Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо ми е така радиатора?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Защо ми е така радиатора?

    Защо и двете тръби са от горе виждал съм други Bravo, на които не са така.
    Прикачени файлове
    Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

    #2
    ...И долу трябва да има...
    Прикачени файлове
    M-Benz E 250 TD 150hp
    M-Benz 200d 75 hp
    Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

    Коментар


      #3
      Щото си без климатик и радиатора ти е друг.
      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

      Коментар


        #4
        Защото термостата ти е с две температурни точки, първо ти отваря десния кръг и когато не е натоварен мотора и при много студено време работи само с него. Като го пришпориш и лятото отваря и другия кръг(левия) и работи с двата. Това се разбира и като наблюдаваш по-внимателно термометъра. Можеш да опиташ като караш леко извън града, спри отвори капака и пипни двата маркуча, после дай малко по-сериозно по някой баир(или градско) и пак пипни входовете към радиатора.p.s. И при мен охлаждането е с такова изпълнение.
        FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

        Коментар


          #5
          Значи дано скоро не му се налага да търси термостат или радиатор...
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #6
            spark написа:
            Значи дано скоро не му се налага да търси термостат или радиатор...
            Защо, както писах и аз съм с такава охладителна система и смених (май не трябваше :D) термостата - 88лв нещо такова беше. А за радиатора - точно твоя мотор с метанова у-редба в една и съща година има три или четири модификации на радиатора. Един човечец се беше хванал за главата в Елит кар. То сигурно и при мене е така
            FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

            Коментар


              #7
              И при моята Марея е така. Някой знае ли кога отваря първия път и кога вторият. Когато и да пипна двата мъркуча сутрин и двата са леко топли и се затоплят постепенно..Когато съм в града термометъра показва на средата, но излезали навън стрелката се забива най-долу. При теб как е? Навил съм се дори да сменям термостата, иначе има парно. Все още и аз не знам.
              Fiat Marea 1.8/16v '96 HLX
              Български газов инжекцион - Бардолини

              Коментар


                #8
                Има вътрешен, малък и външен, голям кръг. Радиатор, като радиатор, вход и изход. Толкова. Когато термостата не е отворил, радиатора е студен. Когато термостата отвори, антифриза минава през него(радиатора) и се охлажда, респективно питата се загрява. Docenta, ти си за термостат.На първата снимка е положението на стрелката при 90км/ч, 6°С околна температура, и повече от 40мин непрекъснато шофиране. Това ме накара да сменя термостата, сега положението е същото с "малката" разлика, че стрелката е точно по средата Опипвайки двата маркуча, може да се определи точния момент на отварянето на термостата. Левия маркуч става "печка" за секунди, когато отвори.
                Прикачени файлове
                Fiat Marea 1.8i 16V
                Fiat Tipo 1.4i 8V
                Fiat Punto 1.6i 8V
                www.italauto-bg.net/forum/

                Коментар


                  #9
                  Grancharov написа:
                  Защото термостата ти е с две температурни точки, първо ти отваря десния кръг и когато не е натоварен мотора и при много студено време работи само с него. Като го пришпориш и лятото отваря и другия кръг(левия) и работи с двата. Това се разбира и като наблюдаваш по-внимателно термометъра. Можеш да опиташ като караш леко извън града, спри отвори капака и пипни двата маркуча, после дай малко по-сериозно по някой баир(или градско) и пак пипни входовете към радиатора.p.s. И при мен охлаждането е с такова изпълнение.
                  колега, май ни вкарваш в някакъв филм :D
                  2015 Renault Megane Expression GT
                  2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                  Всичко за FIAT Bravo 2007

                  Коментар


                    #10
                    нямам от доло и имам климатик и в крайна сметка нормално ли е и двете да са отгоре
                    Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

                    Коментар


                      #11
                      6ma7ka7a написа:
                      нямам от доло и имам климатик и в крайна сметка нормално ли е и двете да са отгоре
                      ДА!
                      Fiat Marea 1.8i 16V
                      Fiat Tipo 1.4i 8V
                      Fiat Punto 1.6i 8V
                      www.italauto-bg.net/forum/

                      Коментар


                        #12
                        Може и двата да са отдолу, един над друг, на Х, на фльонга вързани- все тая къде са маркучите, защото течността се движи където и каже водната помпа, а не където на нея и е кеф. :D
                        Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                        Коментар


                          #13
                          благодаря ви колеги
                          Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

                          Коментар


                            #14
                            sev написа:
                            колега, май ни вкарваш в някакъв филм :D
                            И си прав колега sev, изпаднал съм в заблуда.Първото нещо, което ме подведе са обясненията в магазина от където купих новия термостат , че е двуточков. Второ в Auto Data за Марея D дават "primary/secondary open-78-82*C", това вече не го разбирам, но ще си го изясня. Днес ходих до гаража, огледах добре нещата, запалих и гледайки сваления термостат и термометъра, пипайки шланговете разбрах къде е третата заблуда-десния шланг на снимките. Той бил свързан директно през камерата на термостата към мотора и се явявал изход за охладената течност от радиатора при отворен термостат. По точно, заблудило ме е загряването на този (десния) шланг докато мотора работи през малкия кръг в следствие на затоплянето и разширяването на течноста в обратна посока - мотор/камера на термостат/радиатор.Наистина филма не е за гледане!
                            FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                            Коментар

                            Working...
                            X