Е ако имаш пари хгт-то иначе гт....секи според кесията си...А жтд-то може си му сложиш ремус-че пък и е турбинка свистенето те радва там
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво HGT или GT
Collapse
X
-
Точно щото знам как се кара ХГТ за това май повече се насочвам към ГТ. А за това в какъв външен вид е мн не ме интересува, щото и без това ще го тунинговам и оптично и двигателя също. 1.8 мисля че ще мога да го издокарам към 130 коня някъде , което си ме устройва.krum_ktk написа:ХГТ - и аз имам и ти препоръчвам - ГТ е по скоро компромис - също върви доста - НО - петака сие петак, ХГТ е с различно окачване и седи по добре на пътя и върви като самолет.минуси на ХГТ - 1. по скъпа подръжка и по двигател и по окачване. 2. трудно се намира читав - бабите не ходят с ХГТ за пенисята :D кой каквото и да ви говори от автокъщите [/b]Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.
Коментар
-
Гаранция франция!От къде може да си сигурен, че едно HGT ще е по-юркано от GT? Ти самият търсиш мощност, искаш да и сложиш спортно филтърче и гърненца, обаче това е компромис. Едно GT ако искаш да му се изкефиш не мисли, че ще ти гори 3-4 литра по-малко от HGT-то, разликата няма да е голяма и накрая кво нито върви как трябва нито има уникалния звук. Все пак не забравяй че на HGT доста работи са по-рзлични от всички други бравота. Не ти возия, не ти оборудване, не ти окачване а и таблото е меко а не от евтина пластмаса......Решението си е твое, но аз лично не бих го заменил за друга кола в този клас. Аз лично с моето лятото го засякох при спокойно каране (110-120км) ми даде 7л. без климатаwestdogg написа:Точно щото знам как се кара ХГТ за това май повече се насочвам към ГТ. А за това в какъв външен вид е мн не ме интересува, щото и без това ще го тунинговам и оптично и двигателя също. 1.8 мисля че ще мога да го издокарам към 130 коня някъде , което си ме устройва.krum_ktk написа:ХГТ - и аз имам и ти препоръчвам - ГТ е по скоро компромис - също върви доста - НО - петака сие петак, ХГТ е с различно окачване и седи по добре на пътя и върви като самолет.минуси на ХГТ - 1. по скъпа подръжка и по двигател и по окачване. 2. трудно се намира читав - бабите не ходят с ХГТ за пенисята :D кой каквото и да ви говори от автокъщите [/b]
Големия мотор можеш да го накараш да харчи много и малко в зависимост от настроението
Успех с избора
Bravo HGT 2001
Коментар
-
Ако искаш сипваш 20лв V-Power на ХГТ-то, качвам те и ако мине 90 км без да светне лампата много ше черпишchris написа:Аре стига лъгахте момчето с тоя разход дето цитирате - ХГТ на градско 10,5 и 1.8 - 9 литра.Сори ама тва са глупости, които дори и в най-смелите мечти на конструкторите на тия двигатели не ги е имало.Друг момент е ако наричате "градско" от Орлов Мост до летището например...
Bravo HGT
Коментар
-
Не ми се спори. Сипи си сам за 20 лв. и ела в центъра в пиковите часове да видиш на какво казват хората градско.А относно засичане на гориво също не ме поучавай щото карам само на пълен резервоар, така, че ми се струва, че с по-голяма точност бих могъл да си засека разхода от колкото с тия примитивни методи.И последно... това със сипването за 20 лв. е глупаво и не е точно щото само сипваш и караш - няма спри, тръгни, паркирай, премести се, запали, угаси, пак запали, вкарай, изкарай, загаси, запали и т.н и т.н. Засичал съм си разход и по тоя метод и мога да те уверя, че разликата и в литри по-малка.smokie написа:Ако искаш сипваш 20лв V-Power на ХГТ-то, качвам те и ако мине 90 км без да светне лампата много ше черпишchris написа:Аре стига лъгахте момчето с тоя разход дето цитирате - ХГТ на градско 10,5 и 1.8 - 9 литра.Сори ама тва са глупости, които дори и в най-смелите мечти на конструкторите на тия двигатели не ги е имало.Друг момент е ако наричате "градско" от Орлов Мост до летището например...
Bravo 1.6 16v
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар