателя, се запитвам дали не вдига температурата от загряването на мотора. Въпросът е кое от двете показания да възприемам като чистата и неопетнена истина.......дали сутринта е било -2, или всъщност +2, щото ми развиваха теории, че термометъра се регулирал автоматично и свалял с два-три градуса , когато колата е студена, което някак си ми звучи несериозно. Логично е коректната температура да е при студен двигател, но ако пътувам за София например и колата се движи вече два часа, ако показанието е 2 градуса, да смятам ли че всъщност е -2...което в зимни условия си е същественна разлика, нали....
Иначе ми прави впечатление, че доста често си променя показанията, което би предполагало работа едва ли не до точност........не да си блее там и да ми ги ръси някакви приблизителни температури....Поздрави на всички и поглеждайте често термометрите си, да не подхлъзнете на някоя безобидна локвичка в това мразовито време....
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
Ами аз не видях някъде да става въпрос за това колко време след запалване темп. се вдигаPunto SX написа:Няма начин да е от двигателя - тъй като Авео казва веднага че се качва темп, то веднага няма как да загрее двигателя че и темп да се повиши. Аз на пунтото съм сложил термометър, чиито датчик съм сложил в десния калник - и наистина температурата на двигателя влияе - но само единствено като изгася топла колата - иначе в движение не тъй като предполагам въздушната струя не позволява да го лъха топлия въздух от двигателя, но спра ли се повишава дори повече от 10 градуса и затова умувам къде да изместя датчика.
Това с автоматичната корекция и на мен ми се струва глупост - температурата отвън си има стийност, която не зависи от това колко е загрял мотора.Освен ако датчика наистина не е на мотора, което е пълен абсурд
Парктроника на темпрата има и термометър.Понеже ме мързеше да наставям и да тегля кабела му до предната броня, монтирах го под падащия заден борд - SW е колата.Ето тук.Оказа се обаче, че въздушния поток от двигателя при движение минава под колата и загрява кухината под този борд.В резултат на това, и зима и лято температурата се покачва със 7-8 градуса като загрее.
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар