Катастрофирах, и освен ламарините се е изкривил и единия рог (отлепил се е от макферсона). Къде мога да отида да ми изправят геометрията на предницата с машина и на прилична цена?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изправяне геометрията на предницата
Collapse
X
-
Имам един познат който работи близо до пресечката на А.С.Пушкин с околовръстното шосе, имат машината за разпъване, но за всеки модел автомобил накрайниците за разпъване са различни и ги взимат под наем от официалния представител за автомобила. Само че цифрата беше сериозна.Ако все пак те интересува - намират се като се тръгне от светофара на пресечката Пушкин с околовръстното, по околовръстното в посока студентски град, втората пресечка в ляво, на 10 метра от околовръстното. Като погледнах в bgmaps.com улицата май се казва "Витошко лале".Там търсиш Веско Христов, но и всеки друг от сервиза би ти дал информация.минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.
-
еми мерси, но аз вече го дадох...около 250лв. ще ми вземат за труд с всичко. От цената съм доволен, но ще видим за качеството, щото някакви тъпаци в един "гараж Шипка" ми изкаха 560лв. за труд и 240лв. за боя (800лв. всичко без частите!) и аз щях да полудея- кола за 2000лв. и ремонт за 1200...
Коментар
-
Интересно каква е колата и какви части сменяш, 250 лв. звучи супер тънко. Аз чукнах едно Punto - пукната предна броня, леко изкривен капак, пукнат разширителен съд на радиатора и малко хлътнала горна греда.Смених: предна броня, нова, от Александърауто - 50 лврадиатор, нов, от Александърауто - 170 лвкапак, втора ръка, от Италянеца - 70 лвтруд + боя + антифриз - 130общо - 420 кинтаОбщо взето добре се получи. Боята (светло сив металик с много ситна перла) я уцелиха. Майстора се намира в жк. Х. Димитър, от сервиза на Мерцедес по ул. Първа българска армия и след прелеза веднага в ляво.Не съм съвсем доволен от бронята. При Италянеца имаше читави брони, не бяха лепени за по 30 лв., но все пак втора ръка и аз си казах, че при разлика от 20 лв. е по-добре да си взема нова. Но новата излезе някаква тайванска и въпреки, че пластмасата е качествена самата отливка не е много точна и стърчат двете ръбчете, накрая от към предните калници.След като приключи ремонта би било добре да кажеш къде си я правил, какво са сменили и дали си довелен.PS: това май за раздела <сервизи и магазини>?2.4 JTD
Коментар
-
Преди време правих същото на Сеат Ибиза - по стария модел - до 93 ... Стана - много добър майстор - в русе - смъкване на двигател 80 лв. + изправяна ена греометрия 90 лв. - без да е правен ремонт по калници и други такива - просто предния собственик я е ударил и некачественои я е ремонтирал - и при мен започна да вади полуоска .... Но най- важното - майстора каза: кавай я година и гледай след това вече да не е твоя .... та и моя ствет - отправяй и продавай .........luato написа:но стана без да изкам...
Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369
Коментар
-
Ами ... кофти ... но дано поне майсточа е читав .... и късмет с ремонта !!!!luato написа:Ще си я карам и така...около 700лв. ще ми излезе ама това е!А не ... искам да кажа че приятелката ми кара по-добре и от някои мъже .... е изключение е от общото правило ... но нали правилата са за това да си имат изключения ...luato написа:НЕ СИ ДАВАЙТЕ КОЛИТЕ НА ГАДЖЕТА!!!
Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар