нуждая се от съвет. вчера смених датчика на радиатора. сложих новия и долях изтеклия антифриз, който бях събрал. запалих двигателя и почнах да обезвъздушавам (на радиатора в единия горен край има пробка + махната капачка на разширителния съд). нивото на антифриза падна под минимума, защото не успях да събера всичкия при смяната. наложи се долея антифриз и отидох с колата до близката бензиностанция. колата не можа да загрее до оптимална температура даже. върнах се налях антифриза и обезвъздуших още. след процедурата антифриза в съда падна още (пак под минимума, но си викам ще долея после с дестилирана вода).перката тръгна, аз бях доволен от ремонта и изгасих колата. тази сутрин обаче колата не запали изобщо. за първи път го прави. давам на контакт и не се чува типичния шум (от помпа ли е, от нещо друго ли е - едно такова равномерно тихо бръмчене, след което лампата на инжекциона изгасва). и като завъртях след това ключа да запаля, не пали. двигателя си прави обичайния шум при палене, но не тръгва. пробвах няколко пъти и не стана. отворих капака и видях, че нивото на антифриза е паднало доста. едва се виждаше на дъното. и си викам от това ще да е, като долея антифриз и работата ще се оправи. да, ама не. долях до нужното ниво, като се върнах от работа и колата пак не запали. когато дам на контакт лампата на акумулатора светва. трябва да изгасне след като запали, нали така? а и тази сутрин не беше толкова студено, че да е от акумулатоара.има доста бензин. маслото също е добре.дайте съвет от какво може да е.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смених датчика на радиатора и не палеше - вече пали
Collapse
X
-
Re: Смених датчика на радиатора, но сега не пали
Първо предположение - изгоряла /обезточена/ бензинова помпаchandler написа:давам на контакт и не се чува типичния шум (от помпа ли е, от нещо друго ли е - едно такова равномерно тихо бръмчене, след което лампата на инжекциона изгасва). и като завъртях след това ключа да запаля, не пали....дайте съвет от какво може да е.
-
Re: Смених датчика на радиатора, но сега не пали
други симптоми за това има ли? и как да проверя бензиновата помпа дали е обезточена или изгоряла? съответно мога ли лесно да я оправя, ако е обезточена само?masterkar написа:Първо предположение - изгоряла /обезточена/ бензинова помпаchandler написа:давам на контакт и не се чува типичния шум (от помпа ли е, от нещо друго ли е - едно такова равномерно тихо бръмчене, след което лампата на инжекциона изгасва). и като завъртях след това ключа да запаля, не пали....дайте съвет от какво може да е.Alfa 147 JTD 115 hp
ex Punto SX 1,2 (73 hp), 1994 +LPG
Коментар
-
Смених датчика на радиатора и не палше - вече пали
тръгнах да свалям клемата на акумулатора, ако има грешка да я изчисти, но преди това дадох на контанкт и чух помпата да зарежда. запалих без проблем. според мен проблемът беше от прекалено ниското ниво на антифриза след смяната на датчика, но може да е от друго...Alfa 147 JTD 115 hp
ex Punto SX 1,2 (73 hp), 1994 +LPG
Коментар
-
Re: Смених датчика на радиатора и не палше - вече пали
Да бе да :D и един мармот завива шоколада в целофан1.8. Спамът няма да бъде толериран в никой случай (спам - едносрични и повтарящи се постове, както и оф-топици). Tornadochandler написа:тръгнах да свалям клемата на акумулатора, ако има грешка да я изчисти, но преди това дадох на контанкт и чух помпата да зарежда. запалих без проблем. според мен проблемът беше от прекалено ниското ниво на антифриза след смяната на датчика, но може да е от друго...HONDA I-VTEC
Коментар
-
На Пунто 1.1 датчика на вентилатора е вързан последователно на веригата и всъщност към него има винаги 12 в независимо дали колата е запалена или не. Тоест с ключ без ключ там винаги си ги има и датчика всъщност е един ключ който затваря или отваря в зависимост на температурата на водата и вентилатора тръгва или спира. Веригата е независима от всички останали агрегати минава само през предпазител. Ако укъсиш с кламер на куплунга на датчика ще тръгне вентилатора без да се интересува от температурата на водата, дали колата е запалена или не, дали имаш ключ на положение за включване на консуматорите или не, дали имаш антифриз или не.chandler написа:е, аз казвам, че може и от друго да е, НО това непалене стана след като смених датчика, затова с него го свързвам.Пунто 1.1 1994 г.
Коментар
-
Re: Смених датчика на радиатора и не палше - вече пали
Е, случват се и чудеса!chandler написа:тръгнах да свалям клемата на акумулатора, ако има грешка да я изчисти, но преди това дадох на контанкт и чух помпата да зарежда. запалих без проблем. според мен проблемът беше от прекалено ниското ниво на антифриза след смяната на датчика, но може да е от друго...
Следващия път като ти се повтори гореописания първоначално от теб проблем
погледни си течността в казанчето за чистачките, ако е намаляла, допълни я и може и да си решиш пак проблема!
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар