Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отново за Angel eyes

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Отново за Angel eyes

    Колеги! Интересува ме дали някой случайно знае къде мога да си намеря светлоотразителна лепенка, която да отразява откъм лепещата част. Аз намерих една, но тя е точно наобратно. Като я залепя отразява откъм др. страна. А на мен ми трябва нещо като нашите стикери за вътрешно лепене. Става въпрос пак за прословутите Angel eyes. Ако някой може да помогне нека пише. Ще съм благодарен на всякакви идеи.Колата е Пунто Мк1, ако това е от значение.
    Бивша кола: Fiat Punto 1.2i '93
    Настояща: VW Polo 1.1i '92

    #2
    Горе-долу разбрах какво търсиш... намира се алуминиево фолио, което от едната страна е с лепило. Като тиксо е и е на дебело руло. И не е никак тънко. Обикновено съм виждал да го ползват за оплътняване на въздухоотводни инсталации и др. Някъде бях гледал в бургас но незнам къде точно. Мисля че е идеално след като се оформи подходящо. Правил съм ейджъл айс, ама без такива работи
    Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


    Когато целта е всичко и пътят е без значение!

    Коментар


      #3
      Понеже ме попитаха ще дам малко инфо. как ги правя аз. Имаше един страхотен американски сайт за тунинговане в който имаше подробна информация как се правят с различни материали и по различни методи но не мога да го намеря, затова ще се опитам горе долу да възпройзведа за какво ставаше въпрос. Цялата процедура е изклчително лесна и приятна.За самото ’око’ използвам силиконови пръчки (снимка1) които се използват за пистолетите със силикон. Има матови и прозрачни и с различна дебелина, но с най тънките и най прозрачни се получава най-добре. В Бургас ги има във всеки магазин за електроника че дори и май в магазинчетата за 1 лев. Трябват ви и два светодиода със съответния цвят със повишена яркост (сини, зелени и червени), резистор , лепилаСиликоновата пръчка се разпробива в двата края. Става трудно защото материала е мек. Аз захващам пръчката на малка стиска и с бормашината на най-ниски обороти. Двата светодиода се пъхат в отворите и се фиксират леко с силикон например. Добре е да се разположат така един спрямо друг, че да са със еднозначните крайща един към друг. Т.е като хванете пръчката по дължина от едната страна и на двата да са плюсове и от другата съответно минуси. Околи кръгъл предмед със същия диаметър може да залепитепръчката така че да добие формата на окръжност. свързвате светодиодите възможно най близо един до друг УСПОРЕДНО т.е. плюс с плюс и минус с минус и пускате по едно кабелче от всеки. Свръзката може да залеете с здраво лепило или с силикон, като се страраете формата да остане окръжност. Оставате да изсъхне и в общи линии сте приключили. Тъй като на залепеното място никога не може да остане обло и винаги окръжноста се закривява, може да ’защипете’ крайщата с метална пластина. Още по добро решение е ако ви се намира пластмасова тръбичка с диаметъра на силик. пръчка да бъде напъхана преди залепянето и после само я придвижвате и става чудно Като цяло е това. Притеснява ме това че силикона може да не издържи на температурата от фара ако се сложи точно срешу светлината. Аз на Бравата затова не слагам, защото е удобно само на дългите да поставя, но само след 10 мин ще се чудя как да махна силикона от фара А за свързането .. ако светодиода е 3,5V 0.02A по простия закон на Ом ви трябва съпротивление около 420 ома последователно на веригата. Слагате препазителче и ключе и воала Успех
      Прикачени файлове
      Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


      Когато целта е всичко и пътят е без значение!

      Коментар


        #4
        Прикачени файлове
        Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


        Когато целта е всичко и пътят е без значение!

        Коментар


          #5
          ОК, колега. Благодаря за инфото, даже още утре отивам да търся такова фолио. А иначе аз използвам куха пръчка за щори вместо силикона и честно казано самият кръг се получи мн. добре. Проблема и при мен ще е закачането. Смятам да са зелени диодите и да не ги закачам на стъклото на фара, а след лампичката на дългите, или поне близо до нея. И мисля да изведа съвсем отделен бутон в купето, с който да си ги включвам когато реша, а не само с дългите или късите светлини, защото си мисля че куките ще правят разни проблеми, ако ги включа през нощта и ще ме спрират. А и другото което не ми е ясно е самото връзване към акумолатора. Ако свържа двата кръга (единия кръг на левия, а др. на десния фар) заедно или последователно по-точно колко жици трябва да излизат от кръгчетата?! Една единствена или една за минус и една за плюс (от всяко)? И още нещо да попитам. Жиците с какво да ги изолирам? Тези които излизат от кръга, с термосвиваем маркуч, с изолирбанд или с нещо друго? А също ме интересува жицата, която отива към акумолатора как да я изолирам?Благодаря предварително.
          Бивша кола: Fiat Punto 1.2i '93
          Настояща: VW Polo 1.1i '92

          Коментар


            #6
            За мен да се увият в изолирбланд е достатъчно
            Прикачени файлове
            Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


            Когато целта е всичко и пътят е без значение!

            Коментар

            Working...
            X