Издъни ми се меката връзка и сега съм като рали състезател, та да попитам някой сменял ли е такова чудо и как става. Като го гледам няма скоби и явно се набива. Като съм почнал май да сменя и другите за там мисля че ще се справя, но знае ли някой дали има гарнитурки м/у катализатора и другите части, а бе с една дума процедурата и цената за смяна какви са?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за ауспух
Collapse
X
-
Цените са от 15 до 60 лева взависимост от качеството
При теб не знам как е, но на Делтата ми освен със заваряване по друг начин не виждам да може да се монтира.Ако при теб се набива меката връзка още по-добре за теб
== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
-
Още не знам как е и затова питам иначе от работа не се плаша но не си заслужава да разглабям и после да се чудя как да стигна до сервиз при необходимост.Слав написа:Цените са от 15 до 60 лева взависимост от качеството
При теб не знам как е, но на Делтата ми освен със заваряване по друг начин не виждам да може да се монтира.Ако при теб се набива меката връзка още по-добре за теб
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Моятя мека връзка още като купих колата, я закачих някъде и се скъса...звука наистина е спортен даже ме бъзикаха кво съм и сложил
Цената е различна, както казва колегата по-горе.За колата от подписа дадох 38 лв!Старата беше заварена новата пак я направиха така!
now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Значи намерих комплект гърнета за 73 лв-полски алуминизирани /по приятелски на цени на едро/ и 20 лв меката връзка. Иначе меката връзка върви заедно с двуцевката-116 лв /пак с намалението/, за катализатора незнам какво да го правя, дали да го оставям или да го махам, него как да го позная дали е запушен, никога не съм свалял такова добиче.До тук има 3 варианта:1. Режем двуцевката и тръбата след меката връзка и вземам такава по останалия размер и я заварям, катализатора си остава.2. Цепя втулките на меката връзка и след това изчиствам мястото с ъглошлайфа и се заварява същия размер мека връзка, катализатора си остава.3. Някой от горните вариянти и махам катализатора.Tornado написа:Заварява се.Прегледай и катализатора за всеки случай ако имаш да не се е издънила заради запушен такъв.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
В крайна сметка се оказа, че ще трябва да отрежа гъвкавата връзка и да заваря нова, иначе тя върви с двуцевката-156 лв., та относно тези връзки някакви съвети кои да вземам и кои не, от фирма Косер дали са кадърни те са много оплеткови а не навити, кажете си мнението.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Алпака или хромникел и от къде, каква е разликата в тези гъвкави връзки за 80 и 20 лв.Rokambol написа:Аз си взех задно от алпака-100лв, мека връзка от 80лв, а триъгълното гърне го изкърпих.P.S. Всичко това преди повече от година. Досега всичко е ток.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Гърнето от алпака, от местен магазин, с "ремус" ефект, меката връзка пак от местен майстор, който се занимава само с гърнета. Мисля, че е от алпака, щото въпросния майстор оквича всичко, що не съм купил от него, че сега щял да похаби не знам колко си, и не знам си какви неща, докато го снади. Накрая млъкна като го "подсетих", че не е необходимо да се снажда (заварява), а просто да се пристегне със скоба. стана много добре, а за меката връзка ми даде 1г. гаранция.P.S. Сетих се, че имам снимка на гърнето:
Коментар
-
Благодаря Rokambol за инфото, но си много далеч от мен и немога да се възползвам от твоя майстор. Иначе това гърне е добро, мислех си дали не може да се използва връзка като на опел, те са 2 тръби със сферични краища вътрешна и външна сфера и м/у тях гарнитура и фланци с 2 болта натегнати с пружина, ако сложа такова дали ефекта ще е същия.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар