здравейте,от няколко дена ми се струва (не съм сигурен дори), че след спиране с моторна спирачка (на скорост без да подавам газ) като изключа от скорост оборотите много падат. дори веднъж угасна (само веднъж). това е само за секунда. и после се стабилизират на 800. докато спирам са високи - 3000 примерно, защото се спускам.Колата има газова уредба, но сега говоря за бензин, защото на газ ниските обороти ги няма (гасне) и ще трябва да се ходи пак до газаджията.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
нестабилни празни обороти на типо
Collapse
X
-
Re: Това ми звучи...
Незнам, обаче неможе да не му направи впечатление на човек, че повечето проблеми по ел. инсталация на италянките идват от елементи на BOSH...Mitko написа:Ех тия двувалки. Една няма със здраво моторчеu_men написа:...като моторче за оборотите на празен ход
Това е проблема и на тази.
Yellow_Flash_Colorz_PDT_04
Fitat Marea Weekend '99 ELX 1.9 JTD
Коментар
-
Колеги, няма перфектни инжексионни системи, поне на техните компоненти! И понеже, ние най-често коментираме проблемите на тези монтирани на Фиат, оставаме с впечатлението, че са най-неудачни! Тези проблеми: моторче за празен ход, MAF, MAP и други сензори и датчици, ламбда сонда , TPS и всичко механично си има ресурс! А какви автомобили купуваме ние, все на по над 150 000км.Така, че при Фиат, даже доста по-малко са подобни проблеми!!!Ех тия двувалки. Една няма със здраво моторче Това е проблема и на тази.
Коментар
-
mariobg -
Re: Това ми звучи...
а схема за кабелите на двата накрайника може ли да се намери.а самото моторче от опел къде и колко струва?Mitko написа:Моторчето може да се отвори като се извадят 3 нита от корпуса му, но аз не успях да го отворя. За FIAT моторчето съм го търсил и положението хич не е розово. Взех 2-ра употреба от колега от форума. Моторчето което има на пазара е за Опел. Корпуса му е същия и без проблем се навива на Типо, но кабелния накрайник е друг. Мисля, че не е проблем да се монтира и да се сложи друг кабелен накрайник.null написа:А това моторче подлежи ли на някакъв рамонт или се сменя направо и колко струва?u_men написа:...като моторче за оборотите на празен ход
Tipo 1.6 [149C2046]
Коментар
-
Re: нестабилни празни обороти на типо
Имам идея - хайде да потърсим първо някаква по-елементарна причина преди да караме колегата да сменя моторче.Ако някой си спомня, във Фиат пък и в другите автомобили е направена следната хитрост - при високи обороти и изцяло отпуснат педал на газта, притока на бензин се изключва автоматично. Това доколкото знам е направено с цел намаляване на вредните емисии при спускане по наклон и за да е по-ефективна така наречената "газова спирачка". Когато оборотите паднат под някаква граница от рода на 1500 - 2500 оборота, притока на бензин се възобновява.Това което колегата описва много ми прилича точно на това. Само че не успява достатъчно бързо да му възобнови притока на бензин.Вижте какво сме си писали тук: http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...EE%F0%E8%E2%EEnull написа:здравейте,от няколко дена ми се струва (не съм сигурен дори), че след спиране с моторна спирачка (на скорост без да подавам газ) като изключа от скорост оборотите много падат. дори веднъж угасна (само веднъж). това е само за секунда. и после се стабилизират на 800. докато спирам са високи - 3000 примерно, защото се спускам.Колата има газова уредба, но сега говоря за бензин, защото на газ ниските обороти ги няма (гасне) и ще трябва да се ходи пак до газаджията.минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.
Коментар
-
Re: нестабилни празни обороти на типо
Видях се с Митко.Според него моторчето има още хляб да яде.Гъбарка се лабдата. Ама нея ще я сменя след смяната на гумички на клапаните...peter написа:Имам идея - хайде да потърсим първо някаква по-елементарна причина преди да караме колегата да сменя моторче.Ако някой си спомня, във Фиат пък и в другите автомобили е направена следната хитрост - при високи обороти и изцяло отпуснат педал на газта, притока на бензин се изключва автоматично. Това доколкото знам е направено с цел намаляване на вредните емисии при спускане по наклон и за да е по-ефективна така наречената "газова спирачка". Когато оборотите паднат под някаква граница от рода на 1500 - 2500 оборота, притока на бензин се възобновява.Това което колегата описва много ми прилича точно на това. Само че не успява достатъчно бързо да му възобнови притока на бензин.Вижте какво сме си писали тук: http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...EE%F0%E8%E2%EETipo 1.6 [149C2046]
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар