Всичко беше наред до тая сутрин,бутам ключа и хоп колата завърта едвам едвам и никво палене!Направих най-простото да позаредя малко акумулатора!Слагам го, бутам ключа и колата запалва от воле.Викам си идеално, освен това поразгледах кабелите към стартера масата към скоростната кутия всичко ми се видя ок!Два часа след тази процедура викам я да опитам пак отивам въртя ключа и върти с зор както сутринта!Замерих показанията на акумулатора като го заредих на угасен мотор 12.5 в на запален мотор с всички консуматори 13.8в!След като поработи и я угасих замерих пак ан изгасен мотор 12.9 релето на динамото е здраво и зарежда!След няколко минути падна на 12.7 в! и след два часа едвам върти и не запалва!Сега ще заредя акумулатора и ще го оствая откачен да видим утре кво ще стане!Някви идеи колеги, аз си мисля за някоя утечка но като не знам на къде да се насоча,както и нямаше нищо на колата кво и стана не знам!Моля за помощ
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нещо ми скапва акумулатора! - проблема решен.
Collapse
X
-
Колега я разясни малко по обстойно какво имаш в предвид "връзваш последователно" ...оф и тва ще стане утре че сега нямам време.maiden написа:Що не замери тока при покой?Нагласяш мултицета на ампераж и го връзваш последнователно. Алармите харчат около 20-40mA.now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Хубаво ме питаш колега ама така го купих с колата преди 1.5 г,така че колко е стар не знам но досега ядове с него не съм имал колата палеше перфектно!Сега съм го оставил с откачени клеми зареден е и утре ще опитам да запаля ако запали явно нещо го изсмуква, ако не запали незнам но искам първо да проверя дали нещо не го съсипва преди да купя нов!Tornado написа:Нищо не споменаваш за акумулатора на колко години е това онова.
now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Ясна ми е ситуацията като бял ден.И аз изкарах с моя няма и година.Провери ли го поне има ли течност която трябва поне да закрива плочите.Ако няма го долей и тогава зареждай.И без такива ама той е необслужваем и моя беше УЖ такъв ама като разлепих надписа и отворих капака долях 0,8 литра вода пуснах го да се зареди и се размъти край с него.dimmX написа:Хубаво ме питаш колега ама така го купих с колата преди 1.5 г,така че колко е стар не знам но досега ядове с него не съм имал колата палеше перфектно!Сега съм го оставил с откачени клеми зареден е и утре ще опитам да запаля ако запали явно нещо го изсмуква, ако не запали незнам но искам първо да проверя дали нещо не го съсипва преди да купя нов!Tornado написа:Нищо не споменаваш за акумулатора на колко години е това онова.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Бегай за нов, тоя няма да го бъде, те така умират от раз, и моя така си почина особено тея дето ги водят необслужваеми, днес работи утре не. А за мултицета колегата имаше предвид да измериш да не би да имаш отечка някъде. Откачаш минуса на акуто. и нагласяш мултицета на Ампери единия кабел на акумулатора другия на откачената клема. Затваряш всички врати за да не свети никъде лампа по купето и мериш, трябва да е около 0.01-0.05. А сега да те подготвя и с цените на новите аку. Българска Искра съвсем обикновена с тапички струва 97 лева 55 ампера. Ако питаш мен цената и е толкова близка до цената на хубав аку. че не си сртува да икономисаш 20-30 лева. Давам пример ЕXIDE струва 127 лева, ACdelko 133 лева но с 3 год гаранция. и двата са с оченце и уж необслужваеми. За монбат няма да споменавам за мен тва не е аку.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Да има течност в акумулатора и плочите са покрити!Никога не съм му доливал вода пък и нямам опит и не знам какво ще станеTornado написа:Ясна ми е ситуацията като бял ден.И аз изкарах с моя няма и година.Провери ли го поне има ли течност която трябва поне да закрива плочите.Ако няма го долей и тогава зареждай.И без такива ама той е необслужваем и моя беше УЖ такъв ама като разлепих надписа и отворих капака долях 0,8 литра вода пуснах го да се зареди и се размъти край с него.dimmX написа:Хубаво ме питаш колега ама така го купих с колата преди 1.5 г,така че колко е стар не знам но досега ядове с него не съм имал колата палеше перфектно!Сега съм го оставил с откачени клеми зареден е и утре ще опитам да запаля ако запали явно нещо го изсмуква, ако не запали незнам но искам първо да проверя дали нещо не го съсипва преди да купя нов!Tornado написа:Нищо не споменаваш за акумулатора на колко години е това онова.
Относно поста на колега Slavi_Lancia ,благодаря за инфото как да измеря ампеража.Утре ще го свърша това и ако има утечка ще търся кое, а ако няма нов акумулатор
Между другото намерих марка EXIDE за 104 лв 60А и 55 за 97лв!Като гледам твойте цени се чудя дали тея са стока с тия цени!
now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Re: Нещо ми скапва акумулатора!
Това което можеш да направиш сам е този вксперимент и с откачен акумулатор и ако и тогава е паднал, ще иска нов!Понеже съм в течение на проблема и така се случи и при нас, не намирам логично обяснение, но нека видим резултата с откачен акумулатор и тогава ще умуваме пак!Ако се окаже, че проблема е в акумулатора и си намерил EXIDE на такава ниска цена, изобщо не се замисляй, сега цената им е много по-висока!dimmX написа:Всичко беше наред до тая сутрин,бутам ключа и хоп колата завърта едвам едвам и никво палене!Направих най-простото да позаредя малко акумулатора!Слагам го, бутам ключа и колата запалва от воле.Викам си идеално, освен това поразгледах кабелите към стартера масата към скоростната кутия всичко ми се видя ок!Два часа след тази процедура викам я да опитам пак отивам въртя ключа и върти с зор както сутринта!Замерих показанията на акумулатора като го заредих на угасен мотор 12.5 в на запален мотор с всички консуматори 13.8в!След като поработи и я угасих замерих пак ан изгасен мотор 12.9 релето на динамото е здраво и зарежда!След няколко минути падна на 12.7 в! и след два часа едвам върти и не запалва!Сега ще заредя акумулатора и ще го оствая откачен да видим утре кво ще стане!Някви идеи колеги, аз си мисля за някоя утечка но като не знам на къде да се насоча,както и нямаше нищо на колата кво и стана не знам!Моля за помощ
Коментар
-
Къде намери такива цени бре, това са старите цени преди да скочат така от преди 2 месеца, може от тогава да ги имат, направо грабваи един тва е без пари. Те са на цената на Искрата. Аз нестига че трудно го намерих като марка амаи и скъпи ето саита им разгледаи го и виж тоя дет е толкова евтин дали изглежда така "съвпадат ли образите "http://www.didi94.com/batteries/ceni_batteries_exide.htmОтносно поста на колега Slavi_Lancia ,благодаря за инфото как да измеря ампеража.Утре ще го свърша това и ако има утечка ще търся кое, а ако няма нов акумулатор
Между другото намерих марка EXIDE за 104 лв 60А и 55 за 97лв!Като гледам твойте цени се чудя дали тея са стока с тия цени!
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар