Вече от един месец имам Браво, ама направо ме побърква тая предница лопа и дрънчи цялата. Десния амортисьор е изпуснал и мисля, че от там се чува едно туп-туп, ама не мисля че е нормално, като минавам през по-големи неравности и като каже туп-туп и волана да вибрира. И като натискам спирачката по-рязко и чувствам, че педала ще се откачи от чукане. Това нормално ли е. Някой, ако има мнение по проблемите да пише.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пишман станах вече, честно.
Collapse
X
-
Със сигурност не е нормално!Започни от най-лесното - огледай джантите отвън и отвътре за вдлъбнатини и деформации. При мен едната джанта като сменях предни гуми се оказа изкривена на едно място от вътрешната страна. Въпреки това съм нямал тропане или каквото и да било.Виж си и спирачните дискове.Моите познания и опит стигат до тук...FIAT Bravo 1,9 JTD GT
-
Re: Пишмян станах вече чесно
ако освен това колата ти спира на тласъци, е добре да провериш спирачните дискове дали не са криви!иначе окачването на бравото е лесно и евтино за подръжка, но е добре, колата да се погледне на място, така малко си гадаеме...п.п. а вместо да те побърква предницата, не е ли по-лесно да я оправиш, още повече че вече имаш един ясен проблем - амортесьора. можеш като начало да си смениш амортесьорите и така стъпка по стъпка да си стегнеш колата.mitkosoft написа:... като натискам спирачката по рязко и чувствам 4е педала ще се откачи от чукане.Тва нормално ли е.Някои ако има мнение по проблемите да пише."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Ами той може пък да не иска да я ремонтира... Все пак си я е купил "нова" от преди месец. Ех... що за наивна нация сме значи - да си купим кола втора употреба и да искаме да е като нова. То не, че новите са китка....А и да беше описал каква е колата, година, това онова. Все пак ако е Браво с АБС - нормално е педала да му строши ходилото - да му напомни, че трябва да слезе от спирачката...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
За мене няма смисъл да го праиш тва със автокаското. Ще те забавят много има да чакаш, да чакаш, а ремонта/смяната на амортесьор нее толкова скъпа. Аз ако бях намирам си един доверен качествен автомонтьор и си приготвям 400-500 лв. Да ти оправи кво що има, да даде мнение има ли смисъл - няма ли та да ти е мирна главица!!!!Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98
Коментар
-
Може да ти тропа предницата от разбита биаледка (или биалетка - не знам как се пише, ако някой наистина я е виждал в някой технически речник, ще съм му благодарен да сподели правописа й).А за тропането в педала на спирачката - предполагам, че не всеки път натискаш спирачката докрай, че да задействаш ABS-a
Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
-
Колега при при сработване на АБС не се получава ефект на ритане а и не вярвам да му се е налагало да спира екстремно всеки път че да му сработва.Според това което описва колегата като ефект има крив диск.И все пак може да бъде наистина от други неща но поне той най лесно се проверява.IvoMarea написа:Може да ти тропа предницата от разбита биаледка (или биалетка - не знам как се пише, ако някой наистина я е виждал в някой технически речник, ще съм му благодарен да сподели правописа й).А за тропането в педала на спирачката - предполагам, че не всеки път натискаш спирачката докрай, че да задействаш ABS-a
Коментар
-
Биалетка -от-БиалетаIvoMarea написа:Може да ти тропа предницата от разбита биаледка (или биалетка - не знам как се пише, ако някой наистина я е виждал в някой технически речник, ще съм му благодарен да сподели правописа й).А за тропането в педала на спирачката - предполагам, че не всеки път натискаш спирачката докрай, че да задействаш ABS-a
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Тенкю, ТорнадоTornado написа:Биалетка -от-БиалетаIvoMarea написа:Може да ти тропа предницата от разбита биаледка (или биалетка - не знам как се пише, ако някой наистина я е виждал в някой технически речник, ще съм му благодарен да сподели правописа й).А за тропането в педала на спирачката - предполагам, че не всеки път натискаш спирачката докрай, че да задействаш ABS-a

Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
-
И като има колата каско какво?Те застрахователите пасат трева и ти ще ги надхитриш
Само че като се съберат много тарикати на едно място винаги има някой прецакан
Явно идея си нямаш какво те очаква. Даже и номера ти да мине има два варианта.1.Ще ти предложат колата да се оправи в сервиз с който имат договор.Там способни майстори ще се чудят как ако застрахователя е определил 500лв. щети примерно да похарчат не повече от 300 за ремонта колкото да си изкараш колата от сервиза.2.Ако искаш пари в брой такова смешно обещетение ще ти определят че ще се чудиш как това е възможно.3.И в двата случая си пре.......бан. Така че приготви парички и си направи предницата като за теб ,че иначе ще я правиш след една година пак.Евтиното винаги излиза по-скъпо накрая.Все пак последната дума си е твоя.Съжалявам за офтопика но просто не се сдържах.
Коментар
-
как тропа билатека някой може ли да каже, ещо като дрънчане от спирачните апарати или накладките може ли да се определи така, или си тропа като шарнир примерно? на паваж особенно ми тропа, а всичко ми е здраво с щангата не усещам никви луфтове, накладките не са щото като натисна спирачка не изчезва дрънчането, тасовете махах и от тях не е, шарнирите нямат луф както и външните кормини накрайници, луфт във волана нямам и май останаха само биалети? някой нещо?IvoMarea написа:Може да ти тропа предницата от разбита биаледка (или биалетка - не знам как се пише, ако някой наистина я е виждал в някой технически речник, ще съм му благодарен да сподели правописа й).А за тропането в педала на спирачката - предполагам, че не всеки път натискаш спирачката докрай, че да задействаш ABS-a
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар