предвид това че тук силвърстар е 7 лв, значи да очакваме найтбрейкър да е 12 лв
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Намерих много добра цена за автомобилни лампи OSRAM
Collapse
X
-
ми като идея много добре, но изпълнението куца... като мерих с мултицета - до крушките стигат само 12.4 V, което както ти уточни трябва 13.2 V, което прави безмислено ползването имogi28b написа:tesiv, изчакай няколко дни, ако найтбрейкърите са на добра цена, направо може да боцнеш от тях. все пак са +90 %
и затова се бях ориентирал към силвърстар-а, но ако имаш идея ....
FIAT MAREA 1.9 TD100 ELX
Коментар
-
идеята и практическото и приложение одавна е описана в "профилактика на фарове" , пускане на захранването на късите през релето, отделно почистване на абсолютно всеки един контакт по веригата. 12.4 волта си измерил, а напрежението в същия момент на акумулатора колко е било? И за измерване признавам само такова с професионален мултицет, но не и с такъв от 6 и 50.Толкова ниско напрежение - безпредметно е да взимаш каквито и да е лампи с повишена светимост, защото на никоя от тях няма да можеш да извадиш 100-те % ефективност. Те ще светят по-силно, но няма да е това което би могло да е наистина, и после ще кажеш че светят като обикновени,
Все пак те съветвам да пръснеш с контакт спрей клемите, бушоните, конекторите на волана и на таблото с бушони, цоклите на лампите, абе всичко което докопаш по пътя от акумулатор до фар, и пак до акумулатор, включително масата, и тогава измери пак. ако при напрежение на акумулатора при работещ ДВГ от 14 волта, ти показва по-малко от 13, с един и същи уред мерено, значи имаш големи загуби и не е лошо да преместиш една определена жица, за да си оправиш нещата. За повече инфо какво и къде да се пипа - Rokambol, той го е правил на MAREA, аз - само на Брава, има малка разлика. Успех!
Коментар
-
мдааа 14.1 на акумулатора и 12.4 на фара - има си загуби, спор нямаogi28b написа:идеята и практическото и приложение одавна е описана в "профилактика на фарове" , пускане на захранването на късите през релето, отделно почистване на абсолютно всеки един контакт по веригата. 12.4 волта си измерил, а напрежението в същия момент на акумулатора колко е било? И за измерване признавам само такова с професионален мултицет, но не и с такъв от 6 и 50.Толкова ниско напрежение - безпредметно е да взимаш каквито и да е лампи с повишена светимост, защото на никоя от тях няма да можеш да извадиш 100-те % ефективност. Те ще светят по-силно, но няма да е това което би могло да е наистина, и после ще кажеш че светят като обикновени,
Все пак те съветвам да пръснеш с контакт спрей клемите, бушоните, конекторите на волана и на таблото с бушони, цоклите на лампите, абе всичко което докопаш по пътя от акумулатор до фар, и пак до акумулатор, включително масата, и тогава измери пак. ако при напрежение на акумулатора при работещ ДВГ от 14 волта, ти показва по-малко от 13, с един и същи уред мерено, значи имаш големи загуби и не е лошо да преместиш една определена жица, за да си оправиш нещата. За повече инфо какво и къде да се пипа - Rokambol, той го е правил на MAREA, аз - само на Брава, има малка разлика. Успех!
ще почвам да чета темите за преправка на инсталацията и ще питам, защото съм сигурен че въпроси ще има...а при теб как е след интервенцията?и WD40 върши ли работа или да търся по-специален контактен спрей?
FIAT MAREA 1.9 TD100 ELX
Коментар
-
Ето едни цени, ако не сте срещали по-ниски, направо да казвам откъде са, ако не - очаквам по-ниските цени.за един брой в лева с ДДС (има и по 2 броя, посочено на реда):H1:Blue Vision - 21.55Long Life - 7.19Night Guide - 21.55Night Guide Double Life - 22.10Premium - 4.85Vision Plus - 12.58Rally - 100 watts - 9.52H4: (60/55)BV - 22.28GT130 - 2 бр - 28.00GT150 - 2 бр - 35.00LL - 7.55NGDL - 22.28Premium - 5.56Silver Vision - 2 br. - 31.44VP+ - 12.95Xtreme Power - 2 br - 49.60Rally - 100/90 - 11.50Бърза справка с темата на колегата, показва разлика от около 2 пъти. Има някаква измама в тея цени тука, уж са на дистрибуторска фирма...ред.: това явно са цени на съвсем дребно, защото абсолютно никъде не ги срещам тези NIGHT GUIDE за по-малко от 21-22 лв за една. Освен колегата който ги намерил в пазарджик, да пита за цените на всички видове, да ги даде, и евентуално да му поръчаме...
Коментар
-
тези са дени лайтинг http://www.denilighting.com/ в каталога им има абсолютно всякаква лампа която ми дойде наум за "наш’те коли"
Коментар
-
http://drive.bg/product_info.php?cPa...7&ModelId=1309 - искам да питам дали ако купя тоя комплект ще може да се врже на буса, и дали ще промени нещо в осветлението? Благодаря предварително
FIAT DUCATO 2.3 JTD 03'
Коментар
-
Значи няма да се взимат, мерси, а да знаеш някви крушки дето да дават по добра светлина (изключваме ксенон)?ogi28b написа:ако в момента си с обикновени лампи - по-хубаво няма да стане. в тоя комплект не е ли само 1 бр Х7? И ако специално не е посочено друго, да знаеш че са стандарт и за тия пари ти свалят кожата, според мен. Освен тези за фарове, другите лампички са общо 5 кинта с все предпазителите.FIAT DUCATO 2.3 JTD 03'
Коментар
-
Не забравяй и Osram Cool Bluesev написа:Osram Silver StarPhilips Blue Visionancho написа:Значи няма да се взимат, мерси, а да знаеш някви крушки дето да дават по добра светлина (изключваме ксенон)?
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
да, на cool blue и на blue vision цвета е като ксенонов, но свети доста по-слабо от него, но като цяло е по-силно от която и да е халогенна лампа стандарт. силвърстар свети по-жълтеникаво сравнено с cool blue но като цяло е по-бяло от която и да е лампа "стандарт", и доста по-силно. Но нали знаеш - има доста по-важни неща от самата лампа, за да ти свети добре фара.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар