Както повече от вас знаят имах проблеми със скоростите.... http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...highlight=Та скоротите са оправени, беше се счупил избирача на 1 и 2-ра предавка, подмених го .Имах извил лагер на първичния вал и той беше сменен, също така и всички семеринги на кутията .Налях трансмисионно масло Тутела синтетично 75-80 (15 лв. литъра)Така и така бяха свалени скоростите смених и съединитела (комплект Валео 144 лв.)Колата е добре за сега скороiтите влизат много мазноq а педала на съединитела е толкова мек все едно се е скъсало жилото.Един приятел си наля УМ2 (Универсален модификатор2) и колата стана друга...Понеже я знам колата и съм я карал много време, след като наля УМ2 утихна двигателя и има по голям ряз от ниските обороти няма да казвам марка и модел мотора е 2.0, 16V, 136 кончета.Та рискувах и аз налях УМ2 обаче карах вчера 30 км. и никакъв ефект, викам си аз изгорех със 50 лв. Да ама не, вечерта се качвам да ходя да взимам жената от работа и слагам ключа и въртя..... върти толкова леко все едно няма свещи или е скъсан анг.ремък и бръммм запали
ШАХ-с пешката. Подкарвам колата изчаках я да загрее до към 70 градуса на водата и 40-50 на маслото и я понастъпих серизно, ми колата върви доста повече от преди, а и някак си работата на празен ход е по тиха.... изумен
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скорости оправени
Collapse
X
-
Насе какво представлява този УМ2 че ме заинтригува сериозно?Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Казвам предварително... НЕ ПРАВЯ РЕКАЛМА НА ПРОДУКТА . В първия ми пост написах с какво се е подобрило след сипването...Ето и за самия продукт:Новата цена е в сила от 05.07.2005 г.! В момента на българския пазар Универсалния модификатор се предлага в нова, по-добра формула и съвременна, метална опаковка. Създава противоизносващо покритие, с много нисък коефициент на триене върху частите на двигателя, подложен на интензивно триене. Благодарение намаляване силата на триенето, разходът на гориво се намалява: - в градски условия от 7,15 % - в извънградски условия от 9,18 % Мощността на двигателя се увеличава както следва: - за бензинови двигатели 11,2% до 22,4% - за дизелови двигатели от 9,7% до 18,6% Защитава двигателя от износване. Удължава два пъти работния пробег. Повишава и изравнява компресията в цилиндрите. Защитава двигателя от сух старт. Възстановява работните параметри на износни двигатели. Намалява разхода на гориво до 20%. Повишава мощността. Намалява емисията на изгорелите газове. Улеснява стартирането на двигателя при ниски температури. Осигурява възможност за авариен пробегна автомобила без масло в картера до 100 км. Освен за двигатели с вътрешно горене, с УМ се препоръчва да се третират и други възли и детайли на автомобила, подложени на интензивно триене, като: скоростна кутия, диференциали. Това прави приложениято на УМ действително УНИВЕРСАЛНО. КАК ДА ИЗПОЛЗВАМЕ УНИВЕРСАЛНИЯ МОДИФИКАТОР В НАШИЯ АВТОМОБИЛ? Съдържаниято на флакона с УМ от 200 мл. се изсипва в смазочната система на двигателя. Стартира се двигателя и се оставя да работи 30 мин. (на място или в движения). Това се извършва, за да може УМ да свърши работата си, като нанесе равномерно своя слой от ПАВ. Процесът на нанасяне на ПАВ не е приключил. Независимо от това, че слоят вече е нанесен и първоначалният ефект е налице, то УМ продължава квоята работа по нанасянето на слоя от ПАВ, която приклключва чак след подмяната на маслото. Така УМ непрекъснато продължава да подобрява посочените параметри на двигателя. Смяната на маслото се извършва съгласно указанията за смяната му. УМ е съвместим с абсолютно всички автомобилни органични и синтетични масла, разпространени на пазара. Нанесения от УМ слой от ПАВ остава трайно върху триещите се твърди повърхности и подържа свойствата си до изминаването на най-малко 50 000 км и продължава до 100 000 кмzgabrovski написа:Насе какво представлява този УМ2 че ме заинтригува сериозно?Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
Купих го от Мобил Груп (бивш магазин на М-комплект) на Улица любляна срещу 66 СОУЦената му беше 60 лв (ползвам отстъпка за това го взех на 50 лв)Мога да снимам утре опаковката и флакона ...MartoModev написа:А от къде го купи?По-рано бяха пуснали слух че има и ментета.Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
Humppa -
Аз пък съм чувал че разните добавки се слагат примерно 5-4000хил.км.преди смяна на маслото защото нещо си се разграждало и маслото ставало по рядко.А ако решим да си сложим УМ може ли да ни го вземеш и на нас с отстъпка.HCO написа:Купих го от Мобил Груп (бивш магазин на М-комплект) на Улица любляна срещу 66 СОУЦената му беше 60 лв (ползвам отстъпка за това го взех на 50 лв)Мога да снимам утре опаковката и флакона ...MartoModev написа:А от къде го купи?По-рано бяха пуснали слух че има и ментета.
Коментар
-
Една тема за размисъл за УМ-2 от AUDI форума:http://audibg.com/index.php?showtopic=3825
За УМ-2: http://emk-33.com/www/index.php?opti...=68&Itemid=130И мнооого други разни добавки: http://emk-33.com/www/index.php?opti...=238&Itemid=74 /не е реклама, само с информативна цел/MartoModev написа:Аз пък съм чувал че разните добавки се слагат примерно 5-4000хил.км.преди смяна на маслото защото нещо си се разграждало и маслото ставало по рядко.
Коментар
-
Преди около 2г сложих на Типока някаква руска добавка... 10-ина лева струваше... "Ресурс" май беше, забравих всъщност, но за друго иде реч - в инструкцията пишеше, че се слага след всяка смяна на маслото и действието на добавката е до следващата смяна, т.е. после пак слагаш... мен тогава това ми хареса, защото не ми се вярва нещо да издържи 50 или 100 000км (както пишат за УМ и УМ2)... Та сложих го аз т’ва, но особен ефект в работата на двигателя не усетих, то не че имах някакви проблеми... Обаче това, което със сигурност забелязах е друго - като отворя капачката за маслото, при мойто Типо отдолу се вижда малко от разпределителния вал... та преди интервенцията с въпросната добавка, след една нощ престой вала лъсваше с "хубав" и чист метален блясък... след третирането обаче, дори и след 3 дена престой вала си седеше целия омаслен, покрит с тънък маслен филм... Та идеята ми е, че за работа на двигателя може и да нямат кой знае какъв ефект тези добавки, но за студения старт (който е най-много амортизира двигателя) си вършат явно работата... Сега за лошата страна на добавката... за съжаление след около 3000-4000 км вала отново грееше с чист метален блясък...
Т.е. за да има ефект, явно човек трябва поне 2 пъти да слага от това нещо за ’живота’ на едно масло...
Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
Сигурно за тази иде реч: http://www.smazka.ru/production/prod.../remetals.htmlSandeto написа:Преди около 2г сложих на Типока някаква руска добавка... 10-ина лева струваше... "Ресурс" май беше,...
Коментар
-
ъ! Е те за т’ва, същото!masterkar написа:Сигурно за тази иде реч: http://www.smazka.ru/production/prod.../remetals.html
Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
ресурс
в началато на август ,скоростите на темпрата на баща ми почнаха трудно да включват,2 дена сваляне и качване на скорости докато разберем ,че не е от съединителя.Сложихме 2бр. "ресурс"(x10 кинта от битака) и се ориентирахме към търсене на скорости (250 кинта оферта от обява).След около 300 км.(ходене до Пловдив,връщане и въртене там и тук в София),скоростите се оправиха напълно,от тогава 4000км и проблем няма,обаче нямам обяснение какво се е случило вътре в скоростите та се оправиха
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар