Kimi_Raikonen написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна охлаждаща течност
Collapse
X
-
:D Ами аз обичам да се занимавам с коли, ама капачката ме мучи толкова понеже никой не можа да ми каже на винт ли е що ли е та ме беше страх да не я скъсам
А иначе антифриза си го смених вчера и днес беше наред няма течовеИмам още един въпрос - нямам стрелка за температурата на водата, има само картинка до стрелката на бензина, един приятел ми спомена че може би трябвало да се натисне някакво бутонче и да ми покаже температурата с стрелката за бензина. Това така ли е струва ми се доста невероятно да го направят така.И още- някой може ли да каже откаде мога да си изтегля сервизно ръководство или книжка за пунтото на български. в форума линковете дето ги има не работят пробвах ги.Благодаря ви предварително за отговорите на глупавите ми въпроси ама съм на 20 и тепърва се уча.
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
-
Ако е имало добавки против течове, след смяната на антифриза не ги очаквай на момента.Дай им малко време - ще се забавят но ще дойдатinfineon написа::D Ами аз обичам да се занимавам с коли, ама капачката ме мучи толкова понеже никой не можа да ми каже на винт ли е що ли е та ме беше страх да не я скъсам
А иначе антифриза си го смених вчера и днес беше наред няма течовеИмам още един въпрос - нямам стрелка за температурата на водата, има само картинка до стрелката на бензина, един приятел ми спомена че може би трябвало да се натисне някакво бутонче и да ми покаже температурата с стрелката за бензина. Това така ли е струва ми се доста невероятно да го направят така.И още- някой може ли да каже откаде мога да си изтегля сервизно ръководство или книжка за пунтото на български. в форума линковете дето ги има не работят пробвах ги.Благодаря ви предварително за отговорите на глупавите ми въпроси ама съм на 20 и тепърва се уча.
Това с бутончето не може да бъде истина :D За ръководства, провери в секцията за сецане - намира се замаскирана под партизанското име Download в началната страница на форума.На български... нанам, виж там какво има.Ако няма - може би книжка от "Славейков"?Успех!
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Ам, няма къде да се завие щот сам трябва да си направиш дупката. Ама ти си разглобил капачката на резервоара ли бре???? За тва зъбче ли ства дума, едно малко беличко с пружинка в него, моя "чертеж" ли си гледал в темата за капачката???По въпроса за аспуха, щом ти е така хубав нема се плашиш ма някои немърливо се е отнесъл с твоя мотор щом антифриза е на тоя хал и не можеш да си свалиш капачката за маслотоinfineon написа:Ами не бих казал 4е е че4ен по скоро е ръждив отвътре.А мотора е 1.2 SPI 60 коня моно инжекцион.Да не ми се смеете ама вчера 20 минути се мъчих докато си отворя капачката на маслото. И да ви питам някой има ли представа от каде да си купя пластмасовото зъбче което е в капачката на резервоара понеже се е счупило и резервоара ми неможе да се заключи и ме е страх да му сипя повече бензин че току виж комшиите ми го изпили.В една тема даже видях чертеж как да се поправи с винтче на на мойто няма каде да се завие.Slavi_Lancia написа:А аспуха на пунотото черен ли е, или си е приятно чист и леко ръждив? С кои мотор е тва пунто бре?Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
до тука нищо не разбрах... това пунто МК1 ли е или МК2 и сигурен ли си, че ако е МК1 е 1999 г...... питам щото едното са го спрели от производство през 1999, а другото тогава са го почнали...в Е-пер-а провери ли го....по това дето го пишеш за стрелката за температурата, ми се струва, че е МК1... аз също нямах таквоз чудо и след прегряването лятоска сложих един ладов уред за температурата и смених датчика на двигателя... ако е като моето Пунто - МК1, щом нямаш - загледай се хубаво до показанията на резервоара - трябва да различиш 1 червена лампичка. по добре се вижда ако се освети - с фенерче или на слънцето.... дано не я видиш да светва
Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
Ами да твоя чертеж гледах, много хубаво си го направил, и капачката съм я разглобил. точно задната част на бялото зъбче се е отчупила, но около пружинката при мен няма и полвин милиметър, просто няма каде за направя дупчица за винтчето,самата пластмаса е мн тънкаSlavi_Lancia написа:Ам, няма къде да се завие щот сам трябва да си направиш дупката. Ама ти си разглобил капачката на резервоара ли бре???? За тва зъбче ли ства дума, едно малко беличко с пружинка в него, моя "чертеж" ли си гледал в темата за капачката???
а да ми кажеш евентуално ако успея да я залепя за да я вкарам на мястото и май трябва да извадя надолу металното което я движи да влезе на мястото си. как се вади това май трябва да измъкна механизма на ключалката?а за това дали е МК1 или МК2 незнам . продадоха ми я за 99 та а в Е-РЕR DVD по номера на рамата ми даде 4е е произведено 11 .98, първата регистрация е януари 99-та.видях я лампичката за маслото. това е много гадно че ако съм в задръстване ще разбера чак когато прегрея.И освен това сега се сетих да ви питам значи отначало като дам на контакт без да е запален двигателя лампата на инжекцията светеше без да гасне, а днес забелязах че като дам на контакт и след около 10 сек. лампата на инжектора изгасва. това нормално ли ? иначе като запаля гасне веднага
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
споко нормално е... освен всичко се чува и 1 леко жужене на бензиновата помпа...значи твойто пунто е МК1.... вижо тук http://www.punto.hit.bg/ малко подробности за колата ти, освен ако не си го видял вече тоя сайтИ освен това сега се сетих да ви питам значи отначало като дам на контакт без да е запален двигателя лампата на инжекцията светеше без да гасне, а днес забелязах че като дам на контакт и след около 10 сек. лампата на инжектора изгасва. това нормално ли ? иначе като запаля гасне веднага
като ти светне тая лампа за температурата на охлаждащата течност не се шашакай много... това е все едно ако имаш прибор със стрелка - стрелката да почне да влиза в червения сектор... моя дзвер получи леко прегаряне на гарнитурата на главата след 5-6 последователни светвания на лампата
двигателите са яки...но ако ти се занимава - добре е да смениш датчика на двигателя и да си сложиш един уред за отчитане на температурата - за собствено успокоение..
Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар