Колеги искам да си сменя маслото на хидравликата на волана.гедах гледах но никъде не видях пропка за источване.казаха ми че попринцип няма пропка а се маха някой маркуч към рейката и се източва.но искам да чуя и вашето мнение и съвет.как да го източа старото масло.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
смяна хидравлично масло?
Collapse
X
-
-
Re: смяна хидравлично масло?
Колега откачаш маркуч(не бутай рейката че ще имаш големи ядове после) ,но от казанчето като преди това си видял кой е входящия и кой изходящия.Откачаш входящия и го пъхаш в едно шише ,но 2 литра не по-малко.Източваш това което има в казанчето .Пъхаш входящия маркуч в шишето и палиш ,НО държиш маркуча много здраво.Въртиш волана наляво надясно докато започне да се върти трудно или да изхвърля .Можеш да налееш и от новата течност за да промие малко.След като започне да излиза чиста течност,връщаш маркуча обратно и пълниш казанчето докъдето трябва.Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Re: смяна хидравлично масло?
Колко пъти вече писахме за това въртене на запален двигател ,че не е изобщо полезно за помпата започва така да плаче ,че чак къса сърцето.Най лесния метод е наистина с откачане на една от тръбите от рейката и източване.Друг вариант си остава изсмукването от казанчето само леко припалване без въртене на волана и пак изсмукване.ivanko_rs написа:Колега откачаш маркуч(не бутай рейката че ще имаш големи ядове после) ,но от казанчето като преди това си видял кой е входящия и кой изходящия.Откачаш входящия и го пъхаш в едно шише ,но 2 литра не по-малко.Източваш това което има в казанчето .Пъхаш входящия маркуч в шишето и палиш ,НО държиш маркуча много здраво.Въртиш волана наляво надясно докато започне да се върти трудно или да изхвърля .Можеш да налееш и от новата течност за да промие малко.След като започне да излиза чиста течност,връщаш маркуча обратно и пълниш казанчето докъдето трябва.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Аз наскоро сменях. Махнах входящия и бях вдигнал предните две гуми. Не палих докато нямаше масло и затова после след затваряне и напълване на системата отново стана черно.
Някой хубав пролетен ден, пак ще сменям обаче този път ще запаля за малко! Успех!
||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Re: смяна хидравлично масло?
Колега ти можеш да си пишеш и казваш каквото си искаш!Но не ми коментирай постовете особено като не знаеш как след развиване на тръбичка от рейката резбата изтърва и имаше големи главоболия докато я оправим без да сменяме рейка!А някой да е писал за въртене на сухо?Ако прочетеш по внимателно ще видиш че съм писал за доливане на нова течност и така докато изхвърли старата,защото само с източване не става както е писал и колегата по-горе.Писна ми от такива разбирачи навсякъде.Като ще даваш мнение давай,не коментирай другите като не си запознат.Ние тука в Русе една камара хора го сменяме по тоя начин,защото е правилния!Tornado написа:Колко пъти вече писахме за това въртене на запален двигател ,че не е изобщо полезно за помпата започва така да плаче ,че чак къса сърцето.Най лесния метод е наистина с откачане на една от тръбите от рейката и източване.Друг вариант си остава изсмукването от казанчето само леко припалване без въртене на волана и пак изсмукване.Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Re: смяна хидравлично масло?
И за мен на Иванко е по правилния метод за смяна на масло!!! ( и аз моито тъи съм го сменил! ) един познат работи в сервиз и го попитах те как процедират и тои каза че издърпват с шприца кот може БЕЗ да палят и готово наливат новото и аиде. Е познаите колко е сменето маслото? По начина на Иванко набутвацията е само един литър масло в повече но за сметка на това ефекта е 100%!!! Аз поне досега не съм чул никои които да си е отварял реиката отдолу и да е нямал проблем! Я ша са скърши резбата или пък после ще си сълзи и се трябва да доливаш!!! Е заради туи на 2 коли вече сменям масло и по тоя си начин набутвам се със 7...8 лв повечко но аз си знам за какво! Моито от както съм го сменил стана на половин годино и на 7...8000км е още си е рубинено чиервеноivanko_rs написа:Колега ти можеш да си пишеш и казваш каквото си искаш!Но не ми коментирай постовете особено като не знаеш как след развиване на тръбичка от рейката резбата изтърва и имаше големи главоболия докато я оправим без да сменяме рейка!А някой да е писал за въртене на сухо?Ако прочетеш по внимателно ще видиш че съм писал за доливане на нова течност и така докато изхвърли старата,защото само с източване не става както е писал и колегата по-горе.Писна ми от такива разбирачи навсякъде.Като ще даваш мнение давай,не коментирай другите като не си запознат.Ние тука в Русе една камара хора го сменяме по тоя начин,защото е правилния!Tornado написа:Колко пъти вече писахме за това въртене на запален двигател ,че не е изобщо полезно за помпата започва така да плаче ,че чак къса сърцето.Най лесния метод е наистина с откачане на една от тръбите от рейката и източване.Друг вариант си остава изсмукването от казанчето само леко припалване без въртене на волана и пак изсмукване.
Коментар
-
кво се карате сеа, аз моето го смени с издърпване със спринцовка, после пълен ляв и пълен десен, не излезе всичкото, но и целта ми не е била такава. по принцип навсякъде дават да не се сменя тва масло, така че мисля че дори и да остане малко не е фатално, при мен без проливки без откачане на маркучи маслото сега пак си е червено, въпреки че се е смесило със старото черно. честно да си кажа ефект не усетих и преди си беше добре и сега пак си е добре. маслото както е писано 100 пъти е декстрон 2 спецификация, аз сложих АТФ пак със сишия декстрон 2Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Аз не се карам с никои просто казвам как съм постъпил и какви са ми били доводите!!! Хората казват не питаи старило а питаи патило!А относно твоето мнение колега не съм съгласен че не се сменя хидравличното масло!!! 100000км или 5 години!!!pakumba написа:кво се карате сеа, аз моето го смени с издърпване със спринцовка, после пълен ляв и пълен десен, не излезе всичкото, но и целта ми не е била такава. по принцип навсякъде дават да не се сменя тва масло, така че мисля че дори и да остане малко не е фатално, при мен без проливки без откачане на маркучи маслото сега пак си е червено, въпреки че се е смесило със старото черно. честно да си кажа ефект не усетих и преди си беше добре и сега пак си е добре. маслото както е писано 100 пъти е декстрон 2 спецификация, аз сложих АТФ пак със сишия декстрон 2
Коментар
-
Моето го сменихме с въртене на запален двигател и на няколко пъти доливахме, вдигахме колата на подемника и въртяхме с откачен маркуч. С 1л литър 2-3 пъти промихме хубаво и после наляхме. Помпата не е електрическа, а се задвижва от ремъка, така че какво ще и стане без течност? Гумите са във въздуха и няма никакво натоварване. Макар, че хубаво промихме няколко пъти, новата течност пак си стана тъмна за 1-2 месеца.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
За хидравликата се слага трансмисионно масло за автоматични скоростни кутии.А смяната си е наистина бъзикня. На мен в няколко сервиза в Пазарджик ми отказаха да го сменят, не знаели как се източва старото. Намерих кой да ми го смени, но ме предупреди, че старото не може да се източи цялото и ще трябва да жертвам един литър, да покарам и после пак да го сменим. И след смяната колата ми се оля отдолу със старото масло, не е много, но ме дразни. Майстора каза, че нямало друг начин.Interceptor написа:А аз искам да попитам някаква специална ли е течноста или отивам в магазина и казвам да ми дадат хидр. течност за волана?Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Колега не си прав.Dextron е точно хидравлично масло,а в автоматичните скоростни кутии,както и в почти всички ръчни на БМВ и Мерцедес се налива точно хидравлично маслоsnake написа:За хидравликата се слага трансмисионно масло за автоматични скоростни кутии.
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
Реклама
Collapse






Коментар