maiden написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Coupe мнение ?
Collapse
X
-
Колега има разлика и тя е доста голяма.Седичи-то е 147 коня,а Купе-то е 139 коня.Има доста разлика в ускоренията,която е много добре описана из нета.Така по въпроса на колегата ,ами както е 220 коня само за тях таксата е 198лв ,оттам нататък не се сещам как беше с коефициента спрямо годината на производство какъв беше,дали 1 дали 1.5 ?!Особено способоста на млад водач да управлява силен автомобил има всякакви случаи,то ще се види колегата от кои е.Аз имам познати със стаж над 20г. и пак карат като курсисти,а също така и познати които с качването в колата я управляват така че карат все едно от 50 години.Така че ако колегата смята че се оправя много добре с управлението на автомобил да си вземе Купе-то.За каското недей му се надява много че ще ти изплатят всичко както при подписването на полицата.Айде и да се похвалиш с новата придобивка.Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
-
Примерно аз съм се учил на камион на курсовете, първо съм карал жигула и след това Бравата с около 200 но по немски аутобан (и там ми се взе акъла като сама почна да се престроява в другата посока). Имам книжка от 1999та, като от тогава съм навъртял грубо не повече от 60-70 хил. км. Учил ме е да карам - още преди да ми стигат краката до педалите - шофьор със стаж над 900 хил. км., а после официално - неговия стар инструктор - преди пенсия. Трябва да ви кажа, че до вчера нямах добър баланс на гумите но днес купих чисто нови и реших да ги пробвам дали имат вибрации във високите скорости. Е чесно - ако не знаех някои неща, дето на днешните шофьорски курсове никой не ти ги казва - смятайте, че сега нямаше да ви пиша. При скорост 150 км/ч по нашите пътища и то по първокласната мрежа - така щях да изгубя контрол, че не е истина. При висока скорост правилата са съвсем други. Няма резки движения, внимава се колко се настъпва спирачката - даже не се настъпва а се докосва само (и то единствено ако отпускането на газта не е достатъчно), ако само леко не намалява под точно права линия колата, вместо в паниката да се натиска още по силно, се отпуска педала на спирачката и всичко това само на включена предавка никога с натиснат съединител особено на хлъзгаво, мокро или запрашено; с предно се подава газ за да се вкара предницата във завой, със задно ако подадеш прекалено много може и да поднесеш задницата на една страна и волана се върти натам на където занася ... и т.н и т.н. Така стават челните удари или излитането в дърво - от неопитност и от некадърно преподаване и отбиване на номера... а както обичам да казвам въздушната възглавница помага само до около 60-80 км/ч.Просто не искам да се случват ето такива работи:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=19439 ТЕМА: [Отвратителни, нецензурирани, снимки от катастрофи.]
Коментар
-
FIAT Bravo e чудна кола
А иначе - Ford Puma също не е лоша, дори я предпочитам пред Тиграта
Не, че базите им не са еднакви... Явно искаш колата ти да изглежда добре... Но не мислиш как ще искаш и да я натиснеш до железата и как недай боже може да се осучиш около други железа... Ти си знаеш де. На мен живота ми е мил - над 120км/час ми става лошо само като си помисля ако пукна гума какво би станало...
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Ми то4но тва е искам колата да е красавица и да не е супер тривиялна и комерсиялна. Ако поне малко сте безпристрастни ще се съгласите че с Bravo и Brava e пълно по пътищата , с Punto също .Не ме интересуват коне ,16v , 20v и тем подобни няма да излизат в космоса.Не съм фен и на високите скорости , прости искам като се качвам в колата да изпитвам удоволствие. Fiat Coupe си го бях харесал още като го видях за първи път преди 10-тина години и от тогава си ми остана мечта.Просто дизайна е убииствен , все едно аз сам го рисувал
.
Коментар
-
Човече тая кола я искам откакто я видях за 1-и тът.Само как седи на пътя.......Направо вече я сънувам. Маи съм влюбен. Yellow_Flash_Colorz_PDT_02ls1 написа:Ми какво чакаш тогаз - ходи пазари. Ние толкоз кал изсипахме отгоре пък ти щом още шаваш - значи си е твойта кола това.Ама умната, нали.
Коментар
-
Хайде, като се вземете - да сте ни живи и здрави. Да си я обичаш и тя тебе. Да се грижиш за нея в добро и зло, в студено и топло. И за банички да нямаш - на нея гориво да не отказваш. И да не я юркаш излишно, оти да не те юрне тя!Взимай я, не му мисли.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Виждам, че сме от един квартал, да не си видял моята....FunTHEmentaL написа:Човече тая кола я искам откакто я видях за 1-и тът.Само как седи на пътя.......Направо вече я сънувам. Маи съм влюбен. Yellow_Flash_Colorz_PDT_02ls1 написа:Ми какво чакаш тогаз - ходи пазари. Ние толкоз кал изсипахме отгоре пък ти щом още шаваш - значи си е твойта кола това.Ама умната, нали.
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
Ми май ни дели само "Владимир Вазов" , аз съм Левски-г .Тъкно ще помагаш после ако имам проблемиblagun написа:Виждам, че сме от един квартал, да не си видял моята....FunTHEmentaL написа:Човече тая кола я искам откакто я видях за 1-и тът.Само как седи на пътя.......Направо вече я сънувам. Маи съм влюбен. Yellow_Flash_Colorz_PDT_02ls1 написа:Ми какво чакаш тогаз - ходи пазари. Ние толкоз кал изсипахме отгоре пък ти щом още шаваш - значи си е твойта кола това.Ама умната, нали.
Коментар
-
Нямаш грижиFunTHEmentaL написа:Ми май ни дели само "Владимир Вазов" , аз съм Левски-г .Тъкно ще помагаш после ако имам проблемиblagun написа:Виждам, че сме от един квартал, да не си видял моята....FunTHEmentaL написа:Човече тая кола я искам откакто я видях за 1-и тът.Само как седи на пътя.......Направо вече я сънувам. Маи съм влюбен. Yellow_Flash_Colorz_PDT_02ls1 написа:Ми какво чакаш тогаз - ходи пазари. Ние толкоз кал изсипахме отгоре пък ти щом още шаваш - значи си е твойта кола това.Ама умната, нали.

BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
Бе, и аз го раздавам влюбен в тая кола, ама все си мисля, че 220 коня като за първо возило са си прекалено много. Ако не си карал нищо друго и толкова държиш на Coupe, има и 1.8 версия, която е 130 коня. Това според мен, е напълно достатъчно за момента както за мен, така и за теб, като начинаещи шофьори.А по въпроса с жуленето и надирането - никой не дава гаранция, че и с 30 години опит зад волана, пак няма да я одереш някъде, я по твоя, я по чужда вина. Мен лично, единственото, което би ме спряло да си взема такава кола е трудността в намирането на ламарини. Решението... не знам какво е.
Коментар
-
220 Коня е Турбо двигателя.Аз вече си взех 2.0 16V 139 hp.Е още и свиквам ,но иначе е истинско удоволствие да седнеш зад волана на такава машина.Иначе всичко с времето си , както беше отговорил някои по темата "първо трябва да се науча на пълзя , после да ходя и чак след това да тичам "Nymphetamine написа:Бе, и аз го раздавам влюбен в тая кола, ама все си мисля, че 220 коня като за първо возило са си прекалено много. Ако не си карал нищо друго и толкова държиш на Coupe, има и 1.8 версия, която е 130 коня. Това според мен, е напълно достатъчно за момента както за мен, така и за теб, като начинаещи шофьори.А по въпроса с жуленето и надирането - никой не дава гаранция, че и с 30 години опит зад волана, пак няма да я одереш някъде, я по твоя, я по чужда вина. Мен лично, единственото, което би ме спряло да си взема такава кола е трудността в намирането на ламарини. Решението... не знам какво е.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар