разбери по някакъв начин,дали е карбуратор или инжекция
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Защо не ми пали на бензин?
Collapse
X
-
Всички стари коли често се развалят. А това, че електрониката им се разваля най-често се дължи на факта, че на повечето от тях електрониката е Бош, т.е. немска. И на тези голфаджии и опелджии дето ти ги говорят тези неща, така им отговаряй. И още нещо: аз досега не съм виждал ФИАТ с двигател на Опел, но Опели с ФИАТски двигатели - колкото щеш...п.с. моята Темпра е с електроника Маньети Марели, и слава Богу, досега не ми е правила никакви проблеми. (то май само тя още не се е развалялаpresinka написа:дам, таблото е уникално. И самата кола не е зле. Мекичко вози, приятна е за шофиране. Още не знам какви дефекти ще наизлязат, ама се надявам да не прави много проблеми. Чувала съм, че италианските коли често се развалят и най-слабата им част е именно електрониката. Ама пък Темпрата аз я смятам за друг клас италианска кола и се надявам да не ме разочарова
)
Коментар
-
Здравейте на всички !Интересува ме жива ли е темата, защото си купих Фиат Темпра - много ми харесва - точно такава кола исках, но има разни работи които бих искал да си отремонтирам. С ваша помощ ако не възразявате
Темпрата е края на 91ва година, 2.0 i.e. двувалка 8 клапана. Страхотен автомобил !
Коментар
-
Нека кажа и аз.Относно помпата, голям зор видях и аз с нея и накрая си измислих причина...не знам дали логиката ми е вярна но ще обясня.Първо след като ми сложиха газовата забравих какво е бензин, и следователно резервоара след като свърши бензина не беше понапълнен, та помпата изгоря. След една година се реших да купя нова помпа и се започнаха едни глупости....първо се оказва че заради газовата компютъра трупа грешки и след известно време каране на бензин/газ смесено, компа си натрупва достатъчно грешка "и колата престава да функционира" на бензин
След няколко вадения на помпата от резервоара понеже си мислих че пак е изгоряла, но след проба с директно напрежение помпата все се оказва че работи, като я монтирам си карам пак известно време докато натрупа грешка и отново спре да бачка. Мисля че решението е или ламбда сонда емулатор или стандартното отрязване на компа така че при всяко гасене компа да си чисти сам грешката. Е аз смятам да сложа симулацията на лабда сонда сигнала понеже не ми харесва грубата намеса на рязане на компа, макар че това май е по-добрия вариант.п.псега пак не работи, но ме мързи пак да си играя да я вадя, може би ще си взема 2 кабела да и пусна директно малко ток от батерията, ама нямам време засега, а и бензин не ми трябва.
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
-
Това е доказателство, че в България има хора с вкусImmortal написа:Броят на Темприте във форума главоломно расте... доскоро бяхме само 3-4...Много добра кола за много малко пари. Само дето поне моята, глътна още 2 пъти по толкова, за колкото я купих за ремонти. Сега е перфектна, но непродаваема.
Един за всички, всички за мен
Коментар
Реклама
Collapse




Напълно подкрепям!А относно помпата-никога втора употреба.Тоя филм вече съм го гледал-ако проблема е в помпата-нова.
Коментар