Значи фриг аир е с 20 лева по евтин от Нийсенс ама кат знам къв боклук е, говоря така за него щото водния радиатор на дедрата ми беше такъв и протече на 18 тия месец, и ся за тая марка да не чуя. При положение че не мога да си намеря АВА какво ще кажете за Нийсенса?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
niessenas или frig air радиатор за парно?
Collapse
X
-
Re: niessenas или frig air радиатор за парно?
на темпрата смених със нисенс идеален е / на много БМВ сме слагали/ само че е произведен във китай провери във КОСЕРА за BEHR-този който ще свалиш оригиналния сигурно е такъвSlavi_Lancia написа:Значи фриг аир е с 20 лева по евтин от Нийсенс ама кат знам къв боклук е, говоря така за него щото водния радиатор на дедрата ми беше такъв и протече на 18 тия месец, и ся за тая марка да не чуя. При положение че не мога да си намеря АВА какво ще кажете за Нийсенса?TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
-
Няма значение къде е произведен, важното е че са хубави, тоя фриг аир дори не се знае къде е произведен или до колкото разбрах те само пакетират а кво има в кашоните не се знае.Видях го кво представлява, голямо менте ми се струва и за тва не го взех. Моя които свалих е магнет марели, в косера имат само тоя фриг аир, надявах се на АВА ама нямат. Явно в понеделник поръчвам ниисенс и да си нямаме разправии с него в близките 100 години
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
За Дедрата ли търсиш или за Бравата, да те ориентирам за вероятностите!Slavi_Lancia написа:Няма значение къде е произведен, важното е че са хубави, тоя фриг аир дори не се знае къде е произведен или до колкото разбрах те само пакетират а кво има в кашоните не се знае.Видях го кво представлява, голямо менте ми се струва и за тва не го взех. Моя които свалих е магнет марели, в косера имат само тоя фриг аир, надявах се на АВА ама нямат. Явно в понеделник поръчвам ниисенс и да си нямаме разправии с него в близките 100 години
Коментар
-
Провери в http://www.euro07.bg/catalog/catalog...ByCode&id=1847 може и да имат AVA.Marea Weekend HLX Jtd 110
oO(_)____////____(_)Oo
Коментар
-
за бравото 1.6 16в 103 коня с климаhit-ko написа:За Дедрата ли търсиш или за Бравата, да те ориентирам за вероятностите!Slavi_Lancia написа:Няма значение къде е произведен, важното е че са хубави, тоя фриг аир дори не се знае къде е произведен или до колкото разбрах те само пакетират а кво има в кашоните не се знае.Видях го кво представлява, голямо менте ми се струва и за тва не го взех. Моя които свалих е магнет марели, в косера имат само тоя фриг аир, надявах се на АВА ама нямат. Явно в понеделник поръчвам ниисенс и да си нямаме разправии с него в близките 100 години
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Нямат ава, проверил съм,иначе тоя фриг аир мога да го взема на 48 лева, ниисенса е 70 за 20 лева някък си не ми се ще да си правя пак експерименти с тоя фриг аир при положение че съм си патил от него вече.TIP написа:Провери в http://www.euro07.bg/catalog/catalog...ByCode&id=1847 може и да имат AVA.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
при нисенса има нещо което не ми хареса и това е , че е омазан със някакви гадости които като загрее започват да се изпаряват във купето . Миризмата е ужасна ,така е при мен почти 3-4 месеца незнам кога ще се оправи карам на леко отворен прозорец иначе ще се задушаTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
за съжаление не очаквах че така гадно и толкова дълго време ще мирише иначе щях да го "пусна" на праоструйката :DTornado написа:А защо не махна тия гадости предварително или не предполагаше ,че ще стане така и да ти мирише.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Не е никък сложно Ице. Сваляш жабката, над радиатора има една пластмасова кора на 2 болта е, но ако никои никога не е пипал там има 3-ти болт много гаден. Тая кора обгръща тръбите и ги държи чак до мястото където тръбите минават през купето към двигателя, те там е последният болт между двете тръби, шестограм мисля беше 4-ка, много трудно се напипва и трябва бая клечене да го развиеш, най-лесно е с торкс и тресчотка иначе с имбус няма бъркане. Източваш водата от мотора, аз я източих от големия маркуч на радиатора ма няма ти казвам къв зор видях с тая шибана скоба(пресована е) (освен ако нямаш канал ) тва че си източил водата не значи че няма да ти тече в купето като сваляш радиатора, затова си приготви малка тавичка защото като откачиш тръбите ще събереш още 1 литър антифриз. Като стана въпрос за тръбите с тях малко зор ще видиш да ги извадиш от радиаторчето но ша се оправиш. На тръбите има О-пръстенчета които трябва да смениш заедно с новия радиатор че старите са ти смачкани. Понеже не им знам точния размер си купих 2бр 16х2.5, 2бр 17х2.5 и същите ама и на х2.65 ще видя кои ще паснат по добре. Радиатор взех нийсенс от фриг аир съм си патил неща и да чуя за него. Успехgad3n написа:Слави .. я ме светни как се сваля тоя радиатор че в петък ме очаква процедурата на брата на бравото
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар