Днес за 3-ти път се случи следното: влизам си в колата, давам на контакт, изключвам имобилайзера на алармата, завъртам да запаля..., но уви нищо не става
След 5-6 опита пак нищо и накрая я паля с бутане. След това си пали нормално. Защо така, от какво може да е? Просто не завърта, всички лампички си светят, помпата се чува, ама неще да завърти.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стартерът не винаги върти. Решението - нов стартер
Collapse
X
-
Погледни си кабелите към стартера , може да има хлабава вързка. Акумулатора как е ? Да не е дал богу дух?Провери и клемите към него.Най-вероятните причини са :1. Хлабава или окислила връзка от влажното време2.Слаб акумулатор3.Проблем в стартера ( четки ,втулки, лагери)Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
Еее убийте ме с камъни
Проблемът беше, че понякога стартерът не завърта. Паля я с бутане и при всяко следващо палене стартерът си върти, докато не реши някой път пак да спре да върти (дано да е станало ясно).Както и да е, днеска ми сложиха нов(рециклиран) стартер. На стария му се е прецакал роторът, та от там идвал проблема.
Fiat Bravo 80 16V
Коментар
-
kondov написа:Еее убийте ме с камъни
Проблемът беше, че понякога стартерът не завърта. Паля я с бутане и при всяко следващо палене стартерът си върти, докато не реши някой път пак да спре да върти (дано да е станало ясно).Както и да е, днеска ми сложиха нов(рециклиран) стартер. На стария му се е прецакал роторът, та от там идвал проблема.
Ако питаш мен са те метнали... А стария стартер върнаха ли ти го или си го "оставиха" за рециклиране за следващия като теб?
Не съм чувал ротора така да се поврежда - ту го има, ту го няма... Мисля, че си бил само за четки. Ама карай, важното е че си пак на пътя!
Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
Стария ми го върнаха и ся се чудя кво да го правя. За ротора ми го обясниха така: той имал някви ламели и единият(или няколко и аз не разбрах) бил прецакан. Та като се падне на него да паля и не завърта. Пък не бяха четките, защото преди 6 месеца ги сменяха и днес с очите си ги видях, че са добре.П.С. Как ви се струват 115 лв. за рециклиран стартер?Fiat Bravo 80 16V
Коментар
-
Имах подобен проблем с типото преди време. Тогава попаднах на майстор, който постави диагноза "неравномерно износен ротор". Поправя се само със смяна на ротора (74 лв по онова време). Нямах парите и човекът ми предложи: "Да го пилна на струг и да сменим четките, решението е временно, като вземе пак да се обажда ще трябва да го сменяш". 2 години изкара без да се обади и продадох колата.П.С. Грам не разбирам какво му пилна ама това е положението.Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Колектора е бил неравномерно износен и точно него е "пилнал".vesko написа:Имах подобен проблем с типото преди време. Тогава попаднах на майстор, който постави диагноза "неравномерно износен ротор". Поправя се само със смяна на ротора (74 лв по онова време). Нямах парите и човекът ми предложи: "Да го пилна на струг и да сменим четките, решението е временно, като вземе пак да се обажда ще трябва да го сменяш". 2 години изкара без да се обади и продадох колата.П.С. Грам не разбирам какво му пилна ама това е положението.
Коментар
-
Re: Стартерът не винаги върти. Решението - нов стартер
Колега и аз имам подобен проблем от известно време. Тъкмо тръгне да върти стартера и спре, някой път пали от раз особено когато е студена, но често от 2-ри, 3-ти път! Колата ми е дизел и не бих рискувал да я паля с бутане - така че в скоро време и аз ще ходя на майстор.kondov написа:Днес за 3-ти път се случи следното: влизам си в колата, давам на контакт, изключвам имобилайзера на алармата, завъртам да запаля..., но уви нищо не става
След 5-6 опита пак нищо и накрая я паля с бутане. След това си пали нормално. Защо така, от какво може да е? Просто не завърта, всички лампички си светят, помпата се чува, ама неще да завърти.Fiat Punto 1.7 TD
Коментар
-
ако питаш мен не са :D . аз пък съм чувал за повреден, изгорял и т-н. а ти чувал ли си за пренавиванеSandeto написа:kondov написа:Еее убийте ме с камъни
Проблемът беше, че понякога стартерът не завърта. Паля я с бутане и при всяко следващо палене стартерът си върти, докато не реши някой път пак да спре да върти (дано да е станало ясно).Както и да е, днеска ми сложиха нов(рециклиран) стартер. На стария му се е прецакал роторът, та от там идвал проблема.
Ако питаш мен са те метнали... А стария стартер върнаха ли ти го или си го "оставиха" за рециклиране за следващия като теб?
Не съм чувал ротора така да се поврежда - ту го има, ту го няма... Мисля, че си бил само за четки. Ама карай, важното е че си пак на пътя!
ако няма проблем с ротора защо да да навиват стотина мертре медна тел сигърно ейтака за профилактика. цената е съвсен нормална
FIAT Marea 1.9TD/100
Коментар
-
Цецо, като не ще да пали, взимаш по-голям гаечен ключ или малко чукче и почукваш по корпуса на стартера. В начален стадий това обикновено помага и после ще успееш да запалиш
peho, 99% съм сигурен, че човекът каза "ротор", ама нали не ги разбирам -- ако няма как да е бил роторът, нека е колекторът. Може грешно да съм запомнил...
Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Дано ти се е решил проблема колега.Преди време имах същият проблем един път върти и пали друг път няма никой.Аз също като теб набедих стартера и го свалих, носих го на майстор, той вика стартера е добре.Закарах накрая колата в сервиз.Там се мъчиха има няма три-четири дни.Все същата работа.Накрая откъде им хрумнало да измерят акумулатора с товарна вика и се аказа акумулатора.Купих нов и всичко се оправи.Дано само неса те метнали с тоя рециклиран стартер и твоя найстена да е бил проблемен.Fiat Marea 1.8/16v '96 HLX
Български газов инжекцион - Бардолини
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар