Десния фар на Brava-та свети много ниско. Причината е, че са му счупени "държачите" - едни пластмасови уши с нещо, като метални квадратни шайби. Виждат се веднага като се вдигне капака. Въпроса ми е с какво лепило да се пробвам да ги залепя? В момента са наклепани с топъл силикон, който не върши никаква работа - просто фара си виси. Мога ли да ползвам Poxipol или има и по добро решение?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
С какво да залепя фар на Brava?
Collapse
X
-
Re: С какво да залепя фар на Brava?
Вместо да се ядосваш и да се чудиш как да залепиш ушите на фара по добре го залепи със закупуване на нов фар.bellew написа:Десния фар на Brava-та свети много ниско. Причината е, че са му счупени "държачите" - едни пластмасови уши с нещо, като метални квадратни шайби. Виждат се веднага като се вдигне капака. Въпроса ми е с какво лепило да се пробвам да ги залепя? В момента са наклепани с топъл силикон, който не върши никаква работа - просто фара си виси. Мога ли да ползвам Poxipol или има и по добро решение?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Re: С какво да залепя фар на Brava?
Да бе за некъв си държач цял фар. И моя е счупен по същия начин , лепих го но пак се отлепи и си карам със счупен.Tornado написа:Вместо да се ядосваш и да се чудиш как да залепиш ушите на фара по добре го залепи със закупуване на нов фар.bellew написа:Десния фар на Brava-та свети много ниско. Причината е, че са му счупени "държачите" - едни пластмасови уши с нещо, като метални квадратни шайби. Виждат се веднага като се вдигне капака. Въпроса ми е с какво лепило да се пробвам да ги залепя? В момента са наклепани с топъл силикон, който не върши никаква работа - просто фара си виси. Мога ли да ползвам Poxipol или има и по добро решение?Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.
Коментар
-
Re: С какво да залепя фар на Brava?
Без да сложиш някакви щифтове няма как да стане работата каквото и лепило да използваш.Не знам дали си виждал как лепят пластмасовите брони с една метална мрежичка.Тя първо се нагрява така че като се сложи на мястото да разтопи пластмасата и да се вбие на вътре.Принципа е като на арматурата в бетона меко казано.То с мрежата не на всяко място става но ако има възможност пробвай.Кавато и да е по твърдичка ситна метална мрежа би свършила работа.Само я оворми преди да я нагрееш по мястото където ще легне.След това с поялник заглади нещата.Съвет за лепило не мога да ти дам.Като ми се налага и аз така го правя почти всички пластмаси са си гадна работа за лепене.На времето доцента който ни изнасяше лекциите в института за пластмасите казваше че който направи лепило за полиетилен ще получи нобелова награда по химия.Ама май няма още такова.И понеже да не се хване някой буквално за думата и да ме емне не съм казвал, че корпуса на фара е от полиетилен.bellew написа:Десния фар на Brava-та свети много ниско. Причината е, че са му счупени "държачите" - едни пластмасови уши с нещо, като метални квадратни шайби. Виждат се веднага като се вдигне капака. Въпроса ми е с какво лепило да се пробвам да ги залепя? В момента са наклепани с топъл силикон, който не върши никаква работа - просто фара си виси. Мога ли да ползвам Poxipol или има и по добро решение?
Коментар
-
аз предлагам следното- или 1-2 телчета във формата на полукръг или някаква ламаринка да имитира това ухо. после я увиваш с марличка и облепяш с епоксидна смола- задължително българската, дето е в стъклени шишенца е най-добра. след това малко пилене за красота и пръсване с черно.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
ха и моя беше счупен, залепен е с епоксидна смола излята върху лепенка за ранички, като попие става като планка, но най-добре направи това на колегата с мрежичката тагрятата и после отгоре можеш да направиш и това за всеки случай
Успех
A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
и двата фара ми бяха счупени по този начин, аз ги залепих с епоксидна смола и стана невероятно здраво (фара би се счупил някъде на друго място не не и там), смолата след като стегна стана бяла и я нарисувах с перманентен маркер
, след тази операция на пръв поглед не си личеше че са чупени даже. Фаровете ги свалих и вкъщи им правих нещо като кофраж около мястото и излях смолата вътре, после чаках да стегне и готово. Смолата се казва "Еповит".
FIAT Stilo 1.4 16V
FIAT Bravo 1.6 16V (преди)
Коментар
-
Сега ще се наложи да си търсим кофражисти за някой ремотни на автомобилите.Когато си лепих картера ако бях ползвал услугите на кофражист сигурно сега нямаше да просълзява леко.toni написа:и двата фара ми бяха счупени по този начин, аз ги залепих с епоксидна смола и стана невероятно здраво (фара би се счупил някъде на друго място не не и там), смолата след като стегна стана бяла и я нарисувах с перманентен маркер
, след тази операция на пръв поглед не си личеше че са чупени даже. Фаровете ги свалих и вкъщи им правих нещо като кофраж около мястото и излях смолата вътре, после чаках да стегне и готово. Смолата се казва "Еповит".Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Днес свалих фара. Голяма играчка беше докато махна всичкия топъл силикон, след това почистих от евнтуално запрашаване и залепих с Poxipol. Тъй като не вярвам на лепила, разпробих по една дупчица и сложих метални пластинки, може и да не стана красиво, но поне фара не виси и при всички положения ще е по-здраво. Ще кача снимки, ама ми падна батерията на GSM-а не можах да заснема изработката.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар