JO_666 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мъка ....... мъка !!!!! Свърши, поне за сега !!!!
Collapse
X
-
Не е задължително, като взех моята, отидох при един квартален "майстор"който ми бяха препоръчали. Беше ми зацепил ремъка неправилно, имаше спад на мощността но много слабо, усещаше се де, но спокойно може и да не му обърнеш внимание.По-скоро по оборотите познах, че нещо не е наред, играеха непрекъснато между 800-900. След като отидох при истински майстор, нещата се оправиха. Но това беше при мен,при теб не знам как ще е.Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
-
Не е задължително, дори напротив. Зависи в каква посока са разминати валовете. Може и да стане по мощна при определени обороти.JO_666 написа:Да ама колата има мощност нали при неправилно зацепен ремък мощността пада и то чувствително !!spark написа:Ремъка ти ако са го зацепвали квартални майстори без специалния инструмент за двувалките може да ти прави проблема от тамFiat Marea Weekend 1.8 HLX
Renault Safrane 2.0 16V
Коментар
-
Утре като пчивен ден решихме с един приятел със същтото Bravo, да си поиграем със смяна на частите от неговото на моито ще сменим изцяло елктрониката и ще видим, ако проблема остане вече пак ще минавам на презацепване на ремък
(ако някой ми предложи свестен майстор ще му бъда благодарен)и тогава ако не стане ........... !!!!
А и в понеделник ще пиша какво е станало, надявам се всичко да е ОК
Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter
Коментар
-
И така колеги, след доста направени експерименти със сваляне и слагане на части от напълно изрядно браво, нищто Yellow_Flash_Colorz_PDT_21 !!!! Отидох в сервиза на "Александър ауто", направиха диагностика и установиха, че сондата била"мързелива", същто така ме посаветваха да си проверя изпускателната система !!! И така взех нова сонда (за информация, взех я за 96лв.)и преди да я монтирам реших да си проверя и изпускателната система !!!! Свалям ламаринения капак над изпускателния колектор и какво да видя Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 , на една от трабите пукнатина около 5-6см
. Сега се чудя да купувам ли нов колектор или да го лепя, някакъв савет......... ?????
А така и така щет разглабям половината двг и се чудя дали да не си поиграя още малко да сваля и всмукателния и да ги полирам на песако струйка, някой ако го е правил ще съм му благодарен да сподели дали има смисъл да го правя
Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter
Коментар
-
изпускателния колектор се заварява но много трудно се напасва счупеното коляно да си води към повърхноста за монтаж и да прилепва както преди спукването - доста играчка е - фиксиране, сваляне, наслагване на заварка - проба, още едно сваляне, чук и т.н. бедна ми е фантазията - само знам, че моите гърнета като висяха и преди да ги сменя - смених и целия изпускателен колектор, щото от усукванията и моя беше спукан но майстора за ремонта му - ми искаше колкото струва такъв от автоморга (а те трудно се намират по магазините - да не кавам почти невъзможно, и за това го смених с такъв втора употреба - то и без това е част дето не се износва) (мойта вибрираше само при потегляне от съединител, на място си мърка на свободна, за този проблемм не знам - дали ти е при движение - дали при падане на обороти на празен ход)
Коментар
-
Най накрая си реших проблема, след като смених колектора и ламбда сондата(който смених сам) - вибраците станаха ощте по силни !!! Накрая отидох и презацепиха ремъка и вече всичко е нормално !!!! :D Сега остава само да засеча разхода !!!П.С. : Забравих да кажа че смених и тръбата на която са закачени инжекторите(моля да ме извините за израза но не знам точно как се казва въпросната тръба). А сега да опиша и проблема: Отвъртам маркуча за остатъчното горивото което се връща в резервара, и нищо не тече. Разгледах обстойно маркуча които влиза в регулатора да не е спукан,нищо. Отивам в една автоморга да търся регулатор, като мислех че той е за смяна.Намерих регулатора свалям го и изненада, вътре във въпросната тръба още една тръбичка която беше нотрошена изцяло!!!
Свалих всмукателния колектор и смених цялата тръба, и "чудо" започна да връщта остатъчния бензин в резервара(Някой ако желае мога да опиша подробно ремонта) :D
!!!
Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар