pakumba написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ново ECU или???
Collapse
X
-
Да, абсолютно, всичко това е правено. Проблема го прави и на бензин и на газ, но когато го направи на газ, шанса е да се запали на бензин и с мъки докато се окопити мотора, някак си да се прибера. Когато го направи и на бензин я зарязах и след 5-6 часа запали и се държеше нормално, тогава на газ не съм я пробвала. Няма нещо, в което да хвана аналогия на поведение, единствено в увеличаващата се честота на гасненията.Bravo 1.6/16V ... и на газ
-
А по запалителната система, кабели, свещи, бобини сменял ли си нещо? Струва ми се , че ако и на бензин и на газ ти гасне проблема по вероятно да е по запалването. На диагностика само ламбдата ли хванаха, че е заминала? Нов компютър може през официален сервиз да поръчаш но цената ще е четирицифрена предполагам. За втора употреба не знам.In Tipo Veritas
Фиат Типо 1.6 DOHC
Фиат Стило 1.6
Коментар
-
Ами аз да кажа забелязал съм че при тези 1.6 16v ако всичко по датчиците е наред, но все пак колата не работи както трябва т.е. предполага се че има проблем в ECU-то. То първото нещо което се проявява като признак е че оборотите се ограничават на 3500. И в паметта се записва грешка, обикновенно в самонастроиката. somebody ако някои ден имаш път към Пловдив обади се. Има ключ, ключалката, имобилаизера и ECU-то от една кола и са работещи, ще закачим колата на Визата да я поогледаме, и да ги сменим за проба. Поздрави.LANCIA Dedra 1.6 835A1.000
Коментар
-
deadairplane -
Интересно, какви са точно изпитанията при теб, явно си имал и други проблеми по колата? И кога ще има резултат да ги споделиш?deadairplane написа:И аз ги имах тези проблеми, надявам се вече да са се решили ще пиша повече когато приключа с изпитанията да съм сигурен че всичко е свършило. Като за начало темата ти е за друг раздел и по точно за "Газови уредби за FIAT" и твоя човек се казва Янис. Не е чак толкова далече да идеш до там, аз вече го направих. (Поне не се набутах за ЕКУ иначе щеше да ме е яд още повече, че не отидох по рано)И не се бави много за да не стане така http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...r=asc&start=15 щото от грешките които се получават накрая наистина гори компа.
За Янис, добре, но ако ми дадеш повече инфо за него ще е добре. За компа все още се чудя какво да правя, но по-скоро съм на път да се сменя. Последният път, когато бях на диагностика в ЮВЕ пичовете казаха, че ще местят сервиза и все още не работят, поне до края на месеца. Вчера говорих с тях, да устискам докато почнат, за да я гледат колата, не знам обаче доколко ще ми помогне това. Имам един майстор, при който смятам да оставям колата другата седмица да вади компа и да се търси друг. Идея си нямам обаче до каква степен и как може да се определи надеждността и най-вече как ще работи друг, когато се сложи. Да кажем, че се обиколят моргите и са намери или от ударена кола същия комп, после какво се прави - изчистване на всичко, настройка и........... да се моля, че ще работи нормално повече от месец?!?Янис само по газови ли работи? И от газовата ли се скапва всичко, че вече полудях.
Bravo 1.6/16V ... и на газ
Коментар
-
Milen_z написа:Ами аз да кажа забелязал съм че при тези 1.6 16v ако всичко по датчиците е наред, но все пак колата не работи както трябва т.е. предполага се че има проблем в ECU-то. То първото нещо което се проявява като признак е че оборотите се ограничават на 3500. И в паметта се записва грешка, обикновенно в самонастроиката. somebody ако някои ден имаш път към Пловдив обади се. Има ключ, ключалката, имобилаизера и ECU-то от една кола и са работещи, ще закачим колата на Визата да я поогледаме, и да ги сменим за проба. Поздрави.
До Пловдив, да, може и скро да е, че и гаджето е от Пловдив, стига да се движа де
А ти това ECU какво го правиш? За проби ли си го имаш или ще го продаваш
Благодаря, като тръгна ще се свържа с теб!
Bravo 1.6/16V ... и на газ
Коментар
-
А имаш ли емулатори на дюзите и ламбда сондата? Ако нямаш - при преминаване на газ, най-вероятно ти вкарва грешки в компа и ... Поразрови се из форума... Като за начало виж това - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=13700somebody написа:Газовата е Ловато, само че не виждам какво значение има марката за оборотите и поведението на колата
Коментар
-
Мдаа, благодаряmasterkar написа:А имаш ли емулатори на дюзите и ламбда сондата? Ако нямаш - при преминаване на газ, най-вероятно ти вкарва грешки в компа и ... Поразрови се из форума... Като за начало виж това - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=13700somebody написа:Газовата е Ловато, само че не виждам какво значение има марката за оборотите и поведението на колата
, гледах из форума доста, говорих и доста газаджии. За емулаторите - имах на ламбда сондата, в момента нямам, защото се скапа и май помогна и предишната ми ламбда сонда да се скапе. Газаджията, който ми монтира газовата все още търси нещо добро, защото и други клиенти са изпищяли май. Интересното е, че при последната диагностика бях без емулатор и никой не спомена, че липсата на емулатор води до постоянно трупане на грешки, а виждам, че във форума не едно мнение е в тази насока. И друго - когато започнах да карам без емулатор, колата беше като излязла от завода в продължение на две или повече седмици, както на газ, така и на бензин. И се чудя как така изведнъж пощурява, нали все пак всяко палене при студен двигател е на бензин, след което минавам на газ. Каква е логиката от един момент да вкарва грешки в компа..... не знам, веднъж по-бързо, друг път по-бавно.
Bravo 1.6/16V ... и на газ
Коментар
-
Емулатора на ламбда сондата не може да скапе самата ламбда сонда
- просто и е дошло времето. Миналата година и моята изгоря - "удоволствието" по поставяне на нова сонда "Бош" ми струваше 160+30лв. Интересното е, че дори и при изгоряла ламбда сонда не ми светваше червената лампичка на таблото - в темата която съм ти постнал по-горе изяснихме с колегите, че това е така защото имам емулатор на ламбда сондата в електронния блок на ламбда контрола. Моята фиатка, със същия двигател като твоя, я взех с монтирана АГУ, с ламбда контрол, в Италия. Не съм имал никакъв проблем с АГУ-то, а основно си карам на газ, вече повече от година. Само паля на бензин - имам автоматичен превключвател бензин-газ. Колата има много добра динамика и разход на газ...И сега най-важното което касае теб. Имам отделен емулатор на дюзите /това е отделен електронен блок - тук съм виждал такива и струват около 150-200лв/ за 4-те дюзи. Сигурно вече ти е станало ясно за какво е необходим този емулатор, ако не питай и ще продължим с обсъждането...
Коментар
-
Да, когато предишната ми ламбда сонда си заминаваше (не беше изгоряла, както при теб обаче), също не ми светваше червената лампичка на таблото.Това, което ми казваш, за което наистина ти благодаряmasterkar написа:Емулатора на ламбда сондата не може да скапе самата ламбда сонда
- просто и е дошло времето. Миналата година и моята изгоря - "удоволствието" по поставяне на нова сонда "Бош" ми струваше 160+30лв. Интересното е, че дори и при изгоряла ламбда сонда не ми светваше червената лампичка на таблото - в темата която съм ти постнал по-горе изяснихме с колегите, че това е така защото имам емулатор на ламбда сондата в електронния блок на ламбда контрола. Моята фиатка, със същия двигател като твоя, я взех с монтирана АГУ, с ламбда контрол, в Италия. Не съм имал никакъв проблем с АГУ-то, а основно си карам на газ, вече повече от година. Само паля на бензин - имам автоматичен превключвател бензин-газ. Колата има много добра динамика и разход на газ...И сега най-важното което касае теб. Имам отделен емулатор на дюзите /това е отделен електронен блок - тук съм виждал такива и струват около 150-200лв/ за 4-те дюзи. Сигурно вече ти е станало ясно за какво е необходим този емулатор, ако не питай и ще продължим с обсъждането...
, за отделния емулатор на дюзите - да, имам го. Това, което е махнато в момента е емулатора на самата ламбда сонда. Вчера говорих пак с газаджията и той сподели, че на друг негов клиент, с подобен на моя проблем е махнал първо емулатора на ламбдата, а след време и самата ламбда. От тогава нямал оплаквания, а и разхода му бил супер.Аз също карах без ламбда известно време (преди да я сменя с новата). Ефекта беше същия, както със всичко до сега - около две седмици без проблем и после пак се почна. Сложих новата, след това диагностиката и ..... останалото вече го писах. Именно поради всички тези причини си мисля, че може би компа ми се е скапал. А, сещам се за още нещо, но то няма как да се хване при диагностиката. Сервото на спирачките ми вече е тръгнало, защото при спиране постаянно съска и явно дърпа въздух, но това е от доста време, преди да почне да ми прави проблеми и да гасне. Затова си мисля, че едва ли е от него.
Bravo 1.6/16V ... и на газ
Коментар
-
Днес засякох тази тема, но за друго ЕКУ не може да става дума, поне в този случай!Проблема е в газовото, поне от инфото по темата, но ме интересува какво става, ако караш само на бензин?появява ли се същия проблем ако караш 3-4 дни само на бензин?Можеш да ми пишеш и на лично, макар, че прерових съобщенията , но с твоя ник не открих нищо, а възможно и да съм пропуснал нещо - преди около месец изтрих част от пощата, може и да съм го затрил!Както ти е писал колегата от Пловдив, употребявано ЕКУ се взема к-т с имобилайзера и ключа и то от една кола!О, да Хит-ко , не че в София няма съвестни, но това е друга тема. Много се говори във форума за него, само че аз преди време, когато му пуснах лично запитване и поръчка за резервна част, отговор не получих. Нищо лично, колега, но ако обърнеш внимание, пиша, че карам и на газ
Коментар
-
Днес засякох тази тема, но за друго ЕКУ не може да става дума, поне в този случай!Проблема е в газовото, поне от инфото по темата, но ме интересува какво става, ако караш само на бензин?появява ли се същия проблем ако караш 3-4 дни само на бензин?Можеш да ми пишеш и на лично, макар, че прерових съобщенията , но с твоя ник не открих нищо, а възможно и да съм пропуснал нещо - преди около месец изтрих част от пощата, може и да съм го затрил!Както ти е писал колегата от Пловдив, употребявано ЕКУ се взема к-т с имобилайзера и ключа и то от една кола![/quote]Като се замисля, май не карам повече от два дни само на бензин. Последният път беше сега, през седмицата. Поведението й е следното - сутрин паля или на 1200-1300 оборота или се форсира до 1600-1800-2000 оборота още след запалването и след минути, може би докато загрее, се нормализират. След това, не всеки път, но в повечето случаи при изключване от скорост оборотите падат рязко до 500, известно колебание и бавно се вдигат до 700-800. Или след изключване от скорост падат рязко за момент, нормализират се и качват до около 1300, като се е случвало и да падат до 600, след което постянно да варират между 600 и 1000. Сега, последните две седмици усещам промяна при карането на бензин. До третата предавка е по-тромава и сякаш се задавя докато поема, защото задържа при подаването на газ. За разхода дали се е увеличил, не мога да кажа, не съм го засичала. Преде смяната на ламбда сондата имаше два-три дни, вкоито гаснеше безобразно, без значение дали е на газ или бензин. Но сега, когато не мени обороти и не гасне, в средните обороти (до 3000-3500) колата се държи по-добре на газ, отколкото на бензин.П.П. Относно съобщението към теб - беше преди около година за моторче за празния ход, но всичко е ок, минало
Bravo 1.6/16V ... и на газ
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар