здравейте на вси4ки! нов съм в този форум .. ре6ил съм да купувам Фиат брава , оба4е ми казаха 4е имали проблем с разпределителният вал ! бярно ли е това или няма такова не6от ? ако може някои да напи6е 6то за автомобили са 4е до са фиат не съм имал. Благодаря ви !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Немога да реша !!!
Collapse
X
-
Re: немога да реша !!!
Здрасти градски! Проблем се появява с разпределителния вал САМО на двигателя 1.4. (Проблема е дискутиран многократно във форума и някои колеги са на мнение, че това се поражда от нередовна смяна на маслото) Така, че ако намериш читава брава - купувай - не се замисляй! От бензиновите двигатели има още 1.2, 1.6 и 1.8 и от дизелите 1.9 чист дизел и с турбо.Честно казано скоро обикалях по автокъщите и читава Брава не видях за съжаление, но много се нагледах на едно синьо Пунто мк1, 97г. 1.2 спортинг 85 к.с. - беше изключително читаво...kraskatamoto написа:Здравейте на всички! нов съм в този форум .. решил съм да купувам Фиат брава , обаче ми казаха, че имали проблем с разпределителният вал! вярно ли е това или няма такова нещо? ако може някой да напише що за автомобили са, че досега ФИАТ не съм имал. Благодаря ви!VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
-
А! Забравих... Като харесаш някоя - запиши и VIN номера (номера на рамата започва с ZFA)и го пусни тук: http://vin.alfaromeo-bg.com/ - за да се види не те ли лъжат продавачите, щото за това Пунто горе се опитаха да го минат за по-ново, ама тръгнали на краставичар зелени караставици да продават...VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Re: немога да реша !!!
Малиии като за първи път се отърва ама следващия лошо не пиши така с 4 и 6.Послушай ме зарежи шльокавицата.Определено перфектен автомобил няма да намериш и не се заглеждай много по лъщарките по добре някоя невзрачна количка с някоя забележчица.kraskatamoto написа:здравейте на вси4ки! нов съм в този форум .. ре6ил съм да купувам Фиат брава , оба4е ми казаха 4е имали проблем с разпределителният вал ! бярно ли е това или няма такова не6от ? ако може някои да напи6е 6то за автомобили са 4е до са фиат не съм имал. Благодаря ви !Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Точно това е намира се при Браво,Брава и Мареа на десния лонжерон ако мога така да го нарека там където е шапката на предния десен амортисьор.kraskatamoto написа:значи този vin номер е номер на рамата така ли и да гледам него ????Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Защо ще търсиш точно тази?Ако трябва да класирам бензиновите мотори на Браво,Брава и Мареа по надеждност то класацията ще бъде такава:1. 1,62. 1,23. 1,44. 1,85. 2,0Класацията важи за автомобил втора употреба от мои наблюдения не искам да убеждавам никой в нищо.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
интересна класация ? и как е направена ? 500 000 километра ,експлоатация ? статистика ? питам от любопитсво самоTornado написа:Защо ще търсиш точно тази?Ако трябва да класирам бензиновите мотори на Браво,Брава и Мареа по надеждност то класацията ще бъде такава:1. 1,62. 1,23. 1,44. 1,85. 2,0Класацията важи за автомобил втора употреба от мои наблюдения не искам да убеждавам никой в нищо.
фиатче Браво 2.0
Коментар
-
Като почетеш малко повечко във форума може и да разбереш.И както казах не обвързвам никой това си е мое мнение.О ти си с 2,0 и затова те чопли защо е така.Сега ти споделям за него.1.Лаком двигател.2.Скъпа поддръжка.3.Трудоемък ремонт на възлите по двигателя и неговото обслужване.4.Тези 150 к.с окуцяват рано рано.С две думи не е от най сполучливите двигатели на Фиатtomazo написа:интересна класация ? и как е направена ? 500 000 километра ,експлоатация ? статистика ? питам от любопитсво самоTornado написа:Защо ще търсиш точно тази?Ако трябва да класирам бензиновите мотори на Браво,Брава и Мареа по надеждност то класацията ще бъде такава:1. 1,62. 1,23. 1,44. 1,85. 2,0Класацията важи за автомобил втора употреба от мои наблюдения не искам да убеждавам никой в нищо.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
0Това ли са четирите критерия за надежност...Tornado написа:Като почетеш малко повечко във форума може и да разбереш.И както казах не обвързвам никой това си е мое мнение.О ти си с 2,0 и затова те чопли защо е така.Сега ти споделям за него.1.Лаком двигател.2.Скъпа поддръжка.3.Трудоемък ремонт на възлите по двигателя и неговото обслужване.4.Тези 150 к.с окуцяват рано рано.С две думи не е от най сполучливите двигатели на Фиатtomazo написа:интересна класация ? и как е направена ? 500 000 километра ,експлоатация ? статистика ? питам от любопитсво самоTornado написа:Защо ще търсиш точно тази?Ако трябва да класирам бензиновите мотори на Браво,Брава и Мареа по надеждност то класацията ще бъде такава:1. 1,62. 1,23. 1,44. 1,85. 2,0Класацията важи за автомобил втора употреба от мои наблюдения не искам да убеждавам никой в нищо.
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
абе слушайте торнадо! /аз съм с 1,6/
наистина препоръчвам 1.8, не че 1,6 няма сила, има, но на 140 този двигател е малко над 4000 оборота, което лично мен не ме кефи, като вдигнеш 160 и вече си на 5000, което е мъка за двг. предполагам скоростните на 1.6 и 1,8 са различни и там е друго/ПРЕДПОЛАГАМ/ нека ме поправят колегите за скоростните
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
спокотова е италианска машина, не немска :D и на мен в началото ми направи впечатление това с оборотитеpakumba написа:абе слушайте торнадо! /аз съм с 1,6/
наистина препоръчвам 1.8, не че 1,6 няма сила, има, но на 140 този двигател е малко над 4000 оборота, което лично мен не ме кефи, като вдигнеш 160 и вече си на 5000, което е мъка за двг. предполагам скоростните на 1.6 и 1,8 са различни и там е друго/ПРЕДПОЛАГАМ/ нека ме поправят колегите за скоростните
Коментар
-
Аз като се качих да си пробвам Брава-та и нали съм свикнал да сменям скоростите около 3500 , та си покарах 2-3 минутки така докато джамбазина ми каза че нема смисъл да карам икономично и чак тогава погледнах къде почва червената зона и колата изведнъж почна да върви по-добре
За щастие шумоизолацията на Бравата , макар да не е перфектна , няма нищо общо с тази на служебната Фиеста
След 4000 оборота във Форд-а можеш спокойно да изключиш радиото , и бездруго не го чуваш от шума на двигателя
Brava 1.6 ELX
Коментар
-
не е от националността, кромата на 160 е на 4000 оборота. от големия двигател еsev написа:спокотова е италианска машина, не немска :D и на мен в началото ми направи впечатление това с оборотитеpakumba написа:абе слушайте торнадо! /аз съм с 1,6/
наистина препоръчвам 1.8, не че 1,6 няма сила, има, но на 140 този двигател е малко над 4000 оборота, което лично мен не ме кефи, като вдигнеш 160 и вече си на 5000, което е мъка за двг. предполагам скоростните на 1.6 и 1,8 са различни и там е друго/ПРЕДПОЛАГАМ/ нека ме поправят колегите за скоростните
и честно казано никога не съм обичал да карам на високи обороти и това много ме дразни, кви са тези 4-5 оборота??? темпрата и тя е на 4000 на 135/около/, просто двг трябва да е по-големичък, затова и може да се окаже по-икономичен на извънградско
/това дето вие му викате повече я натискаш да върви и т.н./
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар