Много си го обичам моя Фиат, но през последните месеци взе да ми идва в повече. То не бяха диагностики, то не беше чудо
Реших да сменявам ECU-то, защото вече не знам какъв й е проблема на тая кола, то страшен характер извади. Въпроса е дали да търся втора ръка или ново? Съвети и инфо приемам всякакви.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ново ECU или???
Collapse
X
-
Има й..... мени обороти - форсира се, но най-големият и неотстраняем проблем до момента е това, че гасне. В момента, в който е свободна от скорост, оборотите падат и гасне. Цялата идилия е в продължение на месеци. Минах през следното - смяна на моторче за празния ход, ламбда сонда(тя вече си беше изпяла песента), диагностики, почистване на дюзи и т.н., тъй като карам и на газ. Е, няма оправия, сега reset-вам компютъра през три дни, защото не мога да я карам (който шофира в София знае за какво говоря). Като изгасне е мъка да се запали, а като запали, ако не държиш педала на газ-та няма шанс да работи. На високи обороти е като змей, върви-само път й дай. Макар, че сега, последната седмица на бензин е по-спъната до третата предавка. И така, след диагностика работи без проблем като нова максимум три седмици и се почва..... За това мисля за ново ECU.pakumba написа:много лесно се решаваш да сменяш
ново сигурно е цифра. ко й има?
А до Ямбол, хубаво, но след това какво?
Bravo 1.6/16V ... и на газ
Коментар
-
@somebody: От единия болт, с който е захванато ЕКУ-то си пусни едно хубаво кабелче с кабелни обувки до минуса на акумулатора. И аз преди две години имах подобен проблем, светваше инжекциона, гаснеше сама на светофарите и т.н. Като отидох на диагностика дори тестера не можа да се върже към ЕКУ-то и пича бързо се усети, пусна ми едно кабелче да дублира масата на ЕКУ-то и всичко заспа.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
колега, как ще е по-голяма компресията отколкото трябва? ако вала е изтъркан и не отварят изпускателните клапани ще гърми и няма да може да се кара. а и това е 1,6, няма така силно изразен проблем с вала. поне аз така си мисляsstanchev написа:Провери си компресията ако е по-голяма от колкото трябва е разпределителен вал (изпускателния). За съжеление няма как да го провериш щото достъп до него се получава след бая разглабяне което предполагам че знаеш. Иначе симптомите ти са ти точно като за това.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
О, да Хит-коpakumba написа:абе ямбол заради хит ко ти го препоръчват, съвестен и официален сервиз за фиат на региона. тури си газ и не се занимавай с проблеми
, не че в София няма съвестни, но това е друга тема. Много се говори във форума за него, само че аз преди време, когато му пуснах лично запитване и поръчка за резервна част, отговор не получих. Нищо лично, колега, но ако обърнеш внимание, пиша, че карам и на газ
Bravo 1.6/16V ... и на газ
Коментар
-
каква ти е газовата- инжекция ли е?somebody написа:О, да Хит-коpakumba написа:абе ямбол заради хит ко ти го препоръчват, съвестен и официален сервиз за фиат на региона. тури си газ и не се занимавай с проблеми
, не че в София няма съвестни, но това е друга тема. Много се говори във форума за него, само че аз преди време, когато му пуснах лично запитване и поръчка за резервна част, отговор не получих. Нищо лично, колега, но ако обърнеш внимание, пиша, че карам и на газ
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Ок, може да се направи и това, само ми е чудно как ще заспи. На последната диагностика, след като смених ламбда сондата всички показатели бяха чудни, както казаха в сервиза и мнението им беше, че ако имам проблем, то той ще се появи или до седмица или след около 1000км. Това беше по повод смяната на ламбда сондата, т.е., ако има проблем с нея ще си покаже тогава. Но е факт, че прооблемите се появиха по-късно и са по-сериозни, в смисъл, че има градация в поведението на колата.spark написа:@somebody: От единия болт, с който е захванато ЕКУ-то си пусни едно хубаво кабелче с кабелни обувки до минуса на акумулатора. И аз преди две години имах подобен проблем, светваше инжекциона, гаснеше сама на светофарите и т.н. Като отидох на диагностика дори тестера не можа да се върже към ЕКУ-то и пича бързо се усети, пусна ми едно кабелче да дублира масата на ЕКУ-то и всичко заспа.Bravo 1.6/16V ... и на газ
Коментар
-
Не е инжекция, обикновена с електрически изпарител е.pakumba написа:каква ти е газовата- инжекция ли е?somebody написа:О, да Хит-коpakumba написа:абе ямбол заради хит ко ти го препоръчват, съвестен и официален сервиз за фиат на региона. тури си газ и не се занимавай с проблеми
, не че в София няма съвестни, но това е друга тема. Много се говори във форума за него, само че аз преди време, когато му пуснах лично запитване и поръчка за резервна част, отговор не получих. Нищо лично, колега, но ако обърнеш внимание, пиша, че карам и на газ
Bravo 1.6/16V ... и на газ
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар