Значи аз гледах от долу има места за захващане на тая кора което ме навежда на мисълта, че си има такава. Без нея истива доста бързо колата- когато карам с по- висока скорост температурата пада с половин деление под средата. Колата е Мареа 1.6.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Имат ли бензиновите фиатки кора под ДВГ?
Collapse
X
-
Всички излизат от завода със защитни кори под двигателя.Друг е въпроса ,че не оцеляват много дълго.Мисля ,че имах такава тема в която писах как ми се промени температурата на двигателя след успешното монтиране на нещо подобно на такава кора.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Хората имат и по-сериозни неща!!!!http://www.avtozaschita.ru/index.php?a=indexTornado написа:Всички излизат от завода със защитни кори под двигателя.Друг е въпроса ,че не оцеляват много дълго.Мисля ,че имах такава тема в която писах как ми се промени температурата на двигателя след успешното монтиране на нещо подобно на такава кора.
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Аз ако докопам такава от някъде (определено не ми се занимава да си я правя), ще я гушна веднага.Досега успях да потроша две и трета не смятам да слагам, щото оригиналните са си цифра...Nino написа:Хората имат и по-сериозни неща!!!!http://www.avtozaschita.ru/index.php?a=indexTornado написа:Всички излизат от завода със защитни кори под двигателя.Друг е въпроса ,че не оцеляват много дълго.Мисля ,че имах такава тема в която писах как ми се промени температурата на двигателя след успешното монтиране на нещо подобно на такава кора.
Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
-
Торнадич, аре връщай се и да почваме БИЗНЕС С ТЕЗИ "ПОДКАРТЕРНИ" защити, както виждаш вече клиенти има!Korun написа:Аз ако докопам такава от някъде (определено не ми се занимава да си я правя), ще я гушна веднага.Досега успях да потроша две и трета не смятам да слагам, щото оригиналните са си цифра...
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Ей, вий сега да не почнете да дерете кожи ей!Nino написа:Торнадич, аре връщай се и да почваме БИЗНЕС С ТЕЗИ "ПОДКАРТЕРНИ" защити, както виждаш вече клиенти има!Korun написа:Аз ако докопам такава от някъде (определено не ми се занимава да си я правя), ще я гушна веднага.Досега успях да потроша две и трета не смятам да слагам, щото оригиналните са си цифра...

Монополисти такива!!! :D
Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
-
124-та е друго колега. Попринцип са по здрави като материал. На 190 един път оцеля след като скочихме от 20-25см бордюр. Наистина не с много голяма скорост, но даже и не се сцепи или пукна някъде. Другият вариант е скара както в линка по-горе, изпитано е на спортна кола даже и мога да кажа че си заслужава парите.Marea Bipower написа:Колко струва такава, може ли да се намери употребявана?Торнадо, промените към добро или към лошо са, какви точно са би ли описал? И колеги, как толкова лесно се чупят?Аз на 124ката се качих върху един бордюр и въпреки това кората остана здрава.Бивша кола: Fiat Punto 1.2i '93
Настояща: VW Polo 1.1i '92
Коментар
-
А какви пари е горе-долу това нещо? И къде се прави?Alex_kk написа:124-та е друго колега. Попринцип са по здрави като материал. На 190 един път оцеля след като скочихме от 20-25см бордюр. Наистина не с много голяма скорост, но даже и не се сцепи или пукна някъде. Другият вариант е скара както в линка по-горе, изпитано е на спортна кола даже и мога да кажа че си заслужава парите.Marea Bipower написа:Колко струва такава, може ли да се намери употребявана?Торнадо, промените към добро или към лошо са, какви точно са би ли описал? И колеги, как толкова лесно се чупят?Аз на 124ката се качих върху един бордюр и въпреки това кората остана здрава.
Коментар
-
не всички... моето пунто си няма такава кора и като гледам отдолу е фабрично ...Tornado написа:Всички излизат от завода със защитни кори под двигателя.Друг е въпроса ,че не оцеляват много дълго.Мисля ,че имах такава тема в която писах как ми се промени температурата на двигателя след успешното монтиране на нещо подобно на такава кора.
Коментар
-
Home made.Marea Bipower написа:А какви пари е горе-долу това нещо? И къде се прави?Alex_kk написа:124-та е друго колега. Попринцип са по здрави като материал. На 190 един път оцеля след като скочихме от 20-25см бордюр. Наистина не с много голяма скорост, но даже и не се сцепи или пукна някъде. Другият вариант е скара както в линка по-горе, изпитано е на спортна кола даже и мога да кажа че си заслужава парите.Marea Bipower написа:Колко струва такава, може ли да се намери употребявана?Торнадо, промените към добро или към лошо са, какви точно са би ли описал? И колеги, как толкова лесно се чупят?Аз на 124ката се качих върху един бордюр и въпреки това кората остана здрава.
Тази на спортната ни кола беше алуминиева скара около 1 см. дебелина. Точно колко е трябва да проверя. А за цена не знам. Ще разуча и ще кажа точно.
Бивша кола: Fiat Punto 1.2i '93
Настояща: VW Polo 1.1i '92
Коментар
-
Еми как?! Един път, два пъти понесе, ама на третия път (след разминаване с едни галфони на пътя Бургас - Варна) трябваше да вляза в една канавка и половината от кората остана там (добре, че беше тя, щото можеше и да е картера).Втория път беше след една среща с купчина пръст. В резултат - спукана броня и кората на пътя.Един съвет - ако си купувате кора, гледайте да е оригинална. доста по-скъпи са, но са и по здрави (многократно) в сравнение с китайско - тайванските пластмасови боклуци.Marea Bipower написа:Колко струва такава, може ли да се намери употребявана?Торнадо, промените към добро или към лошо са, какви точно са би ли описал? И колеги, как толкова лесно се чупят?Аз на 124ката се качих върху един бордюр и въпреки това кората остана здрава.Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар