Slavi_Lancia написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не си сменяйте поленовият филтър!
Collapse
X
-
Ам аз съм казал, ама в друга тема скоро пак имаше, ша неси ровил с търсачката преди да го смениш. Ама и от къде пък да знаеш че такава беля ша си отвориш. Уж правиш нещо за хубаво па то кво става. Имало някви филтри с активен въглен около 30 лева били, уж хубави, ама не съм ползвал не знам как са, не мога да те посъветвам да си вземеш.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Мдаа, тези хубавите са около 30лв. или поне миналата есен бяха толкова, но много трудно се намират, поне аз като търсих си беше трудно. Затова изпрах стария и сега си карам с него. Но след като си изхвърлил стария, по-добре да си намериш хубав, вместо да караш без филтър, не че не може деSlavi_Lancia написа:Ам аз съм казал, ама в друга тема скоро пак имаше, ша неси ровил с търсачката преди да го смениш. Ама и от къде пък да знаеш че такава беля ша си отвориш. Уж правиш нещо за хубаво па то кво става. Имало някви филтри с активен въглен около 30 лева били, уж хубави, ама не съм ползвал не знам как са, не мога да те посъветвам да си вземеш.
, остави микроби и т.н. но с поленовия въздуха в купето е достаааа по-добър. Успех в търсенето! П.С. Аз като търсих тук-там, помня, че в магазина на Стамболийски ми бяха казали, че зареждат от хубавите, но се чакаше около месец, аз нямах търпение и затова, но може да провериш как са сега нещата там.
Bravo 1.6/16V ... и на газ
Коментар
-
Без филтър в купето влизат една камара мръсотии - полените са ми най-малката грижа. В общи линии потенето на джамовете го има при всички коли, но аз си го решавам генерално - като почне да образува мъгличка - включвам климатика и за секунда всички стъкла са ми чисти. Ако сега някой тръгне да ми обяснява колко се дигал разход с климатик - ми "Кеф цена няма"... Аз на пролет ще си сменя пак филтъра с такъв от 10-15лв - и без това активния въглен и силикагела да окажат влияние трябва да са в огромни количества и да се сменят през 1000км...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
chris, ти напълно ли си сигурен че клапата за вътрешен въздух се отваря? и че ти влиза напълно свеж въздух отвън?На бравата и при най-големите дъждове не е духало на повече от 2, климатика никога не е пускан с цел да изсуши стъклата, филтъра е от 12 лв, обикновен боклук. Един единствен път се изпотиха, ама яко, и се обадих на човека от който я взех, и той каза "Клапата отворена ли ти беше, защото тази кола никога не е имала проблем с изпотяването?" - и аз: " ъъ-ъ-ъ-ъ ми добре, айде чао" и оттогава никога не съм я затварял, винаги в купето влиза свеж въздух.Провери също така филтъра да не би да е започнал да се мокри по някакви неведоми пътища....
Коментар
-
Абе поленовия филтър си е много готина екстра и си струва да се поддържа в изправност.Особено като се залепиш зад някой камион на светофар изобщо не е без значение дали го има или не
Само не знам дали при машините за които говорите е толкова ефектен.При мерцедес например той не работи постоянно - включва се от бутон на панела за климата при нужда.Даже са 2, не един.Иначе обикновения прахов филтър си бачка винаги.Това определено го запазва много повече отколкото ако е комбиниран.И има защо - 300лв е от дилъра поленовия. Добре де, 260.Но така или иначе имат страхотен ефект за всякаква смрад от вън.Аз също се бях засилил да го сменям ей-така, щото бил консуматив.Ама ентусиазма ми се изпари на часа като чух цената. А и си работи.Та за 15-20 лв не знам какъв ще да е този филтър
Обаче за запотяването на стъклата не съм сигурен че само в него е причината.И всъщност с какво филтъра, какъвто и да бил той предпазва от запотяване?!?Темпрата като няма никакъв та да не седя вътре с дъждобран?
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Клапата за въздуха си работи.Относно климатика - и аз го включвам ама не спира изпотяването.Вярно, че е възможно и от друго да идва проблема, но със стария филтър проблем нямаше и за това си мисля, че единствено от тук идва изпотяването.Ще потърся по-хубав филтър па ако не намеря, карам си така и тва е.Ай сиктир вече, немам си друга работа.. само с тва ше се занимавам.От тия коли ми писна вече - само се вманиачаваме всичко да е ОК, а има хора дето само бензин сипват и карат докато се разхлопа всичко и чак тогава се занимават със сервизи и други щуротии. Ше взема и аз на тоя принцип да го карам вече и тва е!Роби сме им станали на тия пусти возила, вместо те на нас!Bravo 1.6 16v
Коментар
-
Esper написа:Абе поленовия филтър си е много готина екстра и си струва да се поддържа в изправност.Особено като се залепиш зад някой камион на светофар изобщо не е без значение дали го има или не
Само не знам дали при машините за които говорите е толкова ефектен.При мерцедес например той не работи постоянно - включва се от бутон на панела за климата при нужда.Даже са 2, не един.Иначе обикновения прахов филтър си бачка винаги.Това определено го запазва много повече отколкото ако е комбиниран.И има защо - 300лв е от дилъра поленовия. Добре де, 260.Но така или иначе имат страхотен ефект за всякаква смрад от вън.Аз също се бях засилил да го сменям ей-така, щото бил консуматив.Ама ентусиазма ми се изпари на часа като чух цената. А и си работи.Та за 15-20 лв не знам какъв ще да е този филтър
Обаче за запотяването на стъклата не съм сигурен че само в него е причината.И всъщност с какво филтъра, какъвто и да бил той предпазва от запотяване?!?според мен идеята като е запушен филтъра да се запотяват жамовете е, че не може да смуче добре въздух отвън, все едно да си пуснал вътрешната циркулацияТемпрата като няма никакъв та да не седя вътре с дъждобран?
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Ако знаеш колко си прав...chris написа:От тия коли ми писна вече - само се вманиачаваме всичко да е ОК, а има хора дето само бензин сипват и карат докато се разхлопа всичко и чак тогава се занимават със сервизи и други щуротии. Ше взема и аз на тоя принцип да го карам вече и тва е!Роби сме им станали на тия пусти возила, вместо те на нас!I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
ами на тези с обърканата посока, е адски трудно да влезе в отвора по този начин
всъщност досега май не съм попадал на такъв, с правилно отпечатана посокаи ги слагам "грешно"
т.е. уж на обратнопри тези пръчки от 12 лева няма разлика като и да го сложишбих те посъветвал да видиш отворите за дрениране на водата дали на са запушени
Коментар
-
щом клапата е отворена то тогава да питам --> Заедно със смяната на поленовия филтър да не би да си сипвал и антифриз?Да не те плаша ама имаше тема за потенето на стъклата и спукано радиаторче на парното. От филтъра е абсолютно невъзмможно до такава степенкакто описваш да ти се потят стъклата.
Коментар
-
Нека и аз да споделя същото мнение на колегата.На моята си няма филтър щото няма и климатик и дупката си стои празна.По тая причина що листа се бяха намотали из въздуховодите не е за приказка.Та реших и да огледам по страничните дупки и да очистя дрениращите отвори.Ами че те нямат чистене.Щяло торище от боклук.И добре че лятото не беше дъждовно не само щяха да ми се потят стъклата ами щях да си наводня колицата ако не бях го изчистил .При по силен дъжд ако няма къде да се оттече водата има вероятност да прелива през отвора на входящия въздух.И ако е малко като количество вообще няма да се забележи.И после както и да обдухваш стъклото няма начин да не се поти.Тая влага трябва да се изпари и освен да остане на джама та да благославяш после.Това от мен като факти от препатил.sev написа:бих те посъветвал да видиш отворите за дрениране на водата дали на са запушени
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар