Ами проблема е следния .. завъртам ключа и не започва да върти. Усеща се каточели че завърта на половина и не може да изхвърли. Скоро ми правеше подобен проблем тъкмо като бях тръгнал да сменям амортисьори и по принцип след третия-четвъртия път ставаше но тогава отказа окончателно и я палих с бутане. Барабар с амортис. дадох да ми почистят стартера с убеждението че там е проблема. Момчето от сервиза е свясно и си каза че според него проблема не е от стартера защото като го разглобили бил в много добро състояне. Почистили го все пак, заедно със всички връзки. Но тогава бързах и не можах да я оставя за по дълго да я огледат. Акумулатора ми е чисто нов и също го проверих + клемите. И сега след около месец проблема пак го има и смятам следващата седмица да я закарам пак че може да ме оставе във всеки момент, но поне да ме насочите какъв може да е проблема?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем може би със стартер / Брава
Collapse
X
-
Обикновено зад патрона на ключа за запалване има един клеморед. Погледни го може от него да ти е проблема. А другото което се сещам е самия патрон на ключа.Fiat Brava 1.6 16V
Войната на пътя http://www.vbox7.com/play:0992d053
-
Причината може да се търси на няколко места.1.Четки и износени втулки на стартера.2.Окислени клеми на акумулатора.3.Окислена връзка на минуса между купето и двигателя.4.Нагорял клеморед на ключа за запалване.5.Ако колата има имобилайзер дори и там.6.Бобината за изхвърляне на муфата за свободния ход/бендикс/ също.Hari написа:Обикновено зад патрона на ключа за запалване има един клеморед. Погледни го може от него да ти е проблема. А другото което се сещам е самия патрон на ключа.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар