Защо и двете тръби са от горе виждал съм други Bravo, на които не са така.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Защо ми е така радиатора?
Collapse
X
-
Защото термостата ти е с две температурни точки, първо ти отваря десния кръг и когато не е натоварен мотора и при много студено време работи само с него. Като го пришпориш и лятото отваря и другия кръг(левия) и работи с двата. Това се разбира и като наблюдаваш по-внимателно термометъра. Можеш да опиташ като караш леко извън града, спри отвори капака и пипни двата маркуча, после дай малко по-сериозно по някой баир(или градско) и пак пипни входовете към радиатора.p.s. И при мен охлаждането е с такова изпълнение.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Защо, както писах и аз съм с такава охладителна система и смених (май не трябваше :D) термостата - 88лв нещо такова беше. А за радиатора - точно твоя мотор с метанова у-редба в една и съща година има три или четири модификации на радиатора. Един човечец се беше хванал за главата в Елит кар. То сигурно и при мене е такаspark написа:Значи дано скоро не му се налага да търси термостат или радиатор...
FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
И при моята Марея е така. Някой знае ли кога отваря първия път и кога вторият. Когато и да пипна двата мъркуча сутрин и двата са леко топли и се затоплят постепенно..Когато съм в града термометъра показва на средата, но излезали навън стрелката се забива най-долу. При теб как е? Навил съм се дори да сменям термостата, иначе има парно. Все още и аз не знам.Fiat Marea 1.8/16v '96 HLX
Български газов инжекцион - Бардолини
Коментар
-
Има вътрешен, малък и външен, голям кръг. Радиатор, като радиатор, вход и изход. Толкова. Когато термостата не е отворил, радиатора е студен. Когато термостата отвори, антифриза минава през него(радиатора) и се охлажда, респективно питата се загрява. Docenta, ти си за термостат.На първата снимка е положението на стрелката при 90км/ч, 6°С околна температура, и повече от 40мин непрекъснато шофиране. Това ме накара да сменя термостата, сега положението е същото с "малката" разлика, че стрелката е точно по средата
Опипвайки двата маркуча, може да се определи точния момент на отварянето на термостата. Левия маркуч става "печка" за секунди, когато отвори.
Коментар
-
колега, май ни вкарваш в някакъв филм :DGrancharov написа:Защото термостата ти е с две температурни точки, първо ти отваря десния кръг и когато не е натоварен мотора и при много студено време работи само с него. Като го пришпориш и лятото отваря и другия кръг(левия) и работи с двата. Това се разбира и като наблюдаваш по-внимателно термометъра. Можеш да опиташ като караш леко извън града, спри отвори капака и пипни двата маркуча, после дай малко по-сериозно по някой баир(или градско) и пак пипни входовете към радиатора.p.s. И при мен охлаждането е с такова изпълнение.
Коментар
-
И си прав колега sev, изпаднал съм в заблуда.Първото нещо, което ме подведе са обясненията в магазина от където купих новия термостат , че е двуточков. Второ в Auto Data за Марея D дават "primary/secondary open-78-82*C", това вече не го разбирам, но ще си го изясня. Днес ходих до гаража, огледах добре нещата, запалих и гледайки сваления термостат и термометъра, пипайки шланговете разбрах къде е третата заблуда-десния шланг на снимките. Той бил свързан директно през камерата на термостата към мотора и се явявал изход за охладената течност от радиатора при отворен термостат. По точно, заблудило ме е загряването на този (десния) шланг докато мотора работи през малкия кръг в следствие на затоплянето и разширяването на течноста в обратна посока - мотор/камера на термостат/радиатор.Наистина филма не е за гледане!sev написа:колега, май ни вкарваш в някакъв филм :DFIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар