Проблема се изразява в това, че много рядко (но все пак по 1-2 пъти на ден) ми се случва при потегляне на светофар при първо натискане на съединителя не иска да влиза 1-ва. Трябва да пусна и натисна отново съединителя. Както съм писал случва се рядко и то само като съм спрял при включване на 1-ва. От какво може да е проблема или това е нормално за фиат. П.П. Автомобила е Фиат Брава 1,4 12V 98-a
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със скоростите
Collapse
X
-
Не не съм сменял нито едното нито другото. А как мога да проверя нивото на маслото в скоростите?kkp написа:Сменял ли си маслото в скоростите и гледал ли си какво е нивото му? А съединителя?Този проблем не може да бъде "нормално" за нито една марка автомобили.Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Първо трябва да се провери маслото в скоростите и след това да се гледа съединителя.Обикновено признаците за отишъл съединител са - по-ниско отлепяне, буксуване и леко втвърдяване.http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Мда наистина рядко се случва. Даже малко пресилих като написах по 1-2 пъти на ден. По скоро веднъж на 2 дена . Но все пак съм го забелязал този проблем. Съединителя мисля, че е ОК. Отделя си нормално не се втвърдява, не буксува. А и никои не ми отговори как да видя в какво състояние е маслото.spark написа:И при мен го има проблема, сменено е маслото в скоростите и жилото. Съединителя отлепя както си го настроя от жилото. Рядко се случва и съм свикнал вече и така си карам 3-та година
Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Има пробка, която се отвива с шестограм. Гледай по посока на скоростната кутия и няма да я сбъркаш. За да провериш обаче, трябва да качиш колата на стенд или поне да си осигуриш някакъв достъп до скоростната кутия ...noriaga написа:Мда наистина рядко се случва. Даже малко пресилих като написах по 1-2 пъти на ден. По скоро веднъж на 2 дена . Но все пак съм го забелязал този проблем. Съединителя мисля, че е ОК. Отделя си нормално не се втвърдява, не буксува. А и никои не ми отговори как да видя в какво състояние е маслото.spark написа:И при мен го има проблема, сменено е маслото в скоростите и жилото. Съединителя отлепя както си го настроя от жилото. Рядко се случва и съм свикнал вече и така си карам 3-та година
Коментар
-
Колата трябва да е на равно и гледай да не развиеш долната пробка, че от там се източва
Намират се някъде под акумулатора, даже се виждат като огледаш около него. Нивото на маслото трябва да е до горната пробка, може да бръкнеш с пръст да провериш, но трябва колата да е на равно. Не е проблема в маслото, мойто го смених, а старото беше бистро като ново. То по принцип не пише, че трябва да се сменя но скоро ще ударя 200хил. км
Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Колегите да писали как става. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...E%F1%F2%E8Но считам, че във всяка масларница за два лева ще ти проверят нивото на маслото.Около 1.98л събират скоростите, така,че с маслото трябва да се внимава.Най добре е да сложиш TUTELA 75W-80 ZCSYNT (или друго синтетично масло със същата формула) с него скоростите ще се чувстват най-добре зимата.noriaga написа:Не не съм сменял нито едното нито другото. А как мога да проверя нивото на маслото в скоростите?SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Маслото за скоростите при Брава 1.4 е точно 1.5л. Сменял съм го и знам колко остана от втората опаковка Тутела - те са разграфени отстрани - точно 0.5л остана от 2х1л. В ръководството пише, че събира 1.7л, но аз толкова не можах да налея, а колата беше на подемник и наливахме бавно около 5 мин. После след малко каране се опитахме да долеем, но пак си беше догоре.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
На мотор 1.4 е 1,5л., а на всички останали дизел/бензин, без значение е 1,98л., както е написал Ниноspark написа:Маслото за скоростите при Брава 1.4 е точно 1.5л. Сменял съм го и знам колко остана от втората опаковка Тутела - те са разграфени отстрани - точно 0.5л остана от 2х1л. В ръководството пише, че събира 1.7л, но аз толкова не можах да налея, а колата беше на подемник и наливахме бавно около 5 мин. После след малко каране се опитахме да долеем, но пак си беше догоре.
http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Не е - и аз го имам проблема и то по 10....20 пъти дневно. Съединителя ми е чисто нов Валео. И преди и след смяната го имам. Решавам го като включа на 2_ра и после първа и готово. Проблема май е в скоростите. Маслото ми е до пробката.maiden написа:От съединителя е, 1ва предавка няма синхронизатор и с масло и без масло влиза еднакво
Между другото не е лошо човек да си включва първа винаги с междинна газ и двойно амбреиране (от 2ра към 1ва), на мен ми е навик при всички предавки от рали спорта преди 
Коментар
-
И аз така го решавам и всичко си е ОК.1115 написа:Не е - и аз го имам проблема и то по 10....20 пъти дневно. Съединителя ми е чисто нов Валео. И преди и след смяната го имам. Решавам го като включа на 2_ра и после първа и готово. Проблема май е в скоростите. Маслото ми е до пробката.maiden написа:От съединителя е, 1ва предавка няма синхронизатор и с масло и без масло влиза еднакво
Между другото не е лошо човек да си включва първа винаги с междинна газ и двойно амбреиране (от 2ра към 1ва), на мен ми е навик при всички предавки от рали спорта преди
Пунто 1.1 1994 г.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар