Здравейте имам 1 питане отностно сервиз за смяна на ремък и ролка на Улиз 2.0 S 121кс.- къде можете да ме насочите и какви цени - за ремък и ролка и каква цена за смяната им взимат. Благодаря предварително за инфото. Също ме интересува как се сваля таблото - как се откачва жилото на километража.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане за Улиз 2.0S
Collapse
X
-
За смяна на ремъка само да ти кажа че двигателя е на Пежо!!!! Относно таблото-миналата седмица вадих таблото с уредите че бяха поизгорели няколко лампички за подсветката при вкл фарове.Начи аз не вярвах чак че ще бъде толкова лесно! пред таблото с уредите има една декоративна пластмаса която се държи на 5 винта( Еврейска звезда-мисля че накраиника беше Т20 ) двата винта са над таблото а другите три са в дясната част където са духалките за вентилацията точно над CDто. След развиването им се маха цялата тази пластмата и отдолу се открива спокоино широко место за работа! самото табло с уредите се тържи с 3 винта. два отгоре и един отдолу централно! след тяхното развиване спокоино внимателно само издърпах самото табло и то си излезе без никакъв проблем!!! аз се очудих как жилото за километража не е застопорено със скоба за самото табло хммм после като разгедах внимателно и забелязах че жилото е застопорено за самото шаси!!! там се получава една сглоба мъжко-женско! като мъжката част е на таблото а женската се пада захваната на шасито! след като си смених лампите веднага го сглобих внимателно като с неверие щом монтирах таблото без да слагам декоративната пластмаса направих едно кръгче да видя бачкали километража хехЕми това е от мен дано съм помогнал!!!Забравих да кажа че говоря за Фиат Юлис 1.9ТД накрая на 95г.Направими впечатление че имаше доста на брой и то големи куплунзи навключени в таблото( 5 броя май бяха ) а дали е електронно самото управление на килотетража не мога да кажа.
-
Ланча Зета
Доколкото знам този мотор не е френски, а е на Фиат.Декоративната пластмаса пред таблото - ако не са ти манипулирали километража - има още един винт - който се развива отдолу - трябва да свалиш предната кора и с напипване да го намериш.Това е за Ланча Зета, но те са напълно еднакви.
Коментар
-
Re: Ланча Зета
Колега в много голяма грешка си!!!! И аз отначалото разсъждавах като теб но се оказа че греша!!!! Само да попитам като мислиш че мотора е Фиатски на кои друг Фиат монтират същият?Uho написа:Доколкото знам този мотор не е френски, а е на Фиат.Декоративната пластмаса пред таблото - ако не са ти манипулирали километража - има още един винт - който се развива отдолу - трябва да свалиш предната кора и с напипване да го намериш.Това е за Ланча Зета, но те са напълно еднакви.
А колкото до Ланчата тя си е наи различна от другите( Пижо 806,Ситроен Евазион, Фиат Юлис ) и съответно наи голяма гъзария спрямо другите! Бледнеят доста пред нея! Съжелявам че докато търсихме не можахме да открием читава Ланчия!
Коментар
-
Re: Ланча Зета
2000 cc/16v е италиянски, турбинираната и 8 клапановата версии наистина са френски мотори.А, че се различават - това е така, но само както оборудване - а иначе като купе, части и т.н. са напълно еднакви(с малки разлики - преден и заден капак, стопове и др.)idm написа:Колега в много голяма грешка си!!!! И аз отначалото разсъждавах като теб но се оказа че греша!!!! Само да попитам като мислиш че мотора е Фиатски на кои друг Фиат монтират същият?
А колкото до Ланчата тя си е наи различна от другите( Пижо 806,Ситроен Евазион, Фиат Юлис ) и съответно наи голяма гъзария спрямо другите! Бледнеят доста пред нея! Съжелявам че докато търсихме не можахме да открием читава Ланчия! 
Коментар
-
Re: Ланча Зета
Колега пак си в грешка!!!!!Uho написа:2000 cc/16v е италиянски, турбинираната и 8 клапановата версии наистина са френски мотори.А, че се различават - това е така, но само както оборудване - а иначе като купе, части и т.н. са напълно еднакви(с малки разлики - преден и заден капак, стопове и др.)idm написа:Колега в много голяма грешка си!!!! И аз отначалото разсъждавах като теб но се оказа че греша!!!! Само да попитам като мислиш че мотора е Фиатски на кои друг Фиат монтират същият?
А колкото до Ланчата тя си е наи различна от другите( Пижо 806,Ситроен Евазион, Фиат Юлис ) и съответно наи голяма гъзария спрямо другите! Бледнеят доста пред нея! Съжелявам че докато търсихме не можахме да открием читава Ланчия! 
Значи не че се хвеля ма попрочетох доста за Юлиса!!! има само един Двигател които е 2.0 16кл и ти гарантирам че тои не е Фиатски!!! Я виж тук монтират го от 99г до 2002г http://www.autoweek.nl/carbasedata.p...cache=noТук не пише нищо относно кода на ДВГто ма забележи само конските сили и размерите и хода на Буталото!!! Е няма такъв мотор на Фиат!!! Само за сведение я погледни даните на туи Пижо http://www.autoweek.nl/carbasedata.p...366&cache=noИ наи накрая параметрите на ДВГто за което питаше колегата отначало
http://www.autoweek.nl/carbasedata.p...9&cache=noТа това си е наи обикновен 8клапанов 2литров мотор но Пежо!А между другото колкото и да е страно макар че са разработвани съвместно Евровановете има разлики и по окачването!!!
Коментар
-
Само предполагам какво целиш само ша ти ката че по VIN нищо не излиза в саитовете където обичаино има инфо за италиянските коли!Uho написа:Да-а, така или иначе наспамихме темата на колега, но с риск да стана нахален ще го помоля да си напише номера на двигателя в опит да решим спора
А и по номера на ДВГто още може да се съди за произхода му! Тези на Пежо са с повечко букви!
Коментар
-
Е колега втория пост в темата ( първи мои! ) не го ли прочете???? Колко по подробно да обясня? Туи че твоито е банзин едва ли има разлики за таблото!!! Пък кат искаш пусни някоя снимка да го видим аджеба! Тези 1..2 двигателя дет говориш за тях са на Ситроен!!! 1,8 биндзин!dagema написа:Здравейте не се карайте наистина двигателя е Френски и е взаимстван от Пежо 605. Доколкото се поинтересувах всички двигатели на тези еврованове се правели от ПЕЖО с малко изключения за 1-2 двигателя. Но попитах за КИЛОМЕТРАЖА двигателя е обслужен вече, с френски части.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар