Здравейте, от няколко дни нивото в казанчето е повече от необходимото, един път загря преди червеното но включи перката. Снощи след дълго каране спряхза около 10 минути-тръгвам температурата на 90 градуса,перката не включва.Карам а стрелката минава над 90гр., на едно деление преди червеното.Спрях и тогава врящия антифриз изтече, през тапата на казанчето. След около 10 минути вдигнах капака-маркучите към радиатора средно топли а радиатора студен.Може ли да напълна системата с вода и да я запаля?Дайте съвет откъде да почна да търся проблема
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Принудително изхвърлен антифриз
Collapse
X
-
Щом радиатора му е студен, значи е въртял само малкия кръг и следователно е изгърмял термостата. Смени го и забравяш за проблемите... А перката не се е включила защото нейния датчик е на големия кръг
Имах го тоя проблем миналата година, много е неприятно, ама усетих колата мигновено. Хубаво е човек да си следи температурата и показателите

Коментар
-
съгласен съм с иванко че е най-добре да купиш термостата от аутоиталия. и както казах по нагоре сменяй термостата и карай проблема ти е в него на 100% но не се знае дали не си счупил нещо от прегряването. пиши след като смениш термостата. успех.ivanko_rs написа:Незнам какви са цените ,но на фона какво се продава за "5лв" най-добре си го поръчай от Аутоиталия.Наистина може да не е термостат,а може и датчика да ти лъже.eman написа:Четох много за марката термостат но все пак-съвет каква марка?FIAT Marea 1.9TD/100
Коментар
-
Колеги да споделя-днес отидох на майстор-рано сутринта-студено-колата почти не е загряла.Установихме че изпарителя на газовата е студен-поработи на газ и започна да заглъхва и угасна-пипаме-студен.Игнорирахме го-маркучите за водата да не минават през него(междудругото се появи нов проблем-почна да не може да пали на бензин-давам контакт-завърта стартера но колата няма никой-глъхне).но все пак запали-работи-даваме газ казанчето се пълни с вода та чак почва да излиза през капачката.Майстора казва 2 възможности-водна помпа или гарнитура глава-след разглабяне се оказа че е здрава водната помпа-гарнитурата остана за утре.Термостата отвори по някое време.Възможно ли е ако е гарнитурата на глава та чак да не минава вода и през изпарителя?Марея 1,8 16V
Коментар
-
значи изпарителя няма нищо общо с термостат и гарнитурата на главата вероятната причина да не загрява че охладителната с-ма не е била обезвъздушена добре след като е изхвърлила водата. щом си се навил да сваляш главата-добре няма лошо от една нова г-ра и от един челен шлаиф на главата но нека да ти я проверят за пукнатини ако незнаеш каде да я занесеш аз ще ти кажа. но пак ти казвам смени си термостата!!!FIAT Marea 1.9TD/100
Коментар
-
Притеснителен е ако вдига нивото и има мехурчета(доста).Тогава може да си сигурен че е гарнитура на глава.Проверете компресията,трябва да има разлика.eman написа:Сигурно си прав-но колата е на майстор и каквото каже той.....дето се вика това е.Но проблема да качва течност в казанчето е притеснителен.Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Какво значи да качва течност в казанчето? Като се загрява антифриза доста се разширява, да не се бъркаш от това. Един път казваш, че колата е загряла много, друг път че не загрява.. за всяко от тези неща по отделно има различни причини, общото и за двете е термостата.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар