След смяната на агренажните ремъци колата при подаване на газ заглъхва, няма предварение. Ремонта е извършен от предишния собственик в частен сервиз. Има ли белег за презацепване на ремъците. Как може да бъде извършена тази ремонтна дейност (в частен сервиз с подръчни средства или например в D&N сервиз с компютърна диагностика и специално сервизно оборудване).Катализатора е заменен с резонансно гърне. Колата е 1.6 16V 103кс.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за Фиат Брава 1.6 16V
Collapse
X
-
В частния сервиз нещата ще зависят от въпросния инструмент. Д&Н е сериозна верига сервизи, имаме колега във форума, който е доволен от младосткия Д&Н, ако правилно си спомням точно за смяна на ремъци ставаше дума. Аз лично останах силно разочарован от отношението и определянето на цени на око и затова не съм им клиент. За повече сервизи - виж съответния раздел. Имай предвид, че почти никой гаражен майстор няма да те върне като кажеш, че си за ремък. Но дали ще може да си свърши добре работата е съвсем друг въпрос.Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Да, доволен съм. Като "новобранец" във форума, още преди да си купя колата, бях попрочел доста за сервизите в София и за задължителната смяна на ангренажния ремък и ролките /ремък GATES и ролки SKF :D /. Тогава направих своя избор на сервиз и не съжалявам - около 14 000 км за една година и нямам проблеми. Обслужването /като труд/ ми струваше 60 лв тогава. За съжаление вече с местожителството съм доста далече от Младосткия Д&Н, а за новия Люлински Д&Н чувам доста противоречиви мнения - аз засега не съм го посещавал...vesko написа:Д&Н е сериозна верига сервизи, имаме колега във форума, който е доволен от младосткия Д&Н, ако правилно си спомням точно за смяна на ремъци ставаше дума. Аз лично останах силно разочарован от отношението и определянето на цени на око и затова не съм им клиент.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар